Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Delikatesy Kubik
przez Jolka 11, 2014-10-07 22:34:43
Pani Teresko ja u Kubika pracuję już bardzo długo , polecam ! Dla uczciwych tzn . Trzeba tak pracować by remanent był nie na minusie czyli zero dorabiania . Jak przyszła do ekipy czasem taka co się chciała szybko dorobić to zaraz ją wykryli ... Bo kamery i dziewczyny z kontroli wszystko sprawdzają i szef też , o kombinacjach nie ma mowy .
Wypłaty po remanencie jak jest dobrze to premie są .
Ogólnie polecam pracę w tej firmie .

Delikatesy Kubik
przez Sabina, 2017-02-27 22:40:53
Jestem pracownica Delikatesów Kubik już 8 lat tak wiec mogę coś o pracy powiedzieć w odróżnieniu od pracowników tzw "majowych"
Praca w sklepie ok nie za ciężka jak gdzie indziej
Wypłaty na czas plus premia
Szef mogę powiedzieć że lepszego jeszcze nie miałam
Wszystkim chętnym i pracowitym POLECAM

Manticora S.C.
przez kasia, 2015-03-12 22:31:26
Fajna atmosfera Właściciele ok Co do zarobków to zależy od własnego zaangażowania Ogólnie Polecam !

Wpisy z naszego BLOGA:

