Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

D&L Contact Center Sp. z o.o.

Piaseczno

2016-09-12

D&L Contact Center Sp. z o.o. poszukuje do długoterminowej współpracy kandydatów na stanowisko: Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Kampania niesprzedażowa!

miejsce pracy: Piaseczno

 

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczny kontakt z Klientem w celu zaproszenia go na rozmowę z Doradcą,
  • Realizowanie założeń i celów kampanii,
  • Nawiązanie dobrej relacji z Klientem


Oferujemy:

  • Stałe wynagrodzenie za każdą przepracowaną godzinę (11-12 zł), 
  • Elastyczny grafik (przedział godzin pracy od 9:00 do 20:00)
  • Bonus 200 zł brutto + premie projektowe,
  • Wsparcie merytoryczne oraz profesjonalne szkolenia,
  • Pracę w elastycznym wymiarze godzin, bez weekendów,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole oraz ścieżkę zawodowa w strukturach firmy,
  • Konkursy, gry oraz nagrody,
  • Kartę LuxMed,
  • Możliwość przejścia na inne projekty


Oczekujemy:

  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • Chęci współpracy oraz zdobywania nowej wiedzy,
  • Wysokiej kultury osobistej i poprawnej dykcji.
  • Pozytywnej energii—warunek konieczny!
  • Dyspozycyjności w dni robocze.


APLIKACJE PROSIMY KIEROWAĆ NA ADRES APLIKUJ ZAPRASZAMY TEŻ DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO 22 469 80 00