Specjalista ds. Reklamacji

Telbridge Sp. z o.o.

Radom

2017-01-20

Telbridge od 11 lat pracuje dla największych Partnerów z branży telekomunikacyjnej, finansowej i technologicznej. Specjalizuje się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudnia ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.

 

Poszukujemy osób do działu reklamacji

Miejsce pracy: Radom


Zakres obowiązków

  • analizowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów drogą e-mailową i telefoniczną
  • identyfikacja problemów i przygotowywanie pisemnych odpowiedzi
  • monitorowanie przebiegu reklamacji oraz kompletowanie niezbędnych dokumentów
  • dbanie o najwyższy poziom obsługi klienta i pozytywny wizerunek firmy


Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie 10-15 zł/h + wysokie premie
  • profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • miłą atmosferę w zgranym zespole
  • kartę MultiSport
  • długotrwałą i stabilną współpracę z możliwością awansu


Wymagania

  • wykształcenie min. średnie
  • umiejętność redagowania pisemnych odpowiedzi i prowadzenia rozmów
  • znajomość programów MS Office
  • wysoka kultura osobistej
  • sumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • dobra organizacja pracy
  • zdolności analityczne i negocjacyjne
  • mile widziane doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji i obsłudze klienta


Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji przez firmę Telbridge Sp. z o.o."
Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 81589 ofert pracy. Sprawdź!