Obsługa klienta niemieckojęzycznego

G-Force

Wrocław

2016-11-25

G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.
Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: IT i telekomunikacja, finanse i bankowość, media, outsourcing procesów biznesowych. Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski oraz zagranicą

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w prężnie rozwijającej się firmie, aplikuj na stanowisko:

Konsultant ds. obsługi Klientów niemieckojęzycznych

Do najważniejszych obowiązków Konsultanta, należeć będzie:
-Dział obsługi Klienta niemieckojęzycznego (e-mail, kontakt telefoniczny – NIE CALL CENTER);
-Opieka nad Klientem - pomoc w realizacji zamówień;
-Tłumaczenia tekstowe.

Jesteś idealnym Kandydatem na to stanowisko, jeśli:
-W stopniu bardzo dobrym komunikujesz się w języku niemieckim zarówno w mowie jak i w piśmie;
-Nawiązywanie połączeń telefonicznych nie stanowi dla Ciebie problemu oraz dobrze odnajdujesz się w kontaktach międzyludzkich;
-Swobodnie obsługujesz komputer oraz przeglądarkę Internetową;
-Potrafisz dobrze zorganizować czas pracy oraz dotrzymywać terminowość zrealizowania poszczególnych działań.

Oprócz możliwości rozwoju, aplikując do nas, zapewnisz sobie:
-Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, kreatywnym Zespole;
-Możliwość korzystania z obiektów sportowych dzięki karcie MultiSport;
-Możliwość przyłączenia się do pakietu medycznego oraz ubezpieczenia grupowego.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.).