Specjalista ds. obsługi klienta w dziale szkoleń

GoWork.pl

Warszawa

2016-10-27

GoWork.pl w związku z rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta w dziale szkoleń
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,
  • udzielanie informacji o usługach i produktach firmy,
  • pomoc przy organizacji kursów i szkoleń,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • aktualizacja bazy oraz prowadzenie dokumentacji związanej z pracą działu

Wymagania:

  • zdolności interpersonalne,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
  • znajomości obsługi MS Office w szczególności MS Word, Power Point, Excel,
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • wielozadaniowość,
  • skrupulatność.

Oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze czasu,
  • dogodną lokalizację (Centrum Warszawy),
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

aplikuj

W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.).

Wszystkim kandydatom zapewniamy całkowitą dyskrecję. Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi osobami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.