Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
LOGSTOR Polska Sp. z o.o.
przez wacek, 2017-08-29 16:03:28
Odpowiedź na: [Sterek - 2017-08-24 08:11:44]:
Praca stała, warunki ok

zakłady mięsne JANO
przez perelka, 2014-12-23 21:46:43
Praca ok. Jeden warunek- uczciwość.

ELZAB S.A.
przez cinusmaximus, 2014-10-12 22:06:05
Właśnie wszyscy tyle zarabiamy. Jest super. Atmosfera w pracy jest świetna. Praca trochę monotonna ale spokojnie z dwiema przerwami można wyrobić normę. Gorąco polecam prace w Elzabie wszystkim tym co szukają stabilnego zatrudnienia,ciekawej pracy lub dobrze płatnego zajęcia. Ja nie narzekam a zawsze się znajdą jacyś maruderzy.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Erae zatrudni 120 osób w Zabrzu
16 październik 2017
Na terenach Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Zabrzu do końca 2018 roku ma powstać nowy zakład produkcyjny należący do firmy Erae. Po sfinalizowaniu inwestycji pracę w nowym zakładzie znajdzie około 120 osób. O Erae Koreańska spółka Erae Poland działa w branży motoryzacyjnej i zajmuje się między innymi produkcją modułów klimatyzacji samo...
Czytaj więcej >>
Osoby w wieku 50+ mają realne problemy ze znalezieniem pracy, zwłaszcza w swoim zawodzie. Pomimo że posiadają bogate doświadczenie, pracodawcy obawiają się je zatrudniać, ponieważ sądzą, że szybko zechcą przejść na wcześniejszą emeryturę lub korzystać ze zwolnień lekarskich ze względu na pogarszający się stan zdrowia. Dlatego urzędy pracy w całej P...
Czytaj więcej >>
Bud-Expert inwestuje w Zabrzu
12 sierpień 2017
Na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Zabrzu zapoczątkował inwestycję nowy przedsiębiorca – firma Bud-Expert, która w ostatnim czasie oficjalnie rozpoczęła swoją działalność w tym mieście. Oznacza to zwiększone szanse na zatrudnienie dla nowych pracowników. O firmie Bud-Expert Przedsiębiorstwo Bud-Expert specjalizuje się w p...
Czytaj więcej >>
Około 20 lat temu Zabrze znalazło się na skraju upadku, z uwagi na zamknięcie kopalni. To miasto z zagłębia śląskiego utrzymywało się przede wszystkim dzięki gospodarce opartej głównie na węglu. Jej likwidacja spowodowała, że wielu mieszkańców znalazło się na bezrobociu, bez środków do życia. Niemniej miastu udało się wyjść na przysłowiową „prostą”...
Czytaj więcej >>
Bezrobocie w Zabrzu w lutym 2017 roku wynosiło 7,8 proc., co na tle całego województwa śląskiego jest wynikiem słabym. Średnia dla Śląska wynosi bowiem 6,8 proc., a dla całego kraju 8,5 proc. Zabrzańskie Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości chce wspierać nabywanie kwalifikacji zawodowych przez osoby pozostające bez pracy w Zabrzu i najbliższych powia...
Czytaj więcej >>
Powrót na rynek pracy po urodzeniu dziecka, często po trwającym kilka miesięcy w czasie ciąży zwolnieniu lekarskim, oraz po urlopach macierzyńskim i rodzicielskim, dla wielu kobiet jest bardzo trudny. Ma to zmienić realizowany w Zabrzu program „Aktywna Mama”. Program specjalny Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu zaprasza wszystkie kobiety, które niedawn...
Czytaj więcej >>
W całej Polsce karę pozbawienia wolności odsiaduje wiele osób. Mają one wyroki obejmujące nawet kilkanaście czy kilkadziesiąt lat i perspektywę starzenia się w czterech ścianach celi. Mogą to zmienić dzięki szansie na zatrudnienie, którą otrzymują m.in. więźniowie w Zabrzu. Zachęty do zatrudnienia skazanych Za sprawą zachęt śląskiej służby więzienn...
Czytaj więcej >>
W branży ubezpieczeń w Polsce zaszły w ostatnich miesiącach spore zmiany, co w głównej mierze jest efektem wprowadzenia nowych przepisów dotyczących m.in. systemu wypłacalności zakładów ubezpieczeń. Znalazło to przełożenie na rynek pracy, co potwierdzają towarzystwa ubezpieczeniowe działające na terenie Zabrza. Agent ubezpieczeniowy – w Zabrzu to z...
Czytaj więcej >>
Kobiety to jedna z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy. Przyczyn takiego stanu rzeczy należy upatrywać głównie w stereotypowym postrzeganiu roli kobiet w społeczeństwie – przede wszystkim w kontekście obowiązków związanych z rodzicielstwem. W Zabrzu podejmowanych jest szereg zadań mających na celu ułatwić paniom odnalezienie...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Krawiecka - rankomat.pl"
Jaka była geneza Rankomatu? Nasza firma powstała w 2008 roku. Kalkulator rankomat.pl uruchomiliśmy w kwietniu następnego roku, wtedy też sprzedana została pierwsza polisa. Początkowo zamierzaliśmy poprzestać na sprzedaży polis online - bezpośrednio przez internet, jednak wówczas Polacy bardzo sceptycznie podchodzili do takiej formy zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych. Dlatego wprowadziliśmy fachową pomoc konsultantów telefonicznych. Pomysł ten okazał się „strzałem w dziesiątkę”. Zaangażowanie zaledwie kilkuosobowego zespołu pracowników Call Center w Warszawie przyniosło nam pierwsze sukcesy. Od czasu pierwszej sprzedanej przez telefon polisy udało nam się stworzyć bardzo silną i stabilną firmę. Obecnie jesteśmy największą, internetową porównywarką na polskim rynku. Posiadamy centralę w Warszawie (Zarząd, Finanse, Call Center), a także biura w Bielsku-Białej (Dział Sprzedaży z Call Center, IT, Marketing, Redakcja, Kadry) i w Krakowie (Marketing). Wspierają nas również osoby pracujące zdalnie, z domu.
Jak w tym czasie zmienił się Państwa serwis? Rankomat powstał jako niezależna porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych. Obecnie rozwój serwisu zmierza w kierunku multiporównywarki, w której świadomy konsument znajdzie oszczędności w wielu obszarach: ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, nieruchomości. W ostatnim czasie uruchomiliśmy także nową porównywarkę lokat. Najbliższe plany naszej spółki to również stworzenie komplementarnej porównywarki finansowej wszystkich, obok lokat, produktów bankowych takich jak kredyty czy konta osobiste. ...
"Wywiad z Bram Schouten - AB Midden Nederland"
Jak wyglądały początki firmy AB Midden Nederland w Polsce? W 1999 roku brakowało w Holandii rąk do pracy i gdy dowiedzieliśmy się, że istnieje możliwość zatrudnienia Polaków posiadających niemiecki paszport, zaczęliśmy wynajmować mieszkania, by móc ich zatrudnić i tym sposobem odpowiedzieć na tutejsze zapotrzebowanie do pracy.
Jaki wpływ na sytuację firmy miało wejście Polski do Unii Europejskiej? Na pewno to wydarzenie odegrało dużą rolę. Od kiedy 1 maja 2004 otworzyły się rynki pracy dla Polaków, wielu z nich przyjechało do Holandii w poszukiwaniu pracy.  
Firma istnieje na rynku już ponad 50 lat. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasze korzenie leżą w sektorze mleczarskim. Przez pierwsze 20 lat dochodziły do niego kolejne branże rolnicze. Zatrudniamy fachowców między innymi przy hodowli krów, trzody chlewnej, szkółkach drzew i krzewów, uprawie owoców i warzyw. Około 1000 firm posiada członkostwo w naszej spółce. Kiedy właściciel jednej z nich choruje, wysyłamy któregoś z naszych pracowników, by przejął jego obowiązki. Członkostwo u nas zapewnia taką możliwość. Od 1995 roku wysyłamy do tych firm również personel do produkcji i w tym momencie jest to największa część naszej firmy. Poszerzyliśmy też naszą działalność poza sektor rolniczy. Zatrudniamy osoby również w logistyce, technice, budownictwie i przemyśle spożywczym. ...
"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...