Specjalista ds. obsługi klienta i promocji

Regionalny Ośrodek Edukacji

Łódź

2016-07-07

Regionalny Ośrodek Edukacji jest firmą o profilu edukacyjnym z centralą we Wrocławiu, działającą na rynku od 16 lat. Prowadzimy na terenie kraju całego kraju: szkoły policealne artystyczne, szkolenia dla firm i jednostek oświatowych, kursy.

Obecnie poszukujemy kandydatów
na stanowisko:

specjalista ds. obsługi klienta i promocji
w oddziale w Łodzi
( zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy)

Obowiązki:
- telefoniczna i osobista obsługa klienta,
- przygotowywanie umów, raportów i wszelkich dokumentów, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura,
- współpraca z wykładowcami i trenerami,
- organizacja i wspieranie wybranych działań promocyjnych w oddziale,
- nadzór nad dystrybucją materiałów promocyjnych,
- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług oraz profesjonalny wizerunek firmy.

Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta,
- doświadczenie w organizowaniu działań o charakterze promocyjnym,
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- odpowiedzialność oraz pozytywne nastawienie do obowiązków i współpracy
z innymi,
- wykształcenie min. średnie,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Mile widziani studenci studiów zaocznych

Oferujemy:
- ciekawą i urozmaiconą pracę w ambitnym, przyjaznym zespole,
- rzetelne wynagrodzenie,
- zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aktualnego CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres: APLIKUJ
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

dziękujemy za nadesłane aplikacje

uprzejmie informujemy, że odpowiemy na wybrane oferty.