Orange Customer Service Sp. z o.o.
przez vendel, 2014-09-25 19:13:01
pracowałem tam 2 lata, atmosfera pracy bardzo dobra, teraz jest tam głównie infolinia przychodząca. można dorobić z prowizji, wypłącane co 3 miesiące na karte sodexo, generalnie polecam, na pewno najlepsze cal centre w toruniu, nie ma ciśnienia itd

Jurmet Sp. z o.o.
przez Master, 2016-06-26 09:55:54
Firma bardzo fajna pracowałem tam parę miesięcy jako frezer, ślusarz i szczerze stwierdzam jedna z najlepszych firm w Toruniu jakich pracowałem,m polecam można mnóstwo się nauczyć.podziękowania dla firmy za dobre potraktowanie.

Rimec Atlanco S.A.
przez Marzena, 2014-10-23 13:06:16
Wraz z kilkoma innymi dziewczynami pracuję za ich pośrednictwem w szpitalu w Bodo jako pielęgniarka i muszę zaprzeczyć tym informacjom.Firma solidna uczciwa ,zdecydowanie polecam.

Wpisy z naszego BLOGA:

Toruń to stolica województwa kujawsko-pomorskiego i jednocześnie ośrodek gospodarczy, kulturalny, naukowy oraz akademicki. Z uwagi na niezwykle bogate dziedzictwo historyczne oraz kulturowe jest to również ważny punkt na turystycznej mapie Polski, co znajduje przełożenie na rozwój infrastruktury gastronomicznej. Nie bez powodu zatem kucharz to jedn...
Czytaj więcej >>
Rok 2016 przyniósł rekordowy spadek bezrobocia w Polsce – ukształtowało się ono na poziomie 8,3 proc. Tak dobrego wyniku nie odnotowano od 25 lat. Sytuacja pod tym względem zmieniła się na plus również w województwie kujawsko-pomorskim i Toruniu, gdzie wskaźniki pokazały odpowiednio 12,1 proc. oraz 6,1 proc. Pomimo tego rąk do pracy w Toruniu braku...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu przedstawił informacje za styczeń 2017 r. dotyczące bezrobocia i jego struktury w mieście oraz całym województwie. W porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku sytuacja uległa poprawie, co daje nadzieję na to, iż tendencje spadkowe w województwie kujawsko-pomorskim będą się nadal utrzymywać. Wskaźniki na st...
Czytaj więcej >>
Toruń to liczące przeszło 200 tys. mieszkańców miasto leżące na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Z oficjalnych danych wynika, iż odsetek osób pozostających tu bez zatrudnienia wynosi ponad 6 proc., choć oczywiście należy przypuszczać, że w rzeczywistości jest on wyższy. Pomimo tego, iż ogólna sytuacja nie przedstawia się najgorzej, wiele o...
Czytaj więcej >>
Kto ma największe szanse na znalezienie pracy w Toruniu? Badanie Barometr zawodów przeprowadzone tutaj w II połowie 2016 r. pozwoliło określić kierunki rozwoju lokalnego rynku pracy oraz wyłonić deficytowe profesje. W gronie tym nie zabrakło m.in. kierowców, dla których w 2017 r. nie powinno zabraknąć interesujących propozycji zatrudnienia. Niskie ...
Czytaj więcej >>
Toruński rynek pracy odznacza się dużą elastycznością i chłonnością, co potwierdzają chociażby raporty opracowywane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu. Warto w tym momencie zwrócić uwagę na sytuację nauczycieli – zwłaszcza że sporo uwagi ostatnimi czasy poświęca się reformie edukacji wzbudzającej mnóstwo kontrowersji. Czy w placówkach edukacji ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Andrzej Nitecki - Poczta Polska S.A."
Poczta Polska czyli firma z tradycjami, jakie mają Państwo plany na najbliższe lata? Do 2020 r. planujemy zostać głównym integratorem usług paczkowo-kurierskich, komunikacji tradycyjnej i elektronicznej, usług finansowych i e-government. Poczta Polska chce osiągnąć w tym segmencie 1,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 100 proc. Chcemy być w pierwszej trójce największych operatorów paczkowych w Polsce. Umożliwić ma to zapewnienie całego łańcucha wartości dla dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce. Oznacza to, że oprócz usług logistycznych, klienci e-commerce będą mogli korzystać z rozwiązań oferowanych przez Grupę Poczty Polskiej m.in. w zakresie bankowości, ubezpieczeń czy komunikacji cyfrowej. Złożyliśmy już ofertę w konkursie na operatora wyznaczonego organizowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Firma posiada niezbędną infrastrukturę i zapewnia wysoki standard usług, jeśli chodzi o terminowość i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Jest także przygotowana na działanie w warunkach nadzwyczajnych. Pełnimy strategiczna rolę jako narodowy operator pocztowo-logistycznej, dlatego celem firmy jest wygranie konkursu na operatora wyznaczonego i zapewnienie Polakom szerokiego dostępu do usług listowych, pocztowych, ale także usług e-government. ...
"Wywiad z Monika Krawczyk - Rudnicka - Global Service M&A"
Jaki jest zakres działalności Global Service M&A? Mówiąc najogólniej, firma Global Service M&A od 12 lat zapewnia opiekę osobom starszym i schorowanym. Jednak nasze pracownice dbają nie tylko o to, aby ich podopieczni nie zapominali brać przepisanych im przez lekarzy lekarstw, czy też by zdrowo się odżywiali. Ich zadaniem jest również stworzenie domowej, ciepłej atmosfery, aktywizacja i dbanie o samopoczucie psychiczne pacjenta, które, nie ukrywajmy, w przypadku poważnych schorzeń często mocno się obniża, a jest przez lekarzy często bagatelizowane lub wręcz ignorowane. Nasze opiekunki spędzają z podopiecznymi czas, dbają o ich komfort, organizują czas wolny i często zostają przyszywanymi członkami rodziny.  
Co uważa Pani za największy sukces firmy? Fakt, iż działamy na rynku od ponad 12 lat i nadal chętnie jesteśmy wybierani jako partnerzy do współpracy zarówno przez naszych klientów, jak i przez nasze pracownice. To dla mnie znak, że wykonujemy naszą pracę dobrze. Każdy e-mail czy też kartka pocztowa z podziękowaniami od naszych pacjentów jest dla nas sukcesem i powodem do dumy. Z drugiej strony za jeden z największych sukcesów firmy uważam również jej pracowników. Każda zadowolona opiekunka, która nawiąże z nami współpracę na wiele lat, jest dla nas na wagę złota. Te nasze szczególne więzi z pracownikami zostały zresztą docenione przez jury ogólnopolskiego konkursu „Kobiece Twarze”, w którym w 2015 roku zajęliśmy trzecie miejsce w kategorii firm przyjaznych kobietom. To cieszy, bo nasze relacje z pracownikami budujemy sukcesywnie przez wiele lat, a nagroda zmotywowała nas do stwarzania im jeszcze lepszych warunków do pracy. Obecnie na przykład, w przeciwieństwie do wielu innych firm w tej branży, stawiamy na długofalową współpracę z zatrudnionymi przez nas paniami. Nie zrywamy z nimi umowy zaraz po ich powrocie ze zlecenia, ale współpracujemy z nimi również w Polsce, dzięki czemu mają gwarancję kontynuacji zatrudnienia, opłacane składki społeczne, mogą korzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej i czują się po prostu bezpiecznie.   ...
"Wywiad z Krzysztof Głuszczyński - KRUK S.A."
Jesteście firmą specjalizującą się w restrukturyzacji długów. Brzmi poważnie, ale też bardzo ogólnie, dlatego proszę uchylić nieco rąbka tajemnicy. Na czym dokładnie polega wasza działalność? Jak już pan wspomniał zajmujemy się restrukturyzacją. Jeśli trafia do nas dług, to w pierwszej kolejności proponujemy polubowne rozwiązanie problemu. Pracownicy kontaktują się, żeby wspólnie ustalić możliwy sposób spłaty. Odbywa się to na kilka sposobów: pisemnie (monit, wezwanie do zapłaty, prośba o kontakt), mailowo, telefonicznie lub SMS-owo. Pracownik firmy może także złożyć wizytę w domu. Wszystko po to, aby omówić przyczyny powstania zaległości i uzgodnić sposób jej uregulowania. W Grupie KRUK możliwe jest rozłożenie zadłużenia na dogodne raty, dopasowane do finansowych możliwości naszych klientów. Obsługujemy zarówno sprawy własne, kupione od banków i innych instytucji, jak również serwisujemy sprawy na zlecenie partnerów biznesowych.
Deklarujecie, że pomagacie odzyskać wiarygodność finansową. W jaki sposób to się odbywa? W KRUK-u zawsze poszukujemy rozwiązań typu win-win. Naszą rolę postrzegamy jako przywrócenie zadłużonej osoby lub firmy do tzw. regularności, czyli spłaty zaległości i powrotu do terminowego regulowania kolejnych rat, faktur czy innych zobowiązań wynikających z umowy pomiędzy stronami. W  szerokim wachlarzu działań, którymi dysponujemy, najważniejsze znaczenie odgrywa unikatowa strategia prougodowa. Zakłada ona umożliwienie osobie zadłużonej spłaty należności na drodze porozumienia, którego warunki są akceptowalne dla obu stron (osoby zadłużonej i wierzyciela). Rozłożenie długu na raty sprawia, że nasi klienci są w stanie dokonywać regularnych wpłat. Rozwiązanie to uwzględnia sytuację osoby zadłużonej i jednocześnie umożliwia stopniowe egzekwowanie zaległości. To polubowne rozwiązanie sprawia, że można powrócić do obrotu gospodarczego, a także uniknąć postępowania sądowego i komorniczego. Grupa KRUK chce także wpisywać pozytywną informację o uregulowanych zobowiązaniach zarówno z tytułu wcześniejszego zadłużenia, jak i pożyczek gotówkowych do biura informacji gospodarczej (Rejestr Dłużników ERIF BIG SA). W ten sposób chcemy stopniowo odbudowywać wiarygodność finansową osób zadłużonych oraz przywracać je do normalnego funkcjonowania na rynku. ...