Telefoniczna obsługa klienta - infolinia

Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Warszawa

2016-09-21

Telefoniczna obsługa klienta - infolinia
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów

Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:
• Reprezentowanie prestiżowej marki kawowej; 
• Wsparcie klientów marki Nespresso drogą telefoniczną – infolinia wychodząca i przychodząca;
• Odpowiadanie na pytania klientów i rozwiązywanie bieżących zgłoszeń;
• Praktyczne zastosowanie określonych standardów jakości w kontakcie z klientem;
• Raportowanie zgłoszeń klienta w systemie;
• Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy;

Oczekujemy:
• Gotowości do podjęcia ciekawych wyzwań;
• Zaangażowania w pełnione obowiązki i chęci rozwoju zawodowego;
• Otwartości na potrzeby klienta;
• Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta;

Gwarantujemy:
• Pracę dla prestiżowego klienta;
• Stabilne zatrudnienie w stałych godzinach 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku;
• Określoną ścieżkę rozwoju wynagrodzenia (wynagrodzenie progresywne);
• Ciekawe wyzwania i profesjonalne szkolenia;
• Pracę w międzynarodowym środowisku;
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w branży contact center;
• Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze wraz z przestrzenią do relaksu. 

 

Lubisz rozmawiać z ludźmi? Potrzebujesz stabilnej pracy? Jesteś doświadczonym pracownikiem, który pragnie nowych wyzwań zawodowych?
Dołącz do nas!
Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług contact center. Od 1978 roku na świecie, a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym Partnerom najwyższą jakość w wielojęzycznej i wielokanałowej obsłudze klienta.

Globalny zasięg, wieloletnie doświadczenie, efektywne rozwiązania technologiczne oraz wykwalifikowany personel pozwalają nam skutecznie reagować na różnorodne potrzeby płynące z rynku usług outsourcingowych. 

Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję, zaangażowanie i dążenie do doskonałości na każdym etapie interakcji z klientem.



Po więcej informacji dotyczących pracy w Teleperformance Polska zapraszamy na naszą stronę internetową: www.karieratp.pl

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. przez Centrum Telemarketingowe Sp. z. o. o. (Teleperformance Polska) z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 50, 02-672 w Warszawie. Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym."
Jednocześnie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.