Superbohater obsługi klienta

Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Warszawa

2016-09-22

Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.

Obecnie dla naszego klienta – lidera w zakresie elektronicznych transakcji finansowych, poszukujemy osób na stanowisko:

Superbohater obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Jeśli:

  • Lubisz rozmawiać z ludźmi i znajdować najlepsze rozwiązania
  • Jesteś osobą o nienagannej dykcji
  • Szukasz pracy, którą można pogodzić ze studiami
  • Praca zmianowa nie stanowi dla ciebie problemu

To znaczy, że jest to idealna praca dla ciebie!

 

Twoim zadaniem będzie:

  • Odbieranie połączeń przychodzących od klientów biznesowych i indywidualnych
  • Obsługa w języku polskim zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących doładowań kart prepaidowych i terminali płatniczych
  • Rejestrowanie zgłoszeń w systemie

Zapewniamy:

  • Szerokie możliwości rozwoju w dużej, międzynarodowej firmie
  • Elastyczny grafik pracy (praca zmianowa 06:00-22:00)
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w multikulturowym środowisku z przestrzenią do relaksu J

 

 

Po więcej informacji dotyczących pracy w Teleperformance Polska zapraszamy na naszą stronę internetową: www.karieratp.pl

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. przez Centrum Telemarketingowe Sp. z. o. o. (Teleperformance Polska) z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 50, 02-672 w Warszawie. Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym. ”

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 102916 ofert pracy. Sprawdź!