Rada sp.j.
przez Adam, 2017-02-23 09:21:43
Odpowiedź na: [wilk - 2017-02-22 19:56:01]:
Oczywiście, bardzo dobrze.

Sherpa International Force
przez Świeży, 2017-02-15 23:24:43
Super agencja,można spokojnie korzystać z ich pośrednictwa.

Job-Consulting
przez Tomek, 2017-02-22 23:03:59
Fajna firma, bardzo dobry kontakt. Widać ze im zależy na pracowniku

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Kowalczyk - Eden Springs Sp. z o.o."
Eden Springs można chyba bez wahania okreslić jako polskich pionierów w produkcji i dostawach wody źródlanej? Zdecydowanie tak. Firma powstała w 1997 roku i była jedną z pierwszych specjalizujących się w tej dziedzinie. Korzystamy z polskich źródeł wyselekcjonowanych pod względem zawartości minerałów. Jako nieliczna firma dostarczamy wodę w całej Polsce.
Kim są Wasi odbiorcy? Obsługujemy ponad 60.000 firm dostarczając rocznie ponad 140 mln litrów wody Eden. Naszymi klientami są zarówno klienci indywidualni, małe i średnie firmy, jak i największe korporacje oraz instytucje publiczne w Polsce..
Woda to w Waszym przypadku podstawa działalności, ale nie ograniczacie się tylko do niej? Od prawie 20 lat dostarczamy wodę źródlaną Eden w 19-to litrowych butlach zwrotnych. Kilka lat temu zainwestowaliśmy jednak także w segment dzierżawy i leasingu ekspresów i dostaw kawy do firm. Jesteśmy partnerem Saeco oraz wyłącznym dystrybutorem profesjonalnych ekspresów na kapsułki Lavazza Blue. Obserwujemy trendy rynkowe i potrzeby konsumentów. Z tego powodu posiadamy również w ofercie dystrybutory filtrujące wodę wodociągową – Eden Unlimited oraz dostawy wody źródlanej do domów Eden MySpring w butlach o pojemności 11l.   ...
"Wywiad z Piotr Michalczuk - Lingaro"
Początki Lingaro to 2005rok. Jak od tego czasu zmieniła się firma? Lingaro zostało założone przez trzech kolegów jako typowy start-up. Od samego początku wyróżniało nas zwinne podejście w dostarczaniu projektów, jakiego nie mogły klientom zaproponować duże korporacje z tej samej branży. W tej chwili zatrudniamy już ponad 280 osób, mamy biuro w Warszawie i w Manili na Filipinach, dostarczamy rozwiązania globalnym korporacjom, a mimo to udaje nam się w firmie utrzymać ducha start-upu, a klienci wciąż doceniają nas nie tylko za świetne kompetencje techniczne, ale również elastyczne podejście i szybkość działania.
Państwa klienci to największe światowe firmy oraz polscy liderzy rynku. Dlaczego to z Państwem warto rozpocząć współpracę? Czym wyróżniacie się od innych konkurencyjnych firm? Tak jak wspominałem staramy się zachować nie tylko bardzo wysoki poziom kompetencji technicznych, ale również zwinne podejście w zakresie dostarczanych rozwiązań. Budujemy z naszymi klientami efektywne modele współpracy biznesowej, które pozwalają nam na szybkie reagowanie na zmiany zachodzące w projektach bez konieczności uruchamiania wielu uciążliwych procedur, które są standardem w przypadku innych gigantów z branży IT. Dodatkowo naszym atutem jest niewątpliwie duże doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, większość naszych projektów jest w całości realizowana w języku angielskim. ...
"Wywiad z Magdalena Kandefer-Kańtoch - BP Polska S.A. i sp.,sp.j."
Jesteście obecni na polskim rynku paliw od ponad dwudziestu lat. Jak przez ten czas firma rozwinęła się w naszym kraju? W sierpniu 2015 roku świętowaliśmy 20-lecie otwarcia pierwszej stacji BP w Polsce, wkrótce otworzymy stację numer pięćset, a w 2016 roku firma będzie obchodzić 25-lecie obecności w naszym kraju. To symbolizuje nasze osiągnięcia, a z drugiej strony plany długofalowego stabilnego inwestowania w Polsce. Kiedy 5. sierpnia 1995 roku w Gliwicach otwieraliśmy pierwszą stację był to czas, kiedy gospodarka rynkowa w Polsce dopiero raczkowała, a my uczyliśmy się zasad prowadzenia biznesu od nielicznych wówczas firm zachodnich, które inwestowały na naszym rynku. Otwarcie w Polsce pierwszej stacji było dla nas bardzo ważnym momentem, startem budowy dużej sieci. Dziś wszystkie punkty z naszym logo to tak zwane stacje premium. Od początku priorytetem naszych działań była jakość, zarówno jeśli chodzi o produkty i usługi, jak i standard obsługi klienta. Budując stacje, stosujemy najwyższe standardy technologiczne, dbamy, aby były to obiekty estetyczne i przyjazne środowisku. Dzięki specjalnym instalacjom opary paliwa podczas tankowania odprowadzane są do zbiornika głównego, dzięki czemu do atmosfery nie dostają się szkodliwe węglowodory. Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Naszą przewagą było i jest to, że możemy korzystać z globalnych doświadczeń BP. Jako pierwsi wprowadzaliśmy innowacyjne rozwiązania, które wpłynęły na podniesienie standardu usług w całym sektorze paliwowym w Polsce. Wycofaliśmy paliwa ołowiowe, a w ofercie znalazły się wzbogacone paliwa BP Ultimate, wprowadziliśmy normy HACCP, zbudowaliśmy największą w Polsce sieć myjni bezdotykowych....