Referent, administracja biurowa, obsługa zamówień

MOBILIART

Kraków

2016-09-14

Firma MOBILIART, działająca w branży meblowej od 2010r, poszukuje referentki do pracy biurowej w związku z otwarciem nowego oddziału w Krakowie przy ul. Myśliwskiej.

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:

- obsługa programu Excel
- dbanie o biuro
- przyjmowanie zamówień od klientów
- przekazywanie zamówień na produkcję
- obsługa klienta
- fakturowanie
- sporządzanie dokumentów
- telefonowanie i odbieranie rozmów telefonicznych
- wyszukiwanie informacji

dlatego osoba przyjęta na to stanowisko powinna być biegła w powyższych czynnościach, a ponadto:

- być asertywna i komunikatywna
- mieć miłą aparycję
- posiadać wysoką kulturę osobistą
- mieć wysokie zdolności organizacyjne
- mile widziane prawo jazdy kat. B oraz znajomość j. angielskiego
- znajomość programów graficznych, wyczucie stylu i estetyki będzie dodatkowym atutem

Praca w firmie MOBILIART daje możliwości rozwoju i awansu. Dostępu do zróżnicowanych projektów.

Aplikacje (CV ze zdjęciem) proszę wysyłać na adres mailowy: APLIKUJ

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 102779 ofert pracy. Sprawdź!