Lider zespołu sprzedażowego - branża Call Center

Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.

Kraków

2016-11-08

Lider zespołu sprzedażowego - branża Call Center

Obowiązki:

  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym, organizacja pracy podwładnych
  • Realizacja celów biznesowych zespołu, będącego częścią Call Center
  • Analiza i tworzenie raportów, prowadzenie działań na ich podstawie
  • Coaching podwładnych oraz dbanie o rozwój pracowników
  • Usprawnianie i optymalizacja procedur i procesów

Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w branży Call Center
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne sprzyjające budowaniu relacji w zespole
  • Zorientowanie na cel i efekt
  • Znajomość narzędzi motywacyjnych, umiejętności praktycznego planowania oraz zarządzania wynikami
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wysoki poziom umiejętności sprzedażowych
  • Umiejętność prowadzenia coachingów i odpraw
  • Posiadanie cech przywódczych
  • Zaangażowanie w pracę

Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju w prężnie rozwijającym się Call Center
  • pracę w zgranym zespole i dobrej atmosferze
  • umowę o pracę, po okresie próbny

Swoje CV wyślij nam na skrzynkę e-mail : APLIKUJ

Masz pytania, zadzwoń:

12 2980 760

693 569 225


aplikuj
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm."
Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 102035 ofert pracy. Sprawdź!