Specjalista ds. obsługi niemieckiego klienta

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego

Olsztyn

2016-06-28

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy.

Aktualnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, lidera w swojej branży, poszukujemy pracownika na stanowisko:  

Specjalista ds. obsługi niemieckiego klienta

Miejsce pracy: Olsztyn

Obowiązki:

·   wsparcie telefoniczne i mailowe klienta niemieckiego,

·   odpowiadania na zapytania klientów.

Wymagania:

·         bardzo dobra  znajomości językaeniemieckiego (min. C1),

·         zaangażowanie, pozytywne nastawienie do obowiązków,

·         motywacja, otwartość,

·         wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne

·         zdolność działania w sytuacjach stresowych.

Oferujemy:

·         zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

·         wynagrodzenie 4000 brutto miesięcznie,

·         czas pracy: 8h/dziennie,

·         bogate świadczenia i zaplecze socjalne,

·         bezpłatne i profesjonalne szkolenia przygotowawcze 

·         możliwość rozwoju osobistego.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: APLIKUJ, wraz z dopiskiem w sprawie jakiej oferty pracy wysyłają Państwo CV.

 

Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami.”

 

Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.

aplikuj

 

W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.)."