Junior Trade Marketing Manager

P.B.A. Doradztwo Personalne

Warszawa

2016-09-05

Firma P.B.A. Doradztwo Personalne (wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod nr 459) dla jednego ze swoich Klientów – firmy z branży kosmetycznej, poszukuje osoby na stanowisko - Junior Trade Marketing Manager (lokalizacja - okolice Piaseczna)
 
Zakres obowiązków na tym stanowisku:
• Koordynacja komunikacji i przepływu informacji zarówno wewnątrz działu, jak i w relacjach z innymi obszarami (dział marketingu, dział KAM, dział obsługi klienta, dział PR);
• Koordynacja i samodzielne prowadzenie akcji promocyjnych i innych projektów trade marketingowych. projektów specjalnych i realizację zleconych samodzielnych zadań;
• Przygotowywanie analiz i zestawień dotyczących wyników sprzedaży, prognoz oraz aktywności promocyjnej wg sieci i marek, praca na raportach i bazach danych Focus ;
• Przygotowywanie propozycji, rekomendacji i prezentacji oraz podsumowań i rozliczeń dla prowadzonych działań promocyjnych;
• Zapewnienie kompletnej i terminowej komunikacji planowanych działań do wszystkich zainteresowanych;        
• Współpracę i wsparcie Kierownika ds. Trade Marketingu KA oraz KAMów w przygotowywaniu i koordynowaniu planów aktywności tradeowych;
•Rozliczanie wydań magazynowych, kosztów, budżetów i wysyłek;
 
Oczekiwania dotyczące kandydata:
• Doświadczenie w pracy w dziale marketingu handlowego w dużej organizacji FMCG ( minimum 2 lata). Wymagane doświadczenie w prowadzeniu akcji tradeowych dla klientów sieciowych;
• Umiejętność zarządzania wieloma projektami  jednocześnie;
• Zaangażowanie, sumienność, rzetelność i terminowość;
• Samodzielność w działaniu i proaktywność. Bardzo dobra organizacja pracy własnej i innych;
• Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint);;
• Dobrze rozwinięte zdolności analityczne i komunikacyjne, umiejętność w interpretowaniu danych liczbowych oraz formułowania wniosków;
• Elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku;
• Zorientowanie na działanie i cel;
• Dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole;
• Wyższe wykształcenie w obszarze ekonomii, zarządzania, marketingu lub pokrewne;
 
Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem ERP Microsoft AX.
 
Zapewniamy:
• Pracę w dynamicznej organizacji będącej jednym z liderów rynkowych w swojej branży;
• Narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop;
• Wynagrodzenie stałe oraz premię uzależnioną od wyników;

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 76577 ofert pracy. Sprawdź!