Konsultant Klienta - sprzedaż online - obsługa eksportu

Sentiell

Leszno

2016-09-16

Z nami czeka Cię praca pełna wyzwań i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Jeżeli jesteś osobą odpowiedzialną, która nie lubi monotonii i na każdym kroku widzisz możliwości rozwiązywania problemów - ta praca jest dla Ciebie. Wyjdź z tłumu i dołącz do grona młodych, utalentowanych indywidualistów, którzy razem realizują projekty rozwojowe dla naszej firmy. Jeżeli jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty, w mgnieniu oka wyszukuje potrzebne informacje w necie i nie boi się rozmawiać z klientami, to powinieneś wysłać nam swoje CV. Czekamy na kogoś, kto potrafi być samodzielny w realizacji powierzonych zadań i kogoś kto pokaże nam "drugą stronę medalu".

Warunkiem rozpatrzenia podania o pracę jest biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz łatwość odszukiwania informacji w internecie. Obsługa systemu sprzedażowego sklepu online.

  


WYMAGANIA:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane z zakresu handlu).
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (warunek niezbędny).
  • Umiejętność tworzenia tekstów marketingowych i ofert handlowych w j.niemieckim.
  • Umiejętność biegłego poruszania się w nowych mediach oraz w internecie.
  • Umiejętność planowania, analitycznego myślenia i organizacji pracy własnej.
  • Umiejętności systematycznego weryfikowania najmniejszych szczegółów i detali.
  • Samodzielność i szybkość realizacji powierzonych zadań.
  • Własnej inicjatywy i konsekwencji, umiejętności pracy w zespole i ukierunkowania na klienta.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.

   

DODATKOWE ATUTY:

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Umiejętność obsługi systemu sprzedażowego sklepu online.
  • Znajomość J.angielskiego lub innego w stopniu komunikatywnym.
  • Zainteresowanie mediami społecznościowymi, e-commerce oraz branżą modową.
  • Podstawowa znajomość programów graficznych.

 

ZADANIA:

  • Tłumaczenie tekstów marketingowych na j. niemiecki.
  • Obsługa klientów w j.niemieckim: e-mail i telefon.
  • Obsługa systemu sprzedaży.
  • Obsługa zamówień hurtowych i detalicznych.
  • Budowaniu marki na rynkach zagranicznych.
  • Organizacja wyjazdów na targi branżowe w kraju i zagranicą.
  • Analiza ofert i raportowanie oraz koordynacja i zlecanie zadań do firm outsourcingowych.
  • Prowadzenie ograniczonych negocjacji i prezentacji ofert handlowych klientom niemieckojęzycznym.
  • Wsparcie w budowaniu wizerunku e-sklepu oraz poprawianiu jego funkcjonalności.
  • wspieranie i nadzór nad różnymi kanałami sprzedaży B2B oraz B2C.

 

CO OFERUJEMY:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Motywacyjne premie uznaniowe.
  • Prezenty na święta.
  • Umowę o pracę.
  • Dobrej jakości urządzenia niezbędne na tym stanowisku pracy.
  • W pakiecie dołączamy super szefa, z którym zawsze można się dogadać. :-)

 

 

List motywacyjny oraz CV ze zdjęciem, proszę przesyłać na adres email APLIKUJ z dopiskiem „REKRUTACJA-KK” do 30.09.2016 r. Termin rozpoczęcia pracy, połowa Października 2016 r.

Powodzenia, 

Zespół Sentiell

Oferta jest nieaktualna
Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 76119 ofert pracy. Sprawdź!