Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
M.S Telekom
przez Marek, 2014-08-29 13:20:30
Pracuje w Olsztynie jako telemarketer w domu. Firma wypłacalna... spoko

EvresHR
przez Wiola, 2015-03-12 08:22:05
Bardzo miła atmosfera w pracy, bardzo ciekawe projekty, elastyczny grafik dla telemarketerów, fachowe wsparcie i pomoc techniczna przy pracy

Saviano sp.z o.o
przez Norbis, 2016-08-04 08:45:09
Pracowalam na wakacje i w tym roki o w ubieglym i za rok tez wroce. Jestem studentem dziennym. Firma oceniona przeze mnie na duzy plus. Warunki sa jasne. Kadra uprzejma i profesjonalna. Jak potrzebowalem z przyczyn naglych wolnego na tydzien dostalem bez problemu. Kasa sie zgadza. Fajni ludzie (telemarketerzy). Polecam .

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Wicha - Adecco Poland"
Adecco na polskim rynku działa już od ponad 20lat. Mogłaby Pani przybliżyć jak wyglądały początki firmy Adecco w Polsce? W Polsce pojawiliśmy się w 1994 roku, w kilka lat po transformacji jako oddział firmy Adia. Po połączeniu szwajcarskiej firmy Adia i francuskiej Ecco w 1996 roku powstało Adecco. Naturalnie więc w tym samy czasie i w Polsce zmieniliśmy brand. Na początku posiadaliśmy pięć biur na w skali całej Polski. Obecnie mamy ich ponad pięćdziesiąt w trzydziestu miastach i cały czas rośniemy zarówno pod względem nowych lokalizacji, jak i kompleksowości naszych usług.
Jakie momenty były kluczowe dla sukcesu firmy? Adecco konsekwentnie i ewolucyjnie rozwija się w Polsce. Dla lokalnych rynków każdorazowe otwarcie biura Adecco to było sztandarowe wydarzenie. Tworzyliśmy nowe miejsca pracy i ułatwialiśmy kandydatom i klientom dostęp do nowoczesnych i elastycznych rozwiązań na rynku pracy. Wiele kluczowych zmian zachodziło również w strukturach krajowych – nowe systemy naliczania płac, dopasowanie firmy do nowej ustawy o pracy tymczasowej w 2004 roku, stworzenie organizacji zrzeszającej reprezentantów branży (kiedyś ZAPT, teraz PFHR )- tam Adecco miało swój szczególny udział. Obecnie zatrudniamy ponad 19,5 tys. pracowników tymczasowych, kilkanaście % więcej niż rok temu. W pierwszym półroczu tego roku odnotowaliśmy przychód na poziomie 379 mln PLN, co stanowi 18 proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Rozwijamy także nasze specjalizacje w innych obszarach niż praca tymczasowa. Od 2007 roku częścią Grupy jest firma Modis Polska specjalizująca się w rekrutacjach dla branży IT. W tym roku uruchomiliśmy w Polsce nowy brand: Spring Professional, którego zespół jest dedykowany głównie dla rynku specjalistów i kandydatów wyższego szczebla. W ciągu kilku następnych lat mamy ambicje zostania liderem rynku w obszarze rekrutacji stałych.      ...
"Wywiad z Krzysztof Plitnik - Aromanti"
Specjalizujecie się w pięknych zapachach, które pobudzają zmysły. Jakie są teraz te najbardziej popularne? Niezmiennie dużą popularnością cieszą się lekkie zapachy o orzeźwiających nutach takie jak bambus z zieloną herbatą i bergamotka z tonką. Jednak coraz więcej osób decyduje się na bardziej złożone i „osobiste” kompozycje. To są zapachy bardziej wyraziste i dopasowane do osoby, która ma się nim cieszyć. Wśród kobiet bardzo popularne jest połączenie róży, jaśminu i bergamotki lub paczuli i cedru. Mężczyźni decydują się najczęściej na ambrę z szafranem lub białe piżmo.
Jesteście dość młodą firmą, założoną w 2009 roku. Jakie były pierwsze kroki? Trudne. Byliśmy jednak przekonani,  że przedsięwzięcie się uda. To było to dla nas oczywiste. Produkty są świetne, naprawdę najwyższej jakości. Zapachy są komponowane przez znawców z Grasse, dyfuzory także są wykonane z dbałością o każdy detal. Zapach z dyfuzorem stanowi całość, dopełnia wnętrza, w którym się znajduje, to element wystroju. W Polsce nadal olfaktologia to dziedzina mało znana, dlatego też i produkty są jeszcze traktowane z rezerwą. Z tego powodu najwięcej wysiłku kosztowało nas wypracowanie renomy i zbudowanie sieci odbiorców. ...
"Wywiad z Natalia Urbańska - Divante"
Czym zajmuje się Divante? Jesteśmy spółką IT działającą w branży e-commerce. Realizujemy projekty dla klientów zewnętrznych, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Są to klienci z różnych branż, m.in. bankowej, telefonii komórkowej czy gier komputerowych.    
Jakie konkretnie usługi oferujecie swoim klientom? Na zlecenie naszych klientów tworzymy dedykowane wdrożenia e-commerce. Są to głównie sklepy internetowe, platformy sprzedażowe, systemy B2B, B2C i inne rozwiązania webowe, które ułatwiają prowadzenie biznesu w sieci.  
Gdzie, ilu i jakich pracowników zatrudniacie? Siedziba naszej firmy jest zlokalizowana we Wrocławiu. Zespół liczy około 170 osób, przede wszystkim programistów PHP. Poza tym są to frontend developerzy, projektanci UX, testerzy oprogramowania, analitycy biznesowi, specjaliści od efektywności oraz project managerowie. Oprócz tego mamy u siebie również tradycyjne działy, takie jak handlowy, marketingowy, HR, administracja i finanse.  
Gdzie najlepiej szukać waszych ofert pracy? Pełen zestaw aktualnych ogłoszeń znajduje się na stronie internetowej divante.pl w zakładce „kariera”. Poza tym korzystamy z Pracuj.pl. Zdarza nam się również publikować oferty na portalach typowo branżowych, np. dedykowanych programistom. Wybrane ogłoszenia promujemy na stronie Divante Kariera na Facebooku.   ...