Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
M.S Telekom
przez Marek, 2014-08-29 13:20:30
Pracuje w Olsztynie jako telemarketer w domu. Firma wypłacalna... spoko

EvresHR
przez Wiola, 2015-03-12 08:22:05
Bardzo miła atmosfera w pracy, bardzo ciekawe projekty, elastyczny grafik dla telemarketerów, fachowe wsparcie i pomoc techniczna przy pracy

Saviano sp.z o.o
przez Norbis, 2016-08-04 08:45:09
Pracowalam na wakacje i w tym roki o w ubieglym i za rok tez wroce. Jestem studentem dziennym. Firma oceniona przeze mnie na duzy plus. Warunki sa jasne. Kadra uprzejma i profesjonalna. Jak potrzebowalem z przyczyn naglych wolnego na tydzien dostalem bez problemu. Kasa sie zgadza. Fajni ludzie (telemarketerzy). Polecam .

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Rozwój SSE w Gliwicach
07 wrzesień 2017
Na Śląsku funkcjonuje Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, która została uruchomiona 18 czerwca 1996 roku. Objęła ona swoim zasięgiem między innymi Podstrefę Gliwicką, a obok niej również trzy inne: Jastrzębsko-Żorską, Sosnowiecko-Dąbrowską i Tyską. Podstrefa w Gliwicach cały czas się rozwija, zwiększając szanse dla mieszkańców regionu gliwickie...
Czytaj więcej >>
Klasa Opla w Gliwicach
07 wrzesień 2017
Fabryka marki samochodowej Opel w Gliwicach istnieje od 1998 roku. Swoją siedzibę ma w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Właścicielem fabryki jest General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o., wcześniej Opel Polska. Dla zabezpieczenia przyszłych kadr i wyszkolenia specjalistów, którzy w przyszłości b...
Czytaj więcej >>
Praca tymczasowa jest sposobem na zdobycie doświadczenia zawodowego i dzięki niej można pogodzić zarabianie pieniędzy z koniecznością np. sprawowania osobistej opieki nad dzieckiem czy osobą starszą. Na takie rozwiązanie decydują się także uczniowie i studenci, chcąc jednocześnie pracować i pobierać naukę. Pracownicy tymczasowi często mają szansę n...
Czytaj więcej >>
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach zaprasza wszystkie osoby bezrobotne, studentów i absolwentów do udziału w projekcie pod nazwą „Wysokie kwalifikacje szansą na trwałe zatrudnienie”. Projekt posiada współfinansowanie z Unii Europejskiej i może być dla wielu osób przepustką do znalezienia dobrej, godnie wynagradzanej pracy w swoim zawodzie. O projekc...
Czytaj więcej >>
Osoby z niepełnosprawnością fizyczną lub umysłową mają ograniczone możliwości w podejmowaniu pracy zawodowej. Mogą pracować przede wszystkim w zakładach pracy chronionej, które jednak pozostają w mniejszości na mapie polskich pracodawców. O szansach na podjęcie zatrudnienia przez niepełnosprawnego będzie między innymi mowa podczas VIII Gliwickich T...
Czytaj więcej >>
Krajowy Fundusz Szkoleniowy dysponuje środkami finansowymi, które są rozdysponowane między innymi na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawców. Niedawno można było skorzystać z takich środków za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach. Nabór wniosków o środki z KFS Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach informował w kwietniu 2017 roku ...
Czytaj więcej >>
Według Głównego Urzędu Statystycznego stopa bezrobocia w Polsce na koniec stycznia 2017 roku wyniosła 8,6 proc. Na tym tle Śląsk, a zwłaszcza miasto Gliwice wypadają bardzo korzystnie. Również wysokość średniego wynagrodzenia uzyskiwanego przez pracowników w Gliwicach jest więcej niż zadowalająca. Bezrobocie na Śląsku W urzędach pracy w województwi...
Czytaj więcej >>
6 marca 2017 roku, w poniedziałek, w nowej hali Ośrodka Sportu Politechniki Śląskiej w Gliwicach miały miejsce Inżynierskie Targi Pracy i Przedsiębiorczości. To już 19. edycja tego wydarzenia, która przyciągnęła tłumy osób zainteresowanych znalezieniem pracy w Gliwicach. O targach Od lat w Gliwicach odbywają się targi pracy, na których bezrobotni, ...
Czytaj więcej >>
Po wielu zawirowaniach i doniesieniach prasowych, ostatecznie gliwicka fabryka Opla została sprzedana Francuzom. Co to oznacza dla osób, które są w niej zatrudnione? Czy praca w Gliwicach w Oplu jest niezagrożona? Umowa pomiędzy GE a PSA Na mocy zawartej pomiędzy właścicielem Opla, koncernem General Motors, a francuskim Peugeot Société Anonyme (PSA...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Iwona Uziembło - SkanSerwis Sp. z o.o."
Na rynku działają Państwo już 15 lat. Jak w tym czasie zmieniła firma? Zaczynaliśmy 15 lat temu jako firma jednego projektu- świadczyliśmy obsługę korespondencji dla jednego klienta. Mieliśmy zaangażowanych kilka skanerów średniej wydajności do obsługi tego projektu. Dzisiaj liczba stałych projektów usługowych to ponad 30 u klientów ze wszystkich sektorów gospodarki. Rozbudowaliśmy park maszynowy do ponad 40 skanerów dokumentowych od formatów A8 do A0. Firma rozbudowała swoje kompetencje w dystrybucji i obsłudze serwisowej skanerów dokumentowych dla światowych liderów w produkcji skanerów takich jak Kodak, Fujitsu, Panasonic, Canon. Wymagania jakie są nam stawiane przez rynek jak i naszych dostawców wymuszają ciągłe podnoszenie kwalifikacji dla inżynierów sprzedaży, pracowników serwisu i analityków w dziedzinie Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Z naszych analiz i wsparcia technicznego korzysta na dzisiaj ponad 100 firm z branży Ubezpieczeniowej, Energetycznej, Finansowej, Sektora Publicznego, Transportowej oraz wiele nowatorskich firm prywatnych. ...
"Wywiad z Anna Zgrzebnicka - Codete"
Na czym opiera się Wasza działalność? Wytwarzamy oprogramowanie dla międzynarodowych klientów. Największe doświadczenie posiadamy w tworzeniu aplikacji webowych, w oparciu o PHP i JavaScript. Natomiast w ciągu ostatnich kilku lat poszerzyliśmy nasz stack technologiczny o Javę, Pythona, Scalę oraz Ruby. Budujemy też zespoły programistów w iOS oraz Android. Wszystkie nasze projekty rozwijamy w oparciu o metodologię Agile Scrum.
Brzmi to trochę skomplikowanie. Są jednak pewnie tacy, którzy świetnie w tym świecie się odnajdują. Kto stoi za Waszymi sukcesami? W firmie zatrudniamy głównie programistów, testerów oprogramowania, Graphic Designerów oraz Project Managerów. Poza tym mamy własne działy HR i sprzedaży. W tej chwili firma liczy około 90 osób.
Działacie od 2010 roku, a więc zaliczacie się raczej do młodego biznesu. Nasza firma została założona przez Karola Przystalskiego jako software house, specjąlizujący się w rozwiązaniach webowych. Karol łączył swoje zaangażowanie w firmę z karierą naukową w Polskiej Akademii Nauk. Obecnie kontynuuje ją jako doktor nauk technicznych na wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jednocześnie w Codete pełni funkcję Chief Technology Officer. ...
"Wywiad z Ewelina Waśkowiak - Clar system"
"Wywiad z Monika Przyborska - Clar system"
Firma Clar System od 16 lat na rynku. Jak funkcjonuje obecnie ? Jesteśmy prężnie działającą firmą, zatrudniającą obecnie 9000 osób, które codziennie obsługują 3000 placówek na terenie całego kraju. Na rynku z powodzeniem działamy od 1999 roku, utrzymując się w ścisłej czołówce liderów branży. Właścicielem Grupy Kapitałowej Clar System jest firma AB Facility, należąca do największych dostawców kompleksowych usług Facility Management w Czechach i na Słowacji. W naszym portfolio znajduje się szereg usług z zakresu miękkiego (Soft) i twardego (Hard) Facility Management: - Utrzymanie czystości, - Higiena szpitalna, - Ochrona mienia, - Leasing pracowniczy, - Techniczna obsługa obiektów.  
Co odróżnia Państwa firmę od podobnych działających na rynku? Grupa Kapitałowa Clar System posiada oddziały w całej Polsce. Obecnie działamy na podstawie siedem makroregionów operacyjnych, które w celu sprawniejszego zarządzania usługami podzielone są na mniejsze. W tym obszarze do dyspozycji potencjalnych Klientów kierujemy grupę Regionalnych Kierowników Sprzedaży, a bezpośredni i stały nadzór nad realizacją usług w terenie sprawują: Dyrektorzy Makroregionów, Koordynatorzy Kontraktów, Koordynatorzy ds. Zatrudnienia i Technolodzy. Tak zbudowana struktura pozwala nam sprawnie zorganizować każdą usługę w dowolnym miejscu w kraju, przy jednoczesnym zapewnieniu ustalonych standardów jakościowych. Jesteśmy jedną z niewielu firm, którą cechuje pełna kompleksowość w wykonywaniu oferowanych usług. Ponad 15letnie doświadczenie z zakresu soft FM w połączeniu z know-how grupy AB Facility, pozwala nam oferować pełen zakres usług FM, ograniczając przy tym konieczność korzystania z drobnych podwykonawców do niezbędnego minimum. Oznacza to, że koszt końcowy usługi dla Klienta nie zawiera dodatkowych, ukrytych narzutów. Sensem zintegrowanego Facility Managementu jest świadczenie Klientowi kompleksowej dostawy wybranych usług, za którą dostawca ponosi pełną odpowiedzialność, a także zarządzanie i koordynacja poszczególnych dostawców usług. Partnerem dla Klienta jest jedna osoba – menedżer projektu, co z założenia ułatwia zarządzanie, przynosi oszczędność czasu i kadry kierowniczej Klienta.   Na targach pracy w całej Polsce szukamy nowych pracowników. ...