Praca w Bytomiu jest towarem deficytowym, ponieważ poziom bezrobocia rejestrowanego w tym śląskim mieście wynosił na styczeń 2017 roku aż 15,9 proc., a w grudniu 2016 roku – 15,4 proc. Sytuacja wygląda źle, zwłaszcza w porównaniu np. z Katowicami, gdzie w styczniu tego roku stopa bezrobocia rejestrowanego wynosiła 2,9 proc. Oferty pracy w Byt...
Czytaj więcej >>
Ministerstwo Rozwoju ze swoich środków finansowych przekazało do Bytomia kwotę 5 mln zł. Ma ona pokryć koszty realizacji pilotażu projektów rewitalizacyjnych na terenie miasta. Skutkiem tego będzie wypracowanie modelowych działań, stanowiących wzór do naśladowania dla innych miast w Polsce, ale i utworzenie nowych miejsc pracy w Bytomiu. Na czym po...
Czytaj więcej >>
Wysokie bezrobocie panujące w Bytomiu, które w styczniu 2017 roku wyniosło aż 15,9 proc. sprawia, że Powiatowy Urząd Pracy ucieka się do niestandardowych rozwiązań, aby pomóc bezrobotnym znaleźć pracę. Ci ostatni muszą sobie uświadomić, że dobra aplikacja, wraz z CV może być dla nich biletem do kariery. CV najważniejsze w poszukiwaniu pracy Kardyna...
Czytaj więcej >>
Bytom jest jednym ze śląskich miast, w których występuje zdecydowanie najwyższy poziom bezrobocia rejestrowanego. W całym województwie śląskim na koniec listopada 2016 roku notowano stopę bezrobocia w wysokości 8,2 proc., podczas gdy w Bytomiu wyniosła ona aż 15,4 proc. Czy zatem jest szansa na poprawę na rynku pracy w tym mieście? Tendencja spadko...
Czytaj więcej >>
Małe szanse na znalezienie pracy na etacie mają osoby w wieku 50+, które nagle, często po wielu latach zatrudnienia w jednym przedsiębiorstwie, otrzymują wypowiedzenie. Jak takie osoby mają znaleźć pracę w Bytomiu. Czy urząd pracy może im coś zaproponować? Gdzie szukać pracy w Bytomiu dla osób dojrzałych? Osoby w wieku powyżej 50. roku życia mają [...
Czytaj więcej >>
Śląskie miasto – Bytom jest miejscem, gdzie występuje stosunkowo wysoka stopa bezrobocia rejestrowanego w Polsce. Pod koniec sierpnia 2016 roku wynosiła ona aż 16 proc., ale była ona i tak niższa o 4,3 proc. w stosunku do stycznia 2015 roku.  W listopadzie 2016 roku bezrobocie wynosiło 15,4 proc. Niemniej w Bytomiu praca czeka na niektórych [...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marzena Arszyńska - Sabre Polska Sp. z o.o."
Jak zaczynała firma Sabre? Historia Sabre sięga jeszcze lat 50 tych XX wieku i spontanicznej rozmowy przeprowadzonej na pokładzie samolotu lecącego z Los Angeles do Nowego Jorku. Dwóch wydawałoby się przypadkowych pasażerów, wymieniało poglądy na temat ówczesnych realiów podróży i uciążliwości rezerwacji lotów. Owymi pasażerami okazali się B. Smith, pracownik działu sprzedaży IBM, oraz C.R. Smith, prezes American Airlines. Przypadkowa rozmowa przeistoczyła się w plan biznesowy wdrożony kilka lat później. Tak zrodziło się Sabre - Semi-Automated Business Research Environment – rewolucyjny system rezerwacji podróży.
Co się wydarzyło od tamtej pory? Dziś systemy Sabre są używane przez 400 linii lotniczych na całym świecie i zabierają na pokład ponad 500 milionów pasażerów rocznie. W 2000 roku równo 50 lat od momentu pierwszej instalacji systemu Sabre na komputerze IBM, otworzone zostało biuro w Krakowie.
Jak wyglądały początki działalności Sabre w Polsce? W momencie otwarcia krakowskie biuro Sabre liczyło sobie 10 pracowników. Dziś, 15 lat później, zatrudniamy ponad 1200 osób i cały czas rośniemy. Tym samym jesteśmy największym centrum rozwoju oprogramowania Sabre poza siedzibą firmy w Dallas. Nasi pracownicy tworzą innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają podróżowanie milionom ludzi na całym świecie i przekładają się na sukcesy naszych klientów z branż lotniczej, hotelarskiej czy turystycznej. ...
"Wywiad z Anna Biskup - Lidl Polska"
Firma Lidl Polska jest obecna na polskim rynku od 2002 r. Jak wygląda wasza obecna struktura? Aktualnie mamy ponad 550 sklepów oraz 8 centrów dystrybucji znajdujących się na terenie całej Polski. Centrala naszej firmy mieści się w Jankowicach w gminie Tarnowo Podgórne koło Poznania. Na terenie całego kraju zatrudniamy łącznie ponad 14.000 pracowników.
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Nasza firma przez cały czas się rozwija – otwieramy nowe sklepy oraz centra dystrybucyjne. Dlatego w Lidl Polska istnieje duże zapotrzebowanie na pracowników sklepów, zastępców kierowników sklepów, managerów sklepów, kierowników rejonów sprzedaży czy pracowników magazynów. Obecnie zachęcamy do aplikowania na stanowisko pracownika sklepu. Z kolei do działów w centrali oraz do centrów dystrybucyjnych poszukujemy specjalistów m. in. w takich obszarach jak: Zakupy, Sprzedaż, Marketing, Finanse, Księgowość, Logistyka, ale także HR, Administracja oraz Inwestycje. Przez cały czas rekrutujemy kandydatów do pracy na różnych stanowiskach w obszarze IT. ...
"Wywiad z Anna Socha - Polimex - Mostostal S.A."
Ostatnio dość głośno było o firmie Polimex-Mostostal, proszę powiedzieć dlaczego? Polimex przez ostatnie dwa lata przechodził restrukturyzację, zarówno finansową jak i organizacyjną. Dziś Polimex-Mostostal to zupełnie inna firma. Jeszcze w 2012 r. zakres realizowanych przez nas projektów był bardzo szeroki, od budownictwa ogólnego, poprzez przemysłowe, drogowe, energetyczne i petrochemiczne. Dla przykładu, Polimex jest generalnym wykonawcą Muzeum Historii Żydów Polskich, Muzeum Chopina, Europejskiego Centrum Solidarności czy stadionu warszawskiej Legii. Obecnie Polimex-Mostostal działa jako holding wyspecjalizowany w dwóch rynkach: energetycznym i petrochemicznym. Realizujemy dwa strategiczne projekty - budujemy bloki energetyczne w Kozienicach i Opolu. W zakresie budownictwa petrochemicznego realizujemy inwestycje dla Orlenu, Lotosu, Totala. Przez dwa lata kojarzono nas głównie z problemami płatniczymi i nieustającą restrukturyzacją. Dziś naszym głównym celem jest powrót do rentowności, dostosowanie organizacji do potrzeb biznesowych i znacząca poprawa wizerunku firmy.
Powiedziała Pani, że PxM jest holdingiem. Jak ten holding wygląda? Polimex-Mostostal jest spółką-matką, która ma dwie główne spółki-córki, Polimex Energetyka i Naftoremont-Naftobudowa. To są kluczowe spółki operacyjne. Mamy jeszcze w Grupie Kapitałowej spółkę PRInż-1 odpowiedzialną za budownictwo infrastrukturalne. ...