M.S Telekom
przez Marek, 2014-08-29 13:20:30
Pracuje w Olsztynie jako telemarketer w domu. Firma wypłacalna... spoko

EvresHR
przez Wiola, 2015-03-12 08:22:05
Bardzo miła atmosfera w pracy, bardzo ciekawe projekty, elastyczny grafik dla telemarketerów, fachowe wsparcie i pomoc techniczna przy pracy

Saviano sp.z o.o
przez Norbis, 2016-08-04 08:45:09
Pracowalam na wakacje i w tym roki o w ubieglym i za rok tez wroce. Jestem studentem dziennym. Firma oceniona przeze mnie na duzy plus. Warunki sa jasne. Kadra uprzejma i profesjonalna. Jak potrzebowalem z przyczyn naglych wolnego na tydzien dostalem bez problemu. Kasa sie zgadza. Fajni ludzie (telemarketerzy). Polecam .

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Natalia Gałczyńska - Headhunters Sp. z o.o."
HeadHunters działa na rynku od 2011 roku. Jak prezentowały się Państwa początki? Nasza firma została założona  w Szczecinie. Strategicznym celem było nawiązanie takiej współpracy z firmami, aby procesy rekrutacyjne odbywały się sprawnie, klarownie i fachowo ku zadowoleniu wszystkich zainteresowanych. Mając na uwadze tendencje spadającego bezrobocia, zdaliśmy sobie sprawę, że jest to czas, w którym jesteśmy w stanie efektywnie konkurować z innymi agencjami rekrutacyjnymi. Zbudowaliśmy zespół składający się z osób doświadczonych w branży zarządzania zasobami ludzkimi i znających lokalny rynek pracy. Dzięki temu możemy do dziś pochwalić się zaangażowanym składem „łowców głów”.
Posiadają Państwo 4 oddziały w Polsce. Gdzie są one zlokalizowane? Czy w przyszłości planują Państwo otwarcie kolejnych placówek? Już po kilku miesiącach działalności szczecińskiej centrali otworzyliśmy kolejne oddziały. Najpierw w Poznaniu, później w Gdańsku i Katowicach. Wszystkie nasze filie współpracują ze sobą, dzięki czemu  jesteśmy w stanie znaleźć najlepszych kandydatów na terenie całej Polski. Na razie nie planujemy otwarcia kolejnego oddziału, ale nie wykluczone, że w przyszłości tak się nie stanie.  ...
"Wywiad z Patrycja Radolak - PGB Human Resources Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Firma PGB Human Resources funkcjonuje od 10 lat a roku. W 2013 do spółki dołączyli niemieccy partnerzy i firma stała się w 50% przedsiębiorstwem polsko-niemieckim.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Z mojego punktu widzenia kluczowym momentem dla firmy był rozwój Oddziałów, dzięki którym mieliśmy możliwość spotkań z klientami w stolicach największych województw. Kolejny klucz do sukcesu to współpraca z partnerem niemieckim dzięki czemu otworzono nam wiele możliwości na rekrutacje zagraniczne, nowe narzędzia rekrutacyjne, dostęp do zagranicznych portali pracy, większy dostęp do kandydatów niemieckojęzycznych. A co najważniejsze możliwość pozyskiwania klientów z kapitałem zagranicznym.
Jakie są cele firmy na najbliższy czas? Celem naszej firmy na najbliższy czas to nadal praca nad rozwojem oddziałów, a także rozbudowujemy w naszej firmie dział szkoleń i Executive Search.
Jak budujecie wizerunek firmy w Internecie? Współpracujemy z największymi portalami HR w Polsce. Cały czas rozwijamy naszą stronę internetową; promujemy naszą firmę na różnych portalach społecznościowych poprzez podejmowanie dyskusji w obszarze branży HR. ...
"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...