Centrum Badawczo-Rozwojowe GLOKOR Sp. z o.o.
przez Aneta Kawecka, 2014-08-20 21:39:29
W firmie GLOKOR odbywałam miesięczny staż, z którego jestem bardzo zadowolona. Firma jest instytucją naukową posiadającą bardzo dobrze wyposażone, nowoczesne laboratorium, w którym prowadzone są innowacyjne badania. Dzięki stażowi w tej firmie nabyłam doświadczenia pracy w laboratorium, a także nauczyłam się nowych technik laboratoryjnych. Dużym plusem jest także to, że w firmie panuje bardzo miła atmosfera, wszyscy są bardzo sympatyczni.

NOVA Centrum Edukacyjne
przez tompolii, 2014-09-11 12:47:13
Ja jestem na techniku rachunkowości i jestem bardzo zadwowolona.Świetni nauczyciele, zajęcia w ładnych salach w centrum Krakowa,miła obsługa w sekretariacie -żyć nie umierać!! :) Polecam!!

Dbam O Zdrowie (DOZ S.A.)
przez graza, 2014-09-22 16:16:08
Ja tez dla nich pracuje, i jak na razie nie narzekam, moze mam troche inne podejście, bo liczy się dla mnie praca jaką mam, kolorowo to chyba nigdzie nie jest i to nie tylko w branży aptecznej. Mam znajomych zupłenie z innych sektorów rynku którzy też nie raz narzekają. Mimo to sądzę, że dzięki temu, że maja tak dużo punktów aptecznych, dają ludziom zatrudnienie, technikom też, co ważne.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Urszula Pinakiewicz - Bank Ochrony Środowiska S.A."
Historia BOŚ sięga 1991 roku. Jak wyglądały Państwa początki? Jesteśmy polskim Bankiem i od 25 lat uczymy Polaków jak dzięki ekologii wydawać mniej i zarabiać więcej. Ekologia jest naszą misją i pasją. Od samego początku stawialiśmy na finansowanie projektów, których celem była ochrona środowiska naturalnego, jeszcze w czasach, kiedy o ekologii w Polsce mówiło się bardzo mało lub wcale.
Czy troska o środowisko to główna wartość, którą kierujecie się w swoich działaniach? Jako Bank, na ekologię musimy patrzeć znaczenie szerzej. Wyróżnik „eko” oznacza wysoko zawieszoną poprzeczkę w obszarze obsługi Klienta. Stawiając na nowoczesną bankowość, jakość i szybkość obsługi.
Jakie ambicje ma firma? Mamy ambicje być w perspektywie kilku najbliższych lat najlepszym Bankiem, dla biznesu zaangażowanego w ochronę środowiska i Bankiem pierwszego wyboru, dla ludzi ceniących styl życia EKO.
Jaką BOŚ obrał strategię na najbliższe lata? To, co nas wyróżnia – DNA marki BOŚ – to misja wspierania przedsięwzięć związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska, którą realizujemy od ponad 25 lat. W naszej wizji jesteśmy jedynym na rynku polskim Bankiem, istotnym podmiotem systemu finansowania ochrony środowiska, działającym w oparciu o społeczną odpowiedzialność biznesu. Chcemy efektywnie wspierać zrównoważony rozwój polskiej gospodarki, angażując krajowe fundusze ochrony środowiska i środki Unii Europejskiej. Będziemy nadal się rozwijać w tym obszarze, stając się aktywnym i dynamicznym kanałem transmisji środków przeznaczonych na inwestycje w ochronę środowiska i zrównoważony rozwój.    ...
"Wywiad z Marcin Szastak - Sovrana Polska Sp.J"
Zaczynali Państwo od uruchomienie trzech pralni chemicznych w 1998 roku, a już 18 lat później staliście się najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce w sektorze pralniczym. Jak wyglądała Wasza droga do sukcesu? Po uruchomieniu trzech własnych pralni, uzyskaliśmy przedstawicielstwa zagranicznych producentów urządzeń na Polskę. Rozpoczęliśmy wówczas sprzedaż gotowych konceptów pralni pod klucz wraz z profesjonalnymi szkoleniami we własnych zakładach. Następnie do naszej oferty dołożyliśmy sprzedaż środków chemicznych do pralni, wszelkich akcesoriów i części zamiennych. Zbudowaliśmy bazę blisko 1000 pralni, które podjęły z nami owocną współpracę.
Sovrana organizuje szkolenia dla swoich obecnych oraz nowych klientów. Czego można się na nich dowiedzieć? Szkolenia organizujemy przez cały rok w zależności od potrzeb naszych klientów. Przeprowadzamy je zarówno w siedzibie naszej firmy, w naszych pralniach jak i bezpośrednio u naszych klientów. Główna tematyka warsztatów to: stosowanie środków chemicznych i obsługa urządzeń pralniczych, renowacja odzieży skórzanej, czyszczenie dywanów, obsługa i wykorzystywanie komputerowego systemu obsługi klienta i zarządzania pralnią. ...
"Wywiad z Monika Piekarska - Sitel Polska"
"Wywiad z Paul Cosmin Ionescu - Sitel Polska"
Jak SiTEL pojawił się na rynku i jakie były początki jego polskiej filii? SiTEL Corporation została założona w 1985 roku, w 1995 roku staliśmy się podmiotem publicznym ze sprzedażą o wartości 100 milionów dolarów. Na dzień dzisiejszy wartość sprzedaży wynosi ponad 1.43 miliarda dolarów rocznie. Działalność firmy prowadzona jest w 108 lokalizacjach, w 21 krajach. W skali globalnej SiTEL wspiera klientów w 40 językach, w 62 krajach w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, Afryce i rejonie Azji-Pacyfiku. Z naszym ponad 30-letnim doświadczeniem w tej branży, 61 tysięcy pracowników Firmy SiTEL wspiera klientów za pomocą centrów usługowych zarządzających relacjami z konsumentem. Zapewniają one przewidywalny i wymierny zwrot kosztów inwestycyjnych poprzez budowę lojalności konsumenta końcowego, zwiększanie sprzedaży oraz podnoszenie wydajności. SiTEL zarządza programami konsumenckimi w imieniu najbardziej znanych marek na świecie proponując rozwiązania globalne, takie jak pozyskiwanie i obsługa klientów, wsparcie techniczne oraz programy mediów społecznościowych. W październiku 2004 roku w Warszawie, SiTEL otworzył swoją pierwszą komórkę contact center w Polsce, która była także pierwszą inwestycją SiTEL w Europie Środkowo-Wschodniej. Działania rozpoczęły się od treningu agentów do obsługi międzynarodowego projektu z dziedziny technologii konsumenckich. Do dnia dzisiejszego z Warszawy prowadzimy wsparcie techniczne dla powyższego projektu. Jest to korporacja będąca jednym ze światowych liderów w swojej branży. Dzisiaj SiTEL to 10 lat tradycji w Polsce, a nasza filia w Warszawie jest niezwykle ważna dla całej korporacji. Z SiTEL Warszawa uzyskaliśmy wysokowydajny, wielojęzykowy contact center, wspierający ponad 10 międzynarodowych klientów w ponad 20 językach. Nasi pracownicy są wielokulturowi, dostosowani do obsługi innych rynków europejskich – obsługujemy niemal wszystkie języki regionu EMEA. Na dzień dzisiejszy z Warszawy nasi polscy specjaliści pracują dla najważniejszych międzynarodowych marek. Świadczą usługi z zakresu merytorycznego i technicznego wsparcia klienta, obsługi klienta oraz mediów społecznościowych do których zaliczamy handel elektroniczny, elektronikę konsumencką, produkcję oraz ochronę zdrowia. Dodatkowo Polska jest jednym z naszych głównych rynków, które wspierają klientów niemieckich ze względu na niewielką odległość. Z naszą warszawską filią i jej 800. pracownikami patrzymy optymistycznie w przyszłość. ...