Wsparcie techniczne - helpdesk

GoWork.pl

Warszawa

2017-04-19

W związku z dynamicznym rozwojem firma GoWork.pl poszukuję rzetelnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko:

Wsparcie techniczne - helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
- wdrożenie oraz zarządzanie sprzętem IT, GSM
- instalacja oprogramowania
- zapewnianie technicznego wsparcia dla pracowników biura
- mniejsze prace biurowe

Od kandydatów oczekujemy:

- znajomości obsługi komputera w środowisku Windows (Linux)
- znajomości obsługi pakietów biurowych MsOffice, LibreOffice.
- znajomości sieci komputerowych
- profesjonalizmu i uczynności
- chęci do pracy
- mile widziane jest doświadczenie w obsłudze centrali telefonicznej

Oferujemy:

- stałą współpracę w młodym i dynamicznym zespole
- atrakcyjną lokalizację - Centrum Warszawy
- możliwość rozwoju

aplikuj

Aby dokumenty mogły wziąć udział w selekcji prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na pozostawienie moich danych osobowych w bazie danych GoWork.pl oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.

Wszystkim kandydatom zapewniamy całkowitą dyskrecję. Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi osobami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 118229 ofert pracy. Sprawdź!