Młodszy specjalista ds. mailowej obsługi klienta - język niemieki

CEE Experts

Warszawa

2016-12-06

OBOWIĄZKI:

- Prowadzenie rozmów z Klientami, rozwiązywanie problemów i wyjaśnianie wątpliwości zgłaszanych przez Klienta 

- Odpowiadanie na zapytania mailowe

- Kompleksową obsługę firmowego systemu (nowy pracownik zostanie przeszkolony z jego obsługi w pierwszych dniach pracy)

- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami i zapewnienie wysokiej jakości obsługi

- Dbanie o dobry wizerunek firmy i wysoki poziom satysfakcji Klientów


WYMAGANIA:

- Znajomość języka niemieckiego (poziom B2)

- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów

- Sprawna obsługa komputera

- Zaangażowanie i motywacja do pracy

- Samodzielność i dobra organizacja pracy 


ZAPEWNIAMY:

- Stabilne zatrudnienie i jego elastyczną formę: umowa o pracę / elastyczny grafik 

- Terminowo wypłacane atrakcyjne wynagrodzenie

- Profesjonalne wdrożenie do pracy

- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy

- Życzliwą i przyjazną atmosferę

- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju wewnątrz spółki



Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99761 ofert pracy. Sprawdź!