Konsultant ds. Obsługi Klienta - Piaseczno

D&L Contact Center Sp. z o.o.

Piaseczno

2016-07-11

D&L Contact Center to nowe Call Center w Piasecznie, w którym ludzie zdobywają nowe umiejętności i realizują z pasją postawione sobie cele.

Naszą misją jest budowanie sukcesu współpracowników oraz tworzenie długoterminowych relacji bazujących na partnerstwie i wzajemnym zaufaniu oraz szacunku.
Serdecznie zapraszamy Cię do naszego zespołu

PRACUJĄC Z NAMI OTRZYMUJESZ

  • stałą stawkę za każdą godzinę pracy – 11/12 zł,
  • atrakcyjny system premiowy – 200 zł premii miesięcznej oraz premie projektowe uzależnione od jakości pracy,
  • możliwość awansu w strukturach firmy,
  • umowę zlecenie ze wszystkimi świadczeniami,
  • wsparcie merytoryczne oraz szkolenia w ramach rozwoju zawodowego,
  • cenne doświadczenie w kontakcie z Klientem oraz współpracę w zespole doświadczonych Menagerów.
  • dogodną lokalizacja – tuż przy przystanku ,,LAMINA”

OCZEKUJEMY OD CIEBIE TYLKO

  • pozytywnego nastawienia i chęci zdobywania nowej wiedzy,
  • wysokiej kultury osobistej, łatwość posługiwania się językiem polskim oraz poprawnej dykcji,
  • dyspozycyjność w dni robocze,
  • swobody w nawiązywaniu kontaktów,

WYŚLIJ DO NAS CV – NIE CZEKAJ APLIKUJ

Prosimy o dołączenie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.