Telefoniczny kontakt z klientem

Centrum Telemarketingowe Sp.zo.o.

Siedlce

2016-09-13

Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta.

Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Telefoniczny kontakt z klientem;
  • Rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu;

 

Oczekujemy:

  • Podstawowej znajomości obsługi komputera;
  • Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 19:00;
  • Nienagannej dykcji;
  • Doświadczenie w Obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem;

 

Dlaczego warto u Nas pracować?

  • Jesteśmy liderem w branży Contact Center;
  • Gwarantujemy zawsze terminową wypłatę;
  • Oferujemy stawkę godzinową ;
  • Doceniamy pracowników;
  • Zapewniamy pracę w elastycznych godzinach;
  • Dajemy możliwość  rozwoju w ramach struktury firmy;
  • Zapewniamy pakiet profesjonalnych szkoleń prowadzonych przez naszych trenerów;
  • Gwarantujemy dobrą atmosferę pracy;

Dowiedz się więcej: karieratp.pl

Miejsce pracy: Siedlce

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym.”
Jednocześnie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

 

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 102779 ofert pracy. Sprawdź!