Invenio QD
przez kolezanka, 2014-08-28 15:22:07
Bzdury... ja dostalam propozycje na 3 miesiacy proby a poten dostalam po tyn okresie umowe na rok. Jestem z pracy zadowolona, praca nie jest ciezka, ani meczaca. A co do Walbrzycha to od znajonych ktorzy byli tam na delegacjach slyszalan ze tez wszystko ok.

Petit Forestier Polska Sp. z o.o.
przez pracownik, 2017-07-19 08:02:15
Jest gitara, polecam!

GUTY C.H. Turawa Park
przez Epic, 2017-07-18 13:31:01
Pracuję od kwietnia. Atmosfera jest dobra. Pracy jest sporo, ale da się przyzwyczaić. Kasa na czas, ludzie w pracy ok. Nie ma co narzekać.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Andrzej Nitecki - Poczta Polska S.A."
Poczta Polska czyli firma z tradycjami, jakie mają Państwo plany na najbliższe lata? Do 2020 r. planujemy zostać głównym integratorem usług paczkowo-kurierskich, komunikacji tradycyjnej i elektronicznej, usług finansowych i e-government. Poczta Polska chce osiągnąć w tym segmencie 1,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 100 proc. Chcemy być w pierwszej trójce największych operatorów paczkowych w Polsce. Umożliwić ma to zapewnienie całego łańcucha wartości dla dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce. Oznacza to, że oprócz usług logistycznych, klienci e-commerce będą mogli korzystać z rozwiązań oferowanych przez Grupę Poczty Polskiej m.in. w zakresie bankowości, ubezpieczeń czy komunikacji cyfrowej. Złożyliśmy już ofertę w konkursie na operatora wyznaczonego organizowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Firma posiada niezbędną infrastrukturę i zapewnia wysoki standard usług, jeśli chodzi o terminowość i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Jest także przygotowana na działanie w warunkach nadzwyczajnych. Pełnimy strategiczna rolę jako narodowy operator pocztowo-logistycznej, dlatego celem firmy jest wygranie konkursu na operatora wyznaczonego i zapewnienie Polakom szerokiego dostępu do usług listowych, pocztowych, ale także usług e-government. ...
"Wywiad z Kornelia Trocha - LONTEX"
Czym zajmuje się firma LONTEX? LONTEX dostarcza kompleksowe rozwiązania usługowe dla podmiotów działających w branży transportowo-motoryzacyjnej. Prowadzimy sprzedaż produktów, a konkretnie części zamiennych dedykowanych dla samochodów ciężarowych do ponad 60 krajów z całego świata. W bardzo dużym uproszczeniu można powiedzieć, że dostarczamy Klientom rozwiązania pozwalające skutecznie realizować ich cele.
Jak wyglądały początki działalności firmy? Firma została założona w 1990 roku, jej działalność w początkowym okresie ograniczała się do usług transportowych i wynajmu autokarów. W kolejnych latach rozwój firmy został ukierunkowany na świadczone do dnia dzisiejszego usługi dla branży transportowo-motoryzacyjnej.
Co stanowiło przełomowe wydarzenie dla firmy LONTEX? Przełomem w działalności LONTEX było otwarcie w 1996 r. serwisu tachografów z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach. Sukces tego przedsięwzięcia przesądził o budowie ogólnopolskiej sieci specjalistycznych serwisów LONTEX. Kolejną, słuszną decyzją było zwrócenie się ku działalności handlowej. ...
"Wywiad z Andrzej Szylar - Global4Net Sp. z o.o."
W czym specjalizuje się Global4Net? Od 2010 roku zajmujemy się wdrożeniami e-commerce dla dużych i średnich sieci handlowych. Korzystamy w tym celu z oprogramowania Magento, które uważane jest za jedno z najlepszych i najbardziej zaawansowanych narzędzi do tworzenia sklepów internetowych. Muszę przyznać, że w połączeniu z doświadczonym teamem programistów jest to recepta na naprawdę efektywny e-commerce.
Jak opisałby Pan firmę w jednym zdaniu? Global4Net to certyfikowani specjaliści Magento, którzy widzą wyzwania i szansę rozwoju tam, gdzie inni dostrzegają jedynie problemy.
Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Specjalizujemy się w jednym rodzaju oprogramowania, w związku z czym jesteśmy w stanie w pełni wykorzystać jego potencjał, podczas gdy większość firm zajmuje się wszystkim po trochu. Jesteśmy dumni z tego, że dokonywaliśmy integracji najbardziej zaawansowanych systemów e-commerce w czasie, kiedy w Polsce mało kto słyszał o Magento.
W jakim tempie rozwija się sprzedaż internetowa w Polsce? Według raportu „E-commerce w Polsce 2016”, już niemal połowa polskich internautów kupuje online, a rynek e-commerce wzrośnie do końca tego roku o prawie 9 mld złotych. Porównując te wyniki z kondycją branży sprzed kilku lat muszę przyznać, że nie jestem zaskoczony: coraz więcej mówi się o przeciwdziałaniu zjawisku wykluczenia cyfrowego, błyskawicznie rośnie też znaczenie rynku urządzeń mobilnych. Naturalnym elementem tej ewolucji jest rozwój usług osadzonych w przestrzeni online, wliczając w to właśnie e-commerce. Ze swojej strony mogę dodać również, iż to, że od kilku lat mamy możliwość współkreowania tego dynamicznie zmieniającego się świata, jest dla nas ogromnym powodem do dumy. ...