Demand Planner

P.B.A. Doradztwo Personalne

Piaseczno

2016-12-14

Firma P.B.A. Doradztwo Personalne dla jednego ze swoich Klientów, dużej organizacji z branży FMCG poszukuje osoby na stanowisko:Demand Planner

Zakres odpowiedzialności:

  • tworzenie dziennych, tygodniowych i miesięcznych prognoz sprzedaży wraz z prezentacją wyników,
  • prognozowanie ilości dla artykułów promocyjnych, wdrażanych nowości oraz standardowej sprzedaży, analizę prognoz oraz propozycji zamówień,
  • tworzenie planów grup asortymentowych,
  • tworzenie analiz w ścisłej współpracy z  działem Sprzedaży, Marketingu, Trade Marketingu i Planowania, w zakresie optymalizacji potencjału sprzedaży wybranego asortymentu, rotacji zapasu, uzyskiwanej marży,
  • analizę danych historycznych, trendów oraz danych przekazanych przez Klientów, w tym analizy porównawcze,
  • stała współpraca z kluczowymi Klientami firmy w zakresie planowania ilości asortymentu,
  • przygotowywanie wniosków z dokonywanych analiz oraz raportowanie z tym związane,
  • przygotowanie długoterminowych planów produkcji i sprzedaży,
  • nadzorowanie wskaźników wpływających na bieżące funkcjonowanie działu,
  • wspomaganie procesów budżetowych,
  • rozwój technik prognostycznych i analitycznych.

Wymagane kwalifikacje i umiejętności:

  • 1-2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z analizami finansowymi/sprzedażowymi/produkcyjnymi w branży FMCG
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: statystyka, matematyka, metody ilościowe, ekonomia, logistyka, kierunki techniczne),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – głownie programu Excel na poziomie zaawansowanym,
  • rozwinięte zdolności analityczne,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy i ustalania priorytetów w działaniu,
  • zdyscyplinowanie, obowiązkowość, umiejętność pracy pod presją czasu oraz uczestnictwa w dynamicznych procesach,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne, pro-aktywność i zaangażowanie.
  • znajomość pracy w systemie ERP (preferencyjnie AX Dynamics)  na poziomie dobrym będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + jasny system premiowy,
  • narzędzia służbowe,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji, będącej liderem na rynku,
  • możliwość ciągłego podnoszenia kompetencji zarówno w ramach codziennych zadań jak i ciekawych projektów,
  • możliwość wpływania i kształtowania polityki sprzedażowej firmy,
  • ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach.

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, za pomocą serwisu gowork.

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 82371 ofert pracy. Sprawdź!