ISS Facility Services Sp. z o.o.
przez bobik17, 2014-08-20 10:49:28
Ja pracuję od niedawna (3mce). Nie miałam nigdy problemów z wypłatą pieniędzy ani pensji ani nadgodzin. Szefową mam fajną, nie wtrąca się. Wiadomo jest, że jak ona nie dostaje na nas skarg to się nie czepia a jak są skargi to jedzie równo.
Ale za to jak jest taka potrzeba to nam pomaga, nie boi się wziąć do ręki mopa czy ścierki, nie boi się kibli ani innych przybytków. Ja tam jestem zadowolona z pracy w ISS.
Wszędzie trzeba pracować i nie ma firmy która płaci za nic nie robienie.

Reeko S.A.
przez mix2000, 2014-08-20 16:35:58
Po rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta administracyjno-biurowego okazało się, że moim zadaniem byłoby przyjmowanie pieniędzy za faktury, rozliczanie kasy, księgowanie dokumentów, robienie kawy szefowej itd. oraz co najważniejsze czego nie zamieszczono w ofercie to sprzedaż produktów przez telefon, praca na bazie kontaktów,którą sama sobie dostarczę i to wszystko za 1200zł bez szansy na większe dochody. Zrezygnowałam przede wszystkim dla tego, że zachowanie szefowej było mało konkretne, niezdