Specjalista wsparcia IT

TeamVentor

Toruń

2016-09-20

Opis pracy 
- praca na 1 i 2 linii wsparcia, trzecia linia obsługiwana przez BLC w Finlandii (3 tier model)
- rozwiązywanie problemów technicznych
- obsługa klienta z użyciem zaawansowanych narzędzi wsparcia oraz systemów koordynujących pracę zespołu
- obsługa zgłoszeń pochodzących z systemów naszych Klientów oraz zgłoszeń użytkowników
- koordynacja i monitorowanie postępów działań w ramach różnych kanałów komunikacji, w tym 
  systemu helpdesk
- utrzymywanie aktualnej informacji o postępach zgłoszeń
- dokumentowanie i śledzenie zgłoszeń w ramach procesu rozwiązywania problemów technicznych
- możliwość pracy w systemie zmianowym.

Umiejętności
• Wymagane: 
- inżynierskie doświadczenie w pracy na 1 i 2 linii wsparcia
- dobra znajomość serwerów Windows i Linux, stacji roboczych i środowisk aplikacyjnych 
- umiejętność rozwiązywania problemów z PC, drukarkami i urządzeniami sieciowymi
- biegłość w diagnozowaniu, analitce i rozwiązywania problemów technicznych i użytkowych
- język angielski biegły w mowie i piśmie
- prawo jazdy (kategoria B)
- zaangażowanie i wytrwałość w pracy, chęć rozwoju własnej wiedzy i umiejętności.

• Preferowane: 
- doświadczenie w pracy w dziale wsparcia IT
- studia licencjackie techniczne
- znajomość innych języków europejskich.

• Mile widziane:
- znajomość zagadnień sieciowych oraz technologii internetowych
- zaawansowana znajomość technologii informacyjno-komunikacyjnych (sprzętu, 
  baz danych, systemów operacyjnych, sieci lokalnych itp.)
- ogólna znajomość systemów ERP i pracy grupowej
- znajomość systemów zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM)
- znajomość IBM Notes / Domino i umiejętność rozwiązywania problemów administracyjnych
- znajomość systemów operacyjnych firmy Apple;
- wiedza na temat sprzętu IT, tworzeniu obrazów systemu, szyfrowania i ochrony antywirusowej
- znajomość MS Active Directory oraz MS Exchange (wiedza i doświadczenie)
- Certyfikaty Microsoft, IBM, Cisco i innych czołowych dostawców technologii IT.

Informacje dodatkowe
Stanowisko pracy znajduje się w Centrum Wsparcia w Toruniu. Obszar działań technicznych obejmuje infrastrukturę naszych Klientów w Finlandii oraz w Polsce, ale w zależności od indywidualnych ustaleń może być zawężony. Stanowisko wymaga bezpośrednich kontaktów i korespondencji z Klientami oraz ścisłej współpracy z działem wsparcia technicznego BLC w Finlandii. Oferujemy pracę w międzynarodowym środowisku, konkurencyjny pakiet wynagrodzeń, intensywne szkolenia i rozwój zawodowy. Gwarantujemy ambitne wyzwania oraz koleżeńską atmosferę.

Podania o pracę
Proces rekrutacyjny jest u nas prosty i przejrzysty: wystarczy zgłosić swoje zainteresowanie przesyłając CV wraz ze zdjęciem i spotkać się z nami na krótkiej rozmowie o wspólnych planach. Po wstępnej kwalifikacji zapraszamy do intensywnych szkoleń oraz realizacji faktycznych zadań w ramach okresu próbnego.

Dodatkowe informacje o Twoich zainteresowaniach i planach oraz oczekiwanym poziomie wynagrodzenia i trybie pracy będą mile widziane. Zgłoszenia w JĘZYKU ANGIELSKIM