Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Medgo Sp. z o.o.
przez Pozytyw, 2014-11-17 00:42:21
Hej pracuję w biurze Łódzkim i nie spotkałem się z problemami przedstawionymi powyżej. Owszem był temat człowieka, ktory nie solidnie postępował, ale o ile wiem prezes rozliczył się z nim i nie mieli do siebie pretensji. Szkoda, że tylko skończyło się na deklaracjach tego człowieka. A firmę polecam, bo nowe technologie i medycyna. Mam w końcu poczucie, ze coś dobrego robię w życiu.

MTM
przez zygmunt, 2014-11-22 17:09:15
Firma fantastyczna ! Relacje miedzy ludzkie super. Dyrekcja zajefajna tolerancyjna wybaczająca błędy .Wystarczy ciepły uśmiech i masz urlop! Nowe technologie czyli robisz więcej lecz mniejszym wysiłkiem ! Gwarancja bezpieczeństwa w zatrudnieniu. Profesjonalizm brygadzistów - nie zostaniesz bez pomocy-Polecam

Honaro.com
przez Piotr, 2014-12-08 13:31:17
Pracowałem w tej firmie ponad 2 lata jako programista i co mogę powiedzieć. Bardzo dużo się nauczyłem, bardzo dobrze poukladane jest całe środowisko (testy, zasady pisania kodu, współpraca z przełożonymi, itd...). Nauczyłem się solidnego programowania, bardzo dużo nowych technologii. Zaczynałem z poziomu juniora i w następnej firmie od razu zostałem tech leadem.
Ogólnie jestem zadowolony i polecam firmę

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Strutyńska - Eniro Polska Sp. z o.o."
Eniro działa na polskim rynku już 25 lat. To dość długi czas, czy może Pani wskazać kluczowy moment dla rozwoju firmy? Z pewnością była to decyzja o transformacji z mediów drukowanych do cyfrowych. Stopniowe wychodzenie z biznesu katalogów teleadresowych, miało wpływ na wszystko co dzieje się w firmie. Przemianie musiały ulec wszystkie nasze wewnętrzne procesy, po to, abyśmy mogli odpowiadać na wymagania nowoczesnych mediów. W erze cyfrowej zmiany w produkcie dokonywane są online każdego dnia, a wcześniej będąc wydawcą katalogu drukowanego, mogliśmy aktualizować informacje o firmach raz do roku. Kontakt z klientami jest dzisiaj dużo częstszy, bazy danych są codziennie aktualizowane poprzez kilkuset osobowy dział sprzedaży, a także poprzez dedykowany dział, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych danych. Wyszukiwarka lokalna Panorama Firm jest w tej chwili produktem w 100% cyfrowym, dostępnym dla wszystkich urządzeń: z poziomu laptopa, tabletu czy smartfonu. Zmiany dotyczyły także obszaru kompetencji: zarówno wśród obecnych pracowników, a także tych, których pozyskujemy z rynku. Marketing cyfrowy wymaga ciągłego pogłębiania wiedzy, co wymagało znaczących zmian w procesach wdrażania do pracy i stałego rozwoju pracowników i managerów. W trakcie transformacji do mediów cyfrowych dostarczyliśmy także pracownikom wiele nowoczesnych narzędzi wspierających ich codzienną pracę. ...
"Wywiad z Ewa Grochocka - Arpex Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? Jesteśmy czołowym dystrybutorem artykułów dekoracyjnych i okolicznościowych, ozdób świątecznych, balonów i licencjonowanych produktów dla dzieci. Produkujemy również słomki do napojów. Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1993 roku jako mała rodzinna firma. Obecnie dostarczamy nasze produkty do największych sieci handlowych, sklepów oraz hurtowni w całej Polsce oraz poza jej granicami.  
Ilu pracowników zatrudniacie i w których częściach Polski, a może nawet świata prowadzicie swoją działalność? Obecnie zatrudniamy blisko 100 osób, posiadamy swoich przedstawicieli handlowych w całej Polsce oraz poza jej granicami, np. w Czechach i Chinach.  
A gdzie jest zlokalizowana główna siedziba Arpex-u? Główna siedziba firmy oraz magazyny znajdują się w Gliwicach, gdzie zatrudniona jest większa część pracowników.
Jakimi wartościami kierujecie się w biznesie? Uważamy, że obok profesjonalizmu i dbania o najwyższą jakość produktów, niezbędne jest także uczciwe i etyczne budowanie relacji z klientami i dostawcami. Bardzo ważne są dla nas także życzliwe stosunki panujące w naszym własnym zespole ludzi, które owocują wzrostem zaufania partnerów biznesowych do naszej firmy.  Zdajemy sobie sprawę, że budowanie pozytywnych relacji wewnątrz firmy wpływa na relacje zewnętrzne i tym samym na nasz dalszy rozwój. W zeszłym roku wdrożyliśmy dodatkowo projekt Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, który zwraca szczególną uwagę na budowanie zachowań etycznych w kompleksowej obsłudze klienta,  ich promowanie wśród dostawców i pozostałego otoczenia firmy, a także na dalszy rozwój naszego systemu motywacyjno - szkoleniowego, budującego kompetencję osobiste i zaangażowanie pracowników.         ...
"Wywiad z Patrycja Radolak - PGB Human Resources Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Firma PGB Human Resources funkcjonuje od 10 lat a roku. W 2013 do spółki dołączyli niemieccy partnerzy i firma stała się w 50% przedsiębiorstwem polsko-niemieckim.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Z mojego punktu widzenia kluczowym momentem dla firmy był rozwój Oddziałów, dzięki którym mieliśmy możliwość spotkań z klientami w stolicach największych województw. Kolejny klucz do sukcesu to współpraca z partnerem niemieckim dzięki czemu otworzono nam wiele możliwości na rekrutacje zagraniczne, nowe narzędzia rekrutacyjne, dostęp do zagranicznych portali pracy, większy dostęp do kandydatów niemieckojęzycznych. A co najważniejsze możliwość pozyskiwania klientów z kapitałem zagranicznym.
Jakie są cele firmy na najbliższy czas? Celem naszej firmy na najbliższy czas to nadal praca nad rozwojem oddziałów, a także rozbudowujemy w naszej firmie dział szkoleń i Executive Search.
Jak budujecie wizerunek firmy w Internecie? Współpracujemy z największymi portalami HR w Polsce. Cały czas rozwijamy naszą stronę internetową; promujemy naszą firmę na różnych portalach społecznościowych poprzez podejmowanie dyskusji w obszarze branży HR. ...