Wsparcie w koordynacji pracowników tymczasowych

Adecco Poland

Bielany Wrocławskie

2016-10-12

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem biznesu, do naszego zespołu poszukujemy osób zainteresowanych zdobyciem pierwszego doświadczenia w branży HR!

Wsparcie w koordynacji pracowników tymczasowych

                                                Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie         

 

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:

  • wsparcie w koordynacji poszczególnych grup pracowników tymczasowych
  • raportowanie i ewidencja czasu pracy
  • prowadzenie telefonicznego wsparcia dla pracowników tymczasowych
  • stały kontakt z działem HR

Wymagania:

  • gotowość do pracy w trybie zmianowym (dzień/noc) 4 dni w tygodniu/10 godzin dziennie
  • bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznym środowisku
  • wyzwania zawodowe
  • dojazd bezpłatny z Wrocławia i okolic
  • pracę z najlepszymi profesjonalistami na rynku
  • możliwość skorzystania z pakietu sportowego FitFlex

Jeśli jesteś zainteresowany pracą i rozwojem w naszej firmie, zgłoś się do nas!

 

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99627 ofert pracy. Sprawdź!