Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Medgo Sp. z o.o.
przez Pozytyw, 2014-11-17 00:42:21
Hej pracuję w biurze Łódzkim i nie spotkałem się z problemami przedstawionymi powyżej. Owszem był temat człowieka, ktory nie solidnie postępował, ale o ile wiem prezes rozliczył się z nim i nie mieli do siebie pretensji. Szkoda, że tylko skończyło się na deklaracjach tego człowieka. A firmę polecam, bo nowe technologie i medycyna. Mam w końcu poczucie, ze coś dobrego robię w życiu.

MTM
przez zygmunt, 2014-11-22 17:09:15
Firma fantastyczna ! Relacje miedzy ludzkie super. Dyrekcja zajefajna tolerancyjna wybaczająca błędy .Wystarczy ciepły uśmiech i masz urlop! Nowe technologie czyli robisz więcej lecz mniejszym wysiłkiem ! Gwarancja bezpieczeństwa w zatrudnieniu. Profesjonalizm brygadzistów - nie zostaniesz bez pomocy-Polecam

Honaro.com
przez Piotr, 2014-12-08 13:31:17
Pracowałem w tej firmie ponad 2 lata jako programista i co mogę powiedzieć. Bardzo dużo się nauczyłem, bardzo dobrze poukladane jest całe środowisko (testy, zasady pisania kodu, współpraca z przełożonymi, itd...). Nauczyłem się solidnego programowania, bardzo dużo nowych technologii. Zaczynałem z poziomu juniora i w następnej firmie od razu zostałem tech leadem.
Ogólnie jestem zadowolony i polecam firmę

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Urszula Pinakiewicz - Bank Ochrony Środowiska S.A."
Historia BOŚ sięga 1991 roku. Jak wyglądały Państwa początki? Jesteśmy polskim Bankiem i od 25 lat uczymy Polaków jak dzięki ekologii wydawać mniej i zarabiać więcej. Ekologia jest naszą misją i pasją. Od samego początku stawialiśmy na finansowanie projektów, których celem była ochrona środowiska naturalnego, jeszcze w czasach, kiedy o ekologii w Polsce mówiło się bardzo mało lub wcale.
Czy troska o środowisko to główna wartość, którą kierujecie się w swoich działaniach? Jako Bank, na ekologię musimy patrzeć znaczenie szerzej. Wyróżnik „eko” oznacza wysoko zawieszoną poprzeczkę w obszarze obsługi Klienta. Stawiając na nowoczesną bankowość, jakość i szybkość obsługi.
Jakie ambicje ma firma? Mamy ambicje być w perspektywie kilku najbliższych lat najlepszym Bankiem, dla biznesu zaangażowanego w ochronę środowiska i Bankiem pierwszego wyboru, dla ludzi ceniących styl życia EKO.
Jaką BOŚ obrał strategię na najbliższe lata? To, co nas wyróżnia – DNA marki BOŚ – to misja wspierania przedsięwzięć związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska, którą realizujemy od ponad 25 lat. W naszej wizji jesteśmy jedynym na rynku polskim Bankiem, istotnym podmiotem systemu finansowania ochrony środowiska, działającym w oparciu o społeczną odpowiedzialność biznesu. Chcemy efektywnie wspierać zrównoważony rozwój polskiej gospodarki, angażując krajowe fundusze ochrony środowiska i środki Unii Europejskiej. Będziemy nadal się rozwijać w tym obszarze, stając się aktywnym i dynamicznym kanałem transmisji środków przeznaczonych na inwestycje w ochronę środowiska i zrównoważony rozwój.    ...
"Wywiad z Marcin Szastak - Sovrana Polska Sp.J"
Zaczynali Państwo od uruchomienie trzech pralni chemicznych w 1998 roku, a już 18 lat później staliście się najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce w sektorze pralniczym. Jak wyglądała Wasza droga do sukcesu? Po uruchomieniu trzech własnych pralni, uzyskaliśmy przedstawicielstwa zagranicznych producentów urządzeń na Polskę. Rozpoczęliśmy wówczas sprzedaż gotowych konceptów pralni pod klucz wraz z profesjonalnymi szkoleniami we własnych zakładach. Następnie do naszej oferty dołożyliśmy sprzedaż środków chemicznych do pralni, wszelkich akcesoriów i części zamiennych. Zbudowaliśmy bazę blisko 1000 pralni, które podjęły z nami owocną współpracę.
Sovrana organizuje szkolenia dla swoich obecnych oraz nowych klientów. Czego można się na nich dowiedzieć? Szkolenia organizujemy przez cały rok w zależności od potrzeb naszych klientów. Przeprowadzamy je zarówno w siedzibie naszej firmy, w naszych pralniach jak i bezpośrednio u naszych klientów. Główna tematyka warsztatów to: stosowanie środków chemicznych i obsługa urządzeń pralniczych, renowacja odzieży skórzanej, czyszczenie dywanów, obsługa i wykorzystywanie komputerowego systemu obsługi klienta i zarządzania pralnią. ...
"Wywiad z Monika Piekarska - Sitel Polska"
"Wywiad z Paul Cosmin Ionescu - Sitel Polska"
Jak SiTEL pojawił się na rynku i jakie były początki jego polskiej filii? SiTEL Corporation została założona w 1985 roku, w 1995 roku staliśmy się podmiotem publicznym ze sprzedażą o wartości 100 milionów dolarów. Na dzień dzisiejszy wartość sprzedaży wynosi ponad 1.43 miliarda dolarów rocznie. Działalność firmy prowadzona jest w 108 lokalizacjach, w 21 krajach. W skali globalnej SiTEL wspiera klientów w 40 językach, w 62 krajach w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, Afryce i rejonie Azji-Pacyfiku. Z naszym ponad 30-letnim doświadczeniem w tej branży, 61 tysięcy pracowników Firmy SiTEL wspiera klientów za pomocą centrów usługowych zarządzających relacjami z konsumentem. Zapewniają one przewidywalny i wymierny zwrot kosztów inwestycyjnych poprzez budowę lojalności konsumenta końcowego, zwiększanie sprzedaży oraz podnoszenie wydajności. SiTEL zarządza programami konsumenckimi w imieniu najbardziej znanych marek na świecie proponując rozwiązania globalne, takie jak pozyskiwanie i obsługa klientów, wsparcie techniczne oraz programy mediów społecznościowych. W październiku 2004 roku w Warszawie, SiTEL otworzył swoją pierwszą komórkę contact center w Polsce, która była także pierwszą inwestycją SiTEL w Europie Środkowo-Wschodniej. Działania rozpoczęły się od treningu agentów do obsługi międzynarodowego projektu z dziedziny technologii konsumenckich. Do dnia dzisiejszego z Warszawy prowadzimy wsparcie techniczne dla powyższego projektu. Jest to korporacja będąca jednym ze światowych liderów w swojej branży. Dzisiaj SiTEL to 10 lat tradycji w Polsce, a nasza filia w Warszawie jest niezwykle ważna dla całej korporacji. Z SiTEL Warszawa uzyskaliśmy wysokowydajny, wielojęzykowy contact center, wspierający ponad 10 międzynarodowych klientów w ponad 20 językach. Nasi pracownicy są wielokulturowi, dostosowani do obsługi innych rynków europejskich – obsługujemy niemal wszystkie języki regionu EMEA. Na dzień dzisiejszy z Warszawy nasi polscy specjaliści pracują dla najważniejszych międzynarodowych marek. Świadczą usługi z zakresu merytorycznego i technicznego wsparcia klienta, obsługi klienta oraz mediów społecznościowych do których zaliczamy handel elektroniczny, elektronikę konsumencką, produkcję oraz ochronę zdrowia. Dodatkowo Polska jest jednym z naszych głównych rynków, które wspierają klientów niemieckich ze względu na niewielką odległość. Z naszą warszawską filią i jej 800. pracownikami patrzymy optymistycznie w przyszłość. ...