Pracownik call center - j. hiszpański i angielski

Cee Experts

Warszawa

2016-12-02

Dla naszego klienta korporacji z branży outsourcingu procesów obsługi klienta, poszukujemy osób chcących rozwijać swoją karierę w międzynarodowej organizacji.

Opis obowiązków:
- obsługa infolinii przychodzącej, połączenia z klientami zagranicznymi;
- obsługa chatu oraz korespondencji mailowej w języku obcym;
- analiza zgłaszanych potrzeb klientów i proponowanie adekwatnych rozwiązań;
- wprowadzanie zgłoszeń do systemu; 

Wymagania:
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego;
- Bardzo dobra znajomość języka angieslkiego
- Dobre zdolności komunikacyjne;
- Wysoka kultura osobista do pracy z klientem;
- Gotowość do pracy w biurze w Warszawie 

Oferujemy:
- Stały kontakt z żywym j. obcym i rozwój kompetencji językowych;
- Szkolenia przygotowujące do pracy;
- Elastyczny grafik - studenci zainteresowani pracą w niepełnym wymiarze godzin mile widziani;
- Atrakcyjne wynagrodzenie z pakietem benefitów i dodatków socjalnych;
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV