Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
BHH Mikrohuta
przez Ramzes, 2014-08-21 11:03:42
Zarobki są niskie,ale tak jak wszędzie na samym początku. W zależności od tego,jak kto się sprawdza dostaje podwyżkę po okresie próbnym. Jeśli ktoś nie nadaje się do tej pracy,to mimo wszystko zostaje mu przedłużona umowa z niewielką motywacyjną podwyżką, tak by miał jeszcze czas na dostosowanie się. Praca w lato uciążliwa - gorąco na hali. Atmosfera bardzo dobra. Nikt nie stoi jak Kapo, jednak swoje trzeba zrobić, czy to na 1,czy na 3 zmianie

ECO-BAZA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE STANISŁAW ŁUKASIEWICZ
przez Milos, 2014-09-17 21:23:40
Odpowiedź na: [tom2417 - 2013-09-07 11:13:47]:
Ja jestem zadowolony z pracy w Tej Firmie.pracuje od 4 lat i jest ok.ale opinie pewnie są różne.wypłaty dobre.wyjazdy są jak w kazdej firmie.Zawsze fajny hotelik..

AM Kontakt Sp. z o.o.
przez mazowsze, 2014-09-22 15:29:56
Ogólnie firma się stara.Trzeba samemu pilnować umowy i kart pracy wtedy widzę sam po sobie ze jest ok.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tina Sobocińska - Schneider Electric Polska"
"Wywiad z Anna Michalak - Schneider Electric Polska"
"Wywiad z Katarzyna Haładus - Schneider Electric Polska"
"Wywiad z Anna Piotrowska - Schneider Electric Polska"
Jak wygląda działalność Schneider Electric w Polsce? Schneider Electric w Polsce to Centrala w Warszawie oraz fabryki w Bukownie, Szczecinku, Tychach, Świebodzicach i Mikołowie. W biurze w Warszawie łączymy dwie części firmy – Część Komercyjną oraz Funkcje Globalne, czyli Centra Usług Wspólnych – Finansowe (Finance Shared Services – FiSS), HR-owe (People Administration Shared Services – PASS) oraz marketingowe (Global Marketing).
Jaki jest największy sukces polskiego oddziału? Działamy w Polsce od ponad 20 lat. Nasz oddział może pochwalić się wysoką pozycją rynkową w obszarze zarządzania energią oraz zaawansowanymi, innowacyjnymi rozwiązaniami wdrażanymi w wielu miejscach w naszym kraju. Ponadto, jako sukces uznajemy to, że Schneider Electric zdecydował się utworzyć właśnie w Polsce Funkcje Globalne. To był bardzo ważny moment, który rozpoczął kolejny rozdział w rozwoju firmy. Wcześniej mieliśmy część biznesową, która jest oczywiście kluczową częścią firmy, natomiast sam fakt, że to w Warszawie odkryto potencjał, żeby zbudować organizację wspierającą firmę w ramach całej Europy, było bardzo dużym wyróżnieniem. ...
"Wywiad z Jolanta Kubatek - OCRK Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Wszystko zaczęło się w 2002 roku w Andrychowie, kiedy powstała firma PC Net Service (obecnie Inelo). To właśnie w niej specjaliści i kierownicy OCRK rozpoczynali swoją karierę. W kolejnych okresach działalności w sposób naturalny pojawiały się dodatkowe elementy oferty, takie jak doradztwo i konsultacje w zakresie rozliczania kierowców. Olbrzymi sukces rynkowy przełożył się na dynamiczny wzrost zatrudnienia oraz zwiększył potrzeby infrastrukturalne. Te czynniki spowodowały, że została podjęta decyzja o wyodrębnieniu OCRK jako niezależnej spółki. Co legło u postaw naszego biznesu? Przede wszystkim świadomość, że rośnie zapotrzebowanie na usługę rozliczania czasu pracy kierowców, zajęcia nie tyle żmudnego, ile wymagającego ogromnej precyzji i wiedzy.
Proszę opowiedzieć o swoich usługach? Z której z nich jesteście Państwo najbardziej dumni? Rozliczanie czasu pracy kierowców wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu prawa transportowego oraz prawa pracy. Przedsiębiorcy z branży transportowej często skarżą się na złożoność tego procesu, brak czasu, ale nie tylko. Firmom daje się we znaki przede wszystkim zmienność prawa w tej materii i co ważniejsze, zmienność interpretacji. Najbardziej dumni jesteśmy z kompleksowości świadczonych usług – nie jesteśmy biurem księgowym, ani kancelarią prawną. Nasi specjaliści są ekspertami, którzy mają za zadanie pomagać firmom na każdym z etapów prowadzenia działalności – od prowadzenia ewidencji czasu pracy, dokumentacji, poprzez audyt, przygotowanie dokumentów do kontroli odpowiednich inspekcji, przedstawicielstwo, pisanie odwołań, po raporty i szkolenia pomagające zwiększyć efektywność pracy kierowców. ...
"Wywiad z Anna Figiel - INTER CARS S.A."
"Wywiad z Joanna Pieńkowska - INTER CARS S.A."
Jakie były początki firmy Inter Cars? Firmę założył w 1990 r. Krzysztof Oleksowicz. Jego kariera przypomina amerykański sen, ale droga do sukcesu nie była prosta. Aby zdobyć pieniądze na utrzymanie, zaczął pracować w warsztacie samochodowym. Po studiach wyjechał do Niemiec, by tam  naprawiać samochody. Szybko się jednak uczył i reagował na zmieniający się rynek. Wkrótce zajął się sprowadzaniem do Polski rozbitych aut, by po dokonaniu naprawy, sprzedawać je z zyskiem. Niebawem okazało się, że dużym zainteresowaniem cieszą się części samochodowe. Dlatego też w 1990 roku postarał się o kredyt u jednego z dostawców i założył własną firmę, Inter Cars. Dynamika kolejnych wydarzeń była imponująca. Inter Cars dystrybuował części zamiennie nie tylko na rodzimym rynku, ale też na sąsiednie rynki Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. na Ukrainę, Węgry, Słowację i do Czechy. Potem na Litwę oraz Łotwę, a także do Chorwacji, Bułgarii i Słowenii. Po 14 latach działalności Inter Cars trafił na giełdę papierów wartościowych, a cztery lata później połączył się z firmą JC (Japan Cars) Auto – liderem w segmencie części do samochodów japońskich i koreańskich. Czyli, zaczęło się od niewielkiego biznesu, który bardzo szybko rósł i rośnie nadal od 25 lat. ...