Medgo Sp. z o.o.
przez Pozytyw, 2014-11-17 00:42:21
Hej pracuję w biurze Łódzkim i nie spotkałem się z problemami przedstawionymi powyżej. Owszem był temat człowieka, ktory nie solidnie postępował, ale o ile wiem prezes rozliczył się z nim i nie mieli do siebie pretensji. Szkoda, że tylko skończyło się na deklaracjach tego człowieka. A firmę polecam, bo nowe technologie i medycyna. Mam w końcu poczucie, ze coś dobrego robię w życiu.

MTM
przez zygmunt, 2014-11-22 17:09:15
Firma fantastyczna ! Relacje miedzy ludzkie super. Dyrekcja zajefajna tolerancyjna wybaczająca błędy .Wystarczy ciepły uśmiech i masz urlop! Nowe technologie czyli robisz więcej lecz mniejszym wysiłkiem ! Gwarancja bezpieczeństwa w zatrudnieniu. Profesjonalizm brygadzistów - nie zostaniesz bez pomocy-Polecam

Honaro.com
przez Piotr, 2014-12-08 13:31:17
Pracowałem w tej firmie ponad 2 lata jako programista i co mogę powiedzieć. Bardzo dużo się nauczyłem, bardzo dobrze poukladane jest całe środowisko (testy, zasady pisania kodu, współpraca z przełożonymi, itd...). Nauczyłem się solidnego programowania, bardzo dużo nowych technologii. Zaczynałem z poziomu juniora i w następnej firmie od razu zostałem tech leadem.
Ogólnie jestem zadowolony i polecam firmę

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tomasz Finogenow - Outsourcing Partner"
Czym zajmuje Outsourcing Partner? Nasza firma koncentruje się w trzech głównych obszarach działalności. Pierwszy to tworzenie dedykowanych aplikacji pod indywidualne potrzeby klientów wraz z integracją infrastruktury klienta. W tym obszarze posiadamy dość unikalne kompetencje jeżeli chodzi o tworzenie automatycznych systemów obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, takich jak głos, czat, e-mail, aplikacje mobilne. Drugi obszar do wdrażanie i dostarczanie systemów telefonii IP oraz dużych rozwiązań dla systemów call center. I wreszcie trzeci obszar, taki najnowszy, to analiza baz danych i ich przetwarzanie, np. w celu optymalizacji procesów sprzedażowych.
Zdaje się, że w tym trzecim obszarze mają już państwo na koncie pewne sukcesy. Zgadza się. Możemy pochwalić się dwoma dużymi wdrożeniami systemów służących do analizy nagrań, które są wykorzystywane na potrzeby dużych centrów obsługi klienta.
Gdzie fizycznie mieści się państwa firma? Główna siedziba znajduje się w Warszawie. Posiadamy również biuro we Wrocławiu i to są nasze dwie główne lokalizacje. Natomiast jeśli chodzi o obszar prowadzenia działalności, to obejmuje on całą Polskę, a w chwili obecnej również niektóre kraje europejskie. ...
"Wywiad z Joanna Tomczak - JasminCare Sp. z o. o."
Pełni Pani rolę Dyrektora firmy, czy jest Pani również pomysłodawcą rozpoczęcia działalności? Tak, firma JasminCare jest moim pomysłem, jednak przeszłam długą drogę zanim znalazłam się na stanowisku dyrektora.
Jakie były początki JasminCare? Od kiedy firma istnieje na rynku? Początki nie były łatwe, a miały one miejsce w 2012r., kiedy sama pracowałam jako opiekunka w Niemczech. Namówiła mnie do tego znajoma, która korzystała już z usług pewnej agencji. Znałam dobrze język niemiecki, ale nie miałam żadnego doświadczenia w opiece. Pośredniczka przedstawiła mi ofertę „w sam raz dla mnie”, w której podopieczną miała być starsza pani, potrzebująca jedynie towarzyszki do spacerów i rozmów oraz wsparcia w codziennych czynnościach związanych z prowadzeniem domu. Po przyjeździe na miejsce pracy… przeżyłam szok. To, co mówiła pośredniczka, miało się nijak do rzeczywistości. Babcia ledwo chodziła, potrzebowała dużego wsparcia przy poruszaniu się, a także przy codziennej higienie i toalecie. Moja pośredniczka, gdy zgłosiłam jej, że sytuacja na miejscu znacznie odbiega od przedstawianej przez nią, powiedziała, że „dam sobie jakoś radę” i takie nastawienie miała zwykle, gdy zwracałam się do niej z prośbą o pomoc. Nie czułam się dobrze, chciałam wracać do domu. Zrozumiałam, że jestem zdana sama na siebie. Szukałam informacji na temat opieki u znajomych opiekunek, a także w Internecie. Spotkałam się wtedy z wieloma wypowiedziami opiekunek, które zostały oszukane przez firmy albo pozostawione w trudnej sytuacji same sobie, jak ja. Zrozumiałam, że mój przypadek nie jest wyjątkowy. Miesiące mijały, a ja, dzięki determinacji, a także pomocy ze strony rodziny podopiecznej i znajomych opiekunek, starałam się wykonywać swoje obowiązki, poznawałam problematykę tego zawodu. Dużo rozmawiałam z podopieczną, jej rodziną i znajomymi. Docierało do mnie, jak powinna funkcjonować opieka nad ich bliskimi również z ich punktu widzenia, a także jak sprawić, by opiekunowie czuli się dobrze w swojej pracy. Dzień przed moim planowanym wyjazdem do domu, babcia zmarła. Po powrocie do Polski, moi najbliżsi pomogli mi podjąć decyzje o stworzeniu własnej firmy. Budując JasminCare za główny cel postawiłam sobie wysoką jakość obsługi, tj. przejrzyste warunki współpracy, pomoc w każdych, trudnych sytuacjach związanych bezpośrednio z opieką, ale nie tylko. Opiekunowie niejednokrotnie potrzebują pomocy choćby przy nauce języka, czy załatwieniu formalności związanych z wyjazdem. Pierwsza opiekunka wyjechała z moją firmą w sierpniu 2013 roku i myślę, że tę datę mogę przyjąć za oficjalne pojawienie się firmy na rynku. Od tej pory wyjechało już z nami kilkaset osób. I to głównie dzięki wysokim standardom zdecydowana większość z nich jest zadowolona ze współpracy z nami i poleca nas kolejnym opiekunkom. ...
"Wywiad z Vít Endler - Internet Mall Polska Sp. z o.o."
Firma Internet Mall Polska po raz pierwszy zaprezentowała swoje usługi w 2000 roku w Czechach. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Tak naprawdę nasz czeski sklep internetowy zaczął funkcjonować jeszcze 2000 roku, a pierwsze kroki firmy zaczęliśmy stawiać dosłownie w piwnicy. Wtedy firma była młoda, tak samo jak i ludzie, którzy w niej pracowali. Prawie wszyscy zaraz po studiach, zżyci ze sobą jak i lubiący to, co razem robią. To był taki prawdziwy start-up! Nikt za bardzo nie patrzył na wydatki jak i czas spędzany w pracy, wszyscy lubili spędzać czas ze sobą i tym samym wspólnie pracować i robić naprawdę fajną rzecz. Staraliśmy się już wtedy stawiać na marketing, ale naprawdę niskobudżetowy. Np. kupiliśmy starego pick-upa - Skoda felicia, którym to dostarczaliśmy zamówione online towary dla klientów. Takie były początki. Przyszedł rok 2010 i wejście na rynek polski i kolejne 3 lata bardzo intensywnej pracy i rozwoju firmy. Rok 2013 upłynął pod znakiem szybkiego wzrostu sprzedaży i udało nam się z powodzeniem obsłużyć ponad 100 tys. klientów, podobnie jak w 2012 roku, kiedy to dzięki naszym klientom udało nam się zwiększyć obroty o ponad 100% w porównaniu do ubiegłego roku. Rok 2015 w Mall.pl możemy podsumować zrealizowaniem 400 000 zamówień i 280 000 obsłużonych zapytań od klientów, podczas gdy cała Grupa Mall odnotowała aż 5 500 000 zamówień. W zeszłym roku otworzyliśmy też nowe centrum dystrybucyjne w Czechach, które przygotowywaliśmy 2 lata. Ma 50 000m2 (to powierzchnia kilku boisk piłkarskich) i aż 12,5m wysokości oraz jest o 20m szerszy od standardowych magazynów, to jeden z kroków milowych w historii firmy. Ten rok to utworzenie Grupy Mall i zwiększenie obecności Grupy Kapitałowej Rockaway (obecnego właściciela Grupy Mall) do rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Paweł Szukalski, Członek Zarządu ...