Specjalista ds. zakupów / zaopatrzenia

klient GoWork.pl

Częstochowa

2016-11-30

 

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje osób na stanowisko:
 

 

Specjalista ds. zakupów / zaopatrzenia

Miejsce pracy: Częstochowa

Nr referencyjny: LO/12/16

 

Obowiązki:

  • Optymalizacja łańcucha dostaw,
  • Współpraca z istniejącymi dostawcami zlokalizowanymi za granicą i w Polsce, celem zagwarantowania dostępności materiałów do produkcji przy zachowaniu optymalnych stanów magazynowych,
  • Poszukiwanie nowych dostawców,
  • Prowadzenie auditów dostawców,
  • Udział w negocjacjach cen i warunków zakupowych z obecnymi dostawcami w oparciu o jakość materiałów,
  • Monitorowanie rynku dostawców, produktów i tendencji cenowych,
  • Współpraca z innymi działami pod kątem rozwiązywania problemów i rozbieżności w dostawach.

Wymagania:

  • Mile widziane wykształcenie wyższe,
  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z optymalizacją łańcucha dostaw,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Excel,
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz dynamizm w działaniu,
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera, w tym pakietów MS Office.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • szkolenia wdrożeniowe,
  • pracę w młodym, prężnie działającym zespole.

 

aplikuj

 

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania zawarte w ogłoszeniu.


W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922).
 
Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 102305 ofert pracy. Sprawdź!