Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

JOBS

Katowice

2016-11-15

Czego od Ciebie wymagamy?

  • bardzo dobrego posługiwania się językiem niemieckim (warunek konieczny)
  • min. wykształcenia średniego
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego (nie jest to warunek konieczny)

Na czym polega praca?

  • na telefonicznej oraz komputerowej, posprzedażowej obsłudze klienta niemieckojęzycznego tj. wsparciu przy obsłudze platform internetowych, odpowiedzi na telefoniczne, mailowe (oraz chat) zapytania klienta poprzez ich odpowiednie ukierunkowanie w procesie
  • codzienna praca z bazą danych, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu

Oddział w Katowicach, oficjalnie otwarty w styczniu 2015 roku jest dedykowanym centrum obsługi klienta niemieckojęzycznego.
Z miesiąca na miesiąc zatrudniamy coraz więcej ludzi gotowych na nowe wyzwania, nasze projekty rozwijają się, a plany wzrostu są coraz większe.
 

Po poznaniu projektu możesz wziąć udział w rekrutacji wewnętrznej na wyższe stanowiska. Najczęściej prowadzimy rekrutację na stanowiska Supervisora/Teamleadera oraz Asystenta ds. jakości (Quality Assistant).