Mercer Polska
przez Letycja, 2015-02-18 23:19:31
A ja nie zgadzam się z powyższymi opiniami. Firma jest świetna i bardzo dobrze wynagradza pracowników. Sama niedawno dostałam specjalną nagrodę przyznawaną najlepszym pracownikom za ich wyjątkowe zasługi. Poza tym, jest świetny kontakt z managerami. Często dyskutuję z moim Team Leaderem i czuję, że mam realny wpływ na firmę i procesy w niej zachodzące. Czuję, że można tu coś osiągnąć.

Polecam każdemu!

Link-Bus Kraków S.C. Jacek Wierzbicki Teresa Wierzbicka
przez zkatowic, 2014-11-19 12:29:31
Szkoda że ta firma zrezygnowała z połączeń Katowice-Kraków.
Duże czyste autobusy, działający Wi-fi i oczywiście cena.

PBR MEDIA
przez Ewelina Kurzawa, 2016-08-03 11:24:22 [użytkownik zarejestrowany]
Polecam firmę PBR Media Katowice bardzo fajna współpraca i możliwość dorobienia pieniędzy

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Dębicka-Rasiak - AmRest Sp z o.o."
Jesteście międzynarodową firmą zarządzającą sieciami restauracji. Jakie marki wchodzą w skład holdingu AmRest? Zajmujemy się prowadzeniem restauracji szybkiej obsługi oraz casual daning. Pierwszą grupę tworzą marki KFC oraz Burger King, z kolei do drugiej należy Pizza Hut. Mamy też sieć kawiarni Starbucks.      
Jak wygląda struktura państwa firmy w Polsce? Nie jesteśmy jednolitą organizacją. Główna siedziba AmRest znajduje się we Wrocławiu. To właśnie tutaj zlokalizowany jest back-office naszej firmy, czyli działy takie jak, marketing, finanse, IT czy HR, a więc wszystko to, co związane jest ze wsparciem naszych podstawowych brandów. Natomiast jeśli chodzi o nasze restauracje, to są one rozmieszczone w całej Polsce.
Ile ich jest? Łącznie posiadamy 1100 punktów. Najwięcej restauracji ma oczywiście nasza największa marka, czyli KFC. Dodam jeszcze, że w AmRest pracuje obecnie ponad dziesięć tysięcy osób.
Skoro już o pracownikach mowa, to proszę powiedzieć, na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Nasza firma opiera się przede wszystkim na restauracjach i to do nich najczęściej poszukujemy pracowników. Są to rekrutacje masowe dlatego, że w głównej mierze zatrudniamy ludzi młodych, studentów. Poszukujemy osób do pracy w kuchni, na kasie czy kelnerów, a w przypadku Starbucksu, również baristów. ...
"Wywiad z Sylwia Jasińska - Kadry CNC Sp. z o.o."
Spółka Kadry CNC powstała w ramach projektu „TechnoBIT Venture wiedza i kapitał dla innowacji.” w 2013 roku. Jednak doświadczenie macie dużo większe. Mogłaby Pani przedstawić pokrótce historię powstania firmy? Spółka powstała na bazie firmy, która ma w tej chwili ponad 15 lat doświadczenia w produkcji skomplikowanych i bardzo precyzyjnych detali do maszyn i urządzeń. W przeszłości mieliśmy spory problem ze zbudowaniem zespołu fachowców w tej branży, dlatego postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce i nauczyć zawodu. Większość zatrudnionych przez nas osób nie miała doświadczenia w obróbce skrawaniem, dlatego z dumą możemy powiedzieć, że kadra operatorów, programistów oraz technologów CNC została w całości wyszkolona przez nas. Na bazie tych sukcesów postanowiliśmy prowadzić szkolenia operatorów, programistów oraz technologów CNC i pomagać innym firmom borykającym się z brakiem wykwalifikowanej kadry. Dostrzegliśmy również, że wielu młodych ludzi nie docenia lub nie zna swojego potencjału i podejmuje się prac niezgodnych z ich naturą, pasją. Często są przekonani o tym, że nie będą mieli szansy rozwijać się w zawodzie, który ich interesuje, bo na przykład nie mają ukończonej odpowiedniej szkoły lub dyskwalifikuje ich całkowity brak doświadczenia w danej branży. Albo też mają doświadczenie, ale chcą się dalej rozwijać, a obecny pracodawca nie ma możliwości zapewnić im tego rozwoju. Powoduje to, że szybko wypalają się zawodowo, często zmieniają pracodawców, budzi się w nich frustracja i roszczeniowość, popadają w stagnację życiową, a ich aspiracje zawodowe gasną. Połączenie oczekiwań, jakie stawiają pracodawcy z branży obróbki skrawaniem z potencjałem technicznym i determinacją kandydatów do pracy, pozwoliło nam na stworzenie idealnych warunków umożliwiających usatysfakcjonowanie obu stron. Z jednej strony pracodawcy, którzy będą mogli zatrudnić fachowców na poziomie operatora, programisty, technologa CNC, a z drugiej strony kursanci, którzy dostaną szansę na dalszy rozwój w branży. ...
"Wywiad z Anna Towarek - Idea Call Center"
"Wywiad z Iwona Bogdanov - Idea Call Center"
   
Na czym polega działalność Idea Call Center? Idea Call Center to kameralne contact center, koncentrujące się na indywidualnym podejściu i wnikliwej analizie każdego projektu. Jesteśmy firmą oferującą szerokie spektrum usług tj. obsługa klienta, badania jakościowe, ilościowe, generowanie leadów, ankiet, pozyskiwanie klientów. Gwarantujemy ciągłość biznesu, wymaganą jakość obsługi oraz satysfakcjonujące relacje partnerskie.  
Jak wygląda historia firmy? Idea Call Center została stworzona w marcu 2012 roku przez managerów z wieloletnim doświadczeniem w branży call center, a przy okazji związanych ze sobą prywatnie:-). Można powiedzieć, że jest to firma rodzinna. Ważne, ze  nasze kompetencje sie uzupełniają. W naszym zespole jest osoba z doświadczeniem w zarzadzaniu dużym usługowym call center, inna od lat jest związana z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie oprócz optymalizacji kosztów zna się na strategii i rozwoju biznesu, a kolejna w  sprzedaży i obsłudze klienta. Ponadto trzon kadry tworzą ludzie związani z rynkiem od wielu lat, którzy także chcieli doświadczyć czegoś nowego. Ernest Kargol to jeden z najbardziej doświadczonych szefów sprzedaży usług call center w Polsce, a Ania Towarek jest świetnym trenerem i dyrektorem odpowiedzialnym za realizację projektów.   ...