Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
NOWYTECH Polska Sp. z o.o.
przez bliss, 2014-09-05 12:53:43
Niezłe produkty, całkiem motywujący system wynagrodzeń, zawsze na czas pieniądze, pomocne zaplecze trenerów i w biurze. Firma nawet ok

Talking People Poland Sp. z o.o.
przez migwa12, 2014-09-17 11:52:48
Dla mnie spoko tam jest.. szkolenia bardzo profesjonalne, prowadzone przez profesjonalnych trenerow i sv, kazde zagadnienie jest bardzo szczegolowo omawiane a zaraz w latwy do przyswojenia sposob.. na sali tez fajni ludzie mozna pogadac posluchac najlepszych zapytac sie o cos - chetnie pomagaja.. zawsze jak cos jest nie tak w rozmowie to tlumacza jak inaczej mozna to powiedziec.. stawka jak stawka za to fajne sa bonusy i mozna sobie naprawde niezla kasiore zarobic.. wystarczy tylko chec i troche morywacji.. naprawde jak na call center a pracowalem w roznych to naprawde moge wysoko ocenic.. polecam

WARTA 24 PLUS
przez ruda, 2014-09-17 21:48:49
pracowałam w Warcie 2 lata. Jesli chodzi o kase to przy dobrym wyrabianiu premii mozna naprawde bardzo dobrze zarobić, mozna nawet odłożyć :) niektorzy liderzy posaiadają naprawde dużą wiedzę merytoryczną, jednak nie są zbyt skorzy do pomocy. To prawda ze czasami nawet na Ciebie nie popatrzą. O siku nie trzeba pytać ale już o wyjście na papierosa owszem. Trenerki są suuuper :) atmosfera w pracy miedzy pracownikami rewelacyjna,kazdy kazdemu pomaga a spotkania po pracy sa czeste i mile ;) Ogólnie nie ma na co narzekać :)ale za rzadami Eli było o wieele sympatyczniej :) pozdro dla dziewczyn z COA :D

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Wojda - Cityboard Media"
Jakie były początki firmy Cityboard Media i skąd pomysły na biznes w tej branży? Początki sięgają 1996 roku, kiedy Pan Michał Stan, czerpiąc z doświadczeń kanadyjskiego rynku reklamy zewnętrznej postanowił założyć w Polsce firmę. Był to czas, kiedy w Polsce pojawiły się koncerny zachodnie, w sklepach nowe marki i produkty, a Polacy wchodzili w epokę konsumpcji. Celem firmy było, stworzenie wysokiej jakości medium, tak, aby promować te dobra i przekonywać klientów do zakupów. Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy cityboardy, czyli wielkoformatowe konstrukcje o wymiarach 6x3 m. Ten format stał się standardem na polskim rynku outdooru.
Jak zmieniła się Państwa firma od początku jej istnienia? Funkcjonujemy na rynku już 20 lat, co daje nam świetną perspektywę. Przyznam, że zmiany dostrzegam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy. Kiedyś nieomal wszystko robiliśmy manualnie, a dziś w firmie dominuje elektronika. Na początku istnienia, byliśmy firmą, która jako jedyna instalowała wolnostojące nośniki. Z czasem nasza konkurencja zaczęła nas naśladować. Zmienił się też sposób spojrzenia na problematykę związaną z OOH. Dziś staramy się przewidywać trendy rynkowe. Efektem tego są chociażby ekrany ledowe ecolight. Nasza technologia pozwala, aby z wykorzystaniem telefonu, bez pomocy konsultanta zrealizować kampanię na ekranie ecolight. ...
"Wywiad z Iwona Uziembło - SkanSerwis Sp. z o.o."
Na rynku działają Państwo już 15 lat. Jak w tym czasie zmieniła firma? Zaczynaliśmy 15 lat temu jako firma jednego projektu- świadczyliśmy obsługę korespondencji dla jednego klienta. Mieliśmy zaangażowanych kilka skanerów średniej wydajności do obsługi tego projektu. Dzisiaj liczba stałych projektów usługowych to ponad 30 u klientów ze wszystkich sektorów gospodarki. Rozbudowaliśmy park maszynowy do ponad 40 skanerów dokumentowych od formatów A8 do A0. Firma rozbudowała swoje kompetencje w dystrybucji i obsłudze serwisowej skanerów dokumentowych dla światowych liderów w produkcji skanerów takich jak Kodak, Fujitsu, Panasonic, Canon. Wymagania jakie są nam stawiane przez rynek jak i naszych dostawców wymuszają ciągłe podnoszenie kwalifikacji dla inżynierów sprzedaży, pracowników serwisu i analityków w dziedzinie Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Z naszych analiz i wsparcia technicznego korzysta na dzisiaj ponad 100 firm z branży Ubezpieczeniowej, Energetycznej, Finansowej, Sektora Publicznego, Transportowej oraz wiele nowatorskich firm prywatnych. ...
"Wywiad z Jacek Spychała - Żabka Polska"
Są Państwo aktualnie liderem w swojej branży, co przyczyniło się osiągnięcia takiego sukcesu? Istniejemy na rynku już 17 lat. Przez ten czas zbudowaliśmy jedną z największych w tej części Europy sieć sklepów convenience pod marką Żabka. W 2009 roku zdecydowaliśmy się wejść w segment supermarketów i uruchomiliśmy drugą sieć o nazwie Freshmarket. Zagwarantowaliśmy Polakom komfort dokonywania zakupów w atrakcyjnych lokalizacjach, blisko domu czy pracy,  jako jedni z pierwszych na rynku wprowadzaliśmy dodatkowe usługi do sklepów jak np. możliwość opłacenia rachunków, doładowania telefonów czy możliwość zakupu świeżo parzonej kawy w Żabka Café. Nie osiągnęlibyśmy pozycji lidera, gdyby nie przedsiębiorczy Ajenci, którzy w ramach umowy o współpracy z naszą firmą zarządzają placówkami. Zapewniliśmy know how, infrastrukturę, wsparcie marketingowe, logistyczne i IT, w połączeniu z zaangażowaniem Ajentów oraz ich znajomością lokalnego rynku i klientów narodził się koncept, który od wielu lat cieszy się zaufaniem Polaków.   ...