Praca w obszarze wsparcia technicznego w języku niemieckim

G-Force

Kraków

2016-11-29

G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.
Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: IT i telekomunikacja, finanse i bankowość, media, outsourcing procesów biznesowych. Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski oraz zagranicą.
Obecnie dla naszego klienta - lidera w branży BPO, poszukujemy osób na stanowisko:


Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

 

Główne obowiązki na stanowisku:

  • wspieranie i rozwiązywanie zagadnień na podstawie zgłoszeń od użytkowników urządzeń telekomunikacyjnych i informatycznych w języku niemieckim,
  • współpracę z innymi sekcjami i działami pomocy technicznej w organizacji w zakresie rozwiązywania problemów,
  • rejestrowanie zgłoszeń w systemie komuterowym,
  • sporządzanie raportów oraz uzupełnianie bazy danych

Oczekiwania wobec kandydatów,

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek  konieczny,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • komunikatywność i samodzielność,
  • wykształcenie związane z obszarem IT będzie dodatkowym atutem,
  • chęć uczenia się nowych rzeczy, obejmujących zagadnienia informatyczne,
  • dobra obsługa komputera,
  • wcześniejsze doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub wsparciu technicznym będzie dodatkowym atutem,

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w obszarze IT w międzynarodowej firmie,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • szerokie możliwości doskonalenia kompetencji,
  • pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie),