Specjalista techniczny ds. oprogramowania

Integra Software

Koszalin

2016-10-11

Zakres obowiązków:

  • wdrażanie oprogramowania do obsługi firm 
    (migracja danych, instalacja i konfiguracja, szkolenia)
  • obsługa techniczna klientów korzystających z oprogramowania Integra
  • testowanie nowych wersji oprogramowania Integra
  • obsługa techniczna dot. elektronicznych katalogów części i systemów zamówieniowych online oraz sklepów internetowych
  • naprawa baz danych, rozwiązywanie tzw. "trudnych przypadków"
  • obsługa sprzętu komputerowego i sieci LAN/ISDN
  • przygotowywanie materiałów informacyjno-technicznych dot. oprogramowania Integra

Wymagania:

  • doświadczenie w zakresie wdrożeń i serwisu programów do obsługi firm
  • minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji
  • znajomość baz danych MSQL, FireBird
  • prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność w zakresie wyjazdów służbowych
  • umiejętność pracy w zespole, nastawienie na rezultat oraz jakość pracy

Mile widziane:

  • znajomość branż technicznych: IT, motoryzacja, transport
  • doświadczenie dot. katalogów części oraz systemów serwisowych
    typu TecDoc, ESI[tronic], Autodata, Vivid
  • znajomość systemów operacyjnych Win. 2003/2008 serwer
  • znajomość języka niemieckiego lub angielskiego

Zalety pracy w naszej firmie:

  • stabilne zatrudnienie, atrakcyjny system wynagrodzenia zależny od wdrożeń
  • praca przy korporacyjnych projektach
  • komfortowe warunki pracy w nowoczesnej firmie
  • dostęp do najnowszych technologii informatycznych
  • możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach, konferencjach, itp.
  • dodatkowe świadczenia (premie świąteczne, imprezy integracyjne, bilety do kina)

Zapraszamy do współpracy.

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 98247 ofert pracy. Sprawdź!