Rekruter

Polish-Hungarian Export-Import sp. z o.o.

Polska

2016-07-08

Polsko-węgierska firma zajmująca się importem i eksportem innowacyjnych towarów i usług z siedzibą w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:  SPECJALISTA lub STAŻYSTA DS. HR z j.angielskim i polskim.

 

OPIS PRACY

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za następujące zadania:

• Prowadzenie planu rekrutacji firmy, wyszukiwanie potencjalnych kandydatów, zbieranie i organizowanie CV, monitorowanie rekrutacji w razie potrzeby, proponując i realizując strategię rekrutacji

• Wspomaganie zespołu w zbieraniu i analizowaniu informacji z zakresu HR, analiz i wniosków dotyczących strategicznych decyzji HR

• Tworzenie, prowadzenie i realizacja programów podnoszących przyjazną atmosferę pracy

• Organizacja i wsparcie integracji zespołu oraz imprez firmowych

 

NASZE WYMAGANIA

• Przynajmniej wykształcenie techniczne lub pomaturalne specjalistyczne

• Dobre umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie i piśmie

• Umiejętność pracy w środowisku startupowym, szybko zmieniającym się oraz chęć i umiejetnosć uczenia się nowych umiejętności

• Biegła znajomość programów Microsoft Word, PowerPoint i Excel

• Dobre umiejętności współpracy, aby móc efektywnie pracować w zespole

• Dyscyplina w zarządzaniu zmianami i terminowość w dostarczaniu i wykonywaniu projektów HR

• Umiejętność zarządzania zarówno monotonnymi czynnościami jak i trudnymi elementami zadań, umiejętnosć gospodarowania swojego czasu oraz podejmowanie wyzwań przywódczych w trudnych sytuacjach HR

• Dobra znajomość języka angielskiego

 

OFERUJEMY

• Elastyczność czasu pracy: 40 godzin tygodniowo. Możliwość wykonywania pracy z domu, nawet do 90%

• 10% na uczenie się nowych umiejętności i podnoszenia kwalifikacji

• Uczestnictwo w szkoleniach, korzystanie z coachingu i mentoringu

• Szacunek i wspieranie środowiska pracy. Self-managed zespołu, regularne zajęcia zespołowe i warsztaty rozwoju umiejętności

• Codzienne używanie języka angielskiego podczas rozmów z zespołem, z klientami i współpracownikami

 

KONTAKT

  •  W odpowiedzi na ogłoszenie należy przesłać krótkie CV i kilka słów o sobie w swobodnej treści w języku anglieskim na adres: APLIKUJ

 

HR trainee

 

Job description:

 

The hired applicant will have various and challenging responsibility scope as of day one including:

 

  • Leading company recruitment plan: search for potential candidates, collecting and organizing CVs, monitoring recruitment need, proposing and executing recruitment strategy
  • Aiding lead team with information, analysis and proposals for HR strategic decisions
  • Creating, leading and executing programs for improving employee's wellbeing
  • Organizing team buildings and company events

 

Our requirements:

 

  • Minimum BSc education
  • Good communication skills, both spoken and written
  • Ability to work in a fast-changing startup environment and to learn new skills
  • Proficiency in Microsoft Word, PowerPoint and Excel
  • Good collaboration skills to be able to work in team effectively
  • Discipline to manage changes and deliver timely on project executions
  • Ability to manage both monotonous and challenging management conditions and leadership situations
  • Good English knowledge

 

Our offer:

 

  • Flexibility: 40 hours per week with flexible working hours and possibility to work from home up to 100% of time
  • 10% Time Back to learn new skills
  • Ongoing training, coaching and mentoring
  • Respectful and supporting environment. Self-managed team, regular team activities and skill development workshops
  • Daily use of English with testers, customers and colleagues

 

Contact:

 

  • All applications to be sent with a short introduction and CV to: APLIKUJ