Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta (HelpDesk)

Madkom SA

Gdynia

2016-10-24

 

 

 

 

 

Madkom SA to spółka, która działa w obszarze oprogramowania dla samorządów oraz służb publicznych
od 2005 r. Nasze systemy optymalizują pracę urzędów w zakresie obiegu dokumentów, zarządzania budżetem oraz systemami dostępu do usług publicznych.

 

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:

 

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta
 (HelpDesk)

 Miejsce pracy: Gdynia

 

Jeśli jesteś osobą, która ceni:

 

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • stabilne zatrudnienie
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • realizację zadań w zespole nastawionym na współpracę

 

wyślij aplikację i dołącz do naszego zespołu.



Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało świadczenie opieki i doradztwa dla klientów w zakresie wytwarzanego przez firmę oprogramowania.

 

Działania osoby na tym stanowisku składają się z:

  • telefonicznego wsparcia klientów
  • przyjmowania zgłoszeń serwisowych oraz zleceń od klientów
  • analizy i rozwiązywania problemów zgłoszonych przez klientów firmy
  • budowania i rozwijania długotrwałych relacji z klientami

 

Wymagania:

 

  • status studenta ostatnich lat studiów zaocznych lub wieczorowych
  • minimum półroczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętności analityczne

 

 

 

 

  • komunikatywność
  • odporność na stres i pracę pod presją czasu
  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
  • umiejętność pracy w grupie
  • podstawowe umiejętności z zakresu obsługi komputera
  • znajomość środowiska Windows XP/7/8

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wiedza z zakresu funkcjonowania systemów informatycznych
  • znajomość specyfiki systemów elektronicznego obiegu dokumentów
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej
  • prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej finansowo firmie informatycznej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych
  • swobodną atmosferę pracy
  • spontaniczne Fruit Day, Cake Day J etc.

 

CV ze zdjęciem oraz informacją o zrealizowanych projektach prosimy wysyłać na adres: APLIKUJ.

W temacie wiadomości prosimy zawrzeć informację: „rekrutacja GDYNIA Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta (Helpdesk)”.

 

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. U., Nr 133, poz. 883).

Dziękujemy wszystkim osobom zainteresowanym współpracą z Madkom SA. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.

 

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 100011 ofert pracy. Sprawdź!