Asystent ds. Wsparcia Klienta

SNACKS Contact Center

Poznań

2016-09-28

Asystent ds Wsparcia Klienta
Lokalizacja: Poznań, Piątkowo

Zadania na stanowisku:

- Obsługa połączeń wychodzących,
- Odpowiadanie na e -maile od klientów w zakresie zagadnień technicznych związanych z : sprzętem, oprogramowaniem i siecią,
- Realizacja profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów
- Analizowanie i rozwiązywanie zapytań klientów,
- Współpraca z właściwym Zespołem Wsparcia IT,

Wymagania:

- Komunikatywność,
- Motywacja do pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- Podstawowe doświadczenie w systemie Windows XP, MS Office,
- Doskonałe werbalne i pisemne umiejętności komunikacyjne,

Oferujemy:

- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Jasno określoną ścieżkę kariery,
- Szeroki zakres szkoleń,
- Pracę w inspirującej atmosferze,

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie Swojego CV

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie klauzuli w CV.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r nr 101 poz. 926 z późn. Zm)”