Specjalista ds. Kontaktu z Klientem

SMARTCALL Sp. z o.o.

Kraków

2016-11-25

SMART CALL -  Zajmujemy się Cold Callingiem i wszystkim co z nim związane. To właśnie my w profesjonalny sposób umawiamy przedsiębiorcom spotkania, pozyskujemy dla nich dane kontaktowe, oferujemy ich usługi, planujemy strategie handlowe, badamy konkurencję oraz weryfikujemy chłonność rynku.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko

Specjalista ds. obsługi klienta

 

Aplikuj do nas i rozwijaj się razem z nami!


Zakres obowiązków:

  • Realizacja zadań wchodzących w zakres kampanii
  • Umawianie spotkań i budowanie relacji biznesowych
  • Uzupełnianie bazy kontaktów dla klienta
  • Tworzenie raportów i materiałów informacyjno - handlowych dla klienta
  • Realizacja wyznaczonych celów w ramach prowadzonej kampanii

Wymagania:

  • Prowadzenie rozmów telefonicznych na poziomie biznesowym
  • Umiejętność budowania i podtrzymywania relacji z klientem
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 mile widziana

Oferujemy:

  • Elastyczny grafik dopasowany do zajęć na uczelni  
  • Szkolenia od pierwszego dnia pracy z zakresu komunikacji z klientem
  • Opiekę trenerską oraz wsparcie zespołu
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Rozwój umiejętności z zakresu Infobrokeringu
  • Pracę w świetnej lokalizacji – Rynek Główny w Krakowie !

Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie aplikacji w formacie PDF  na  adres APLIKUJ wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych.

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99270 ofert pracy. Sprawdź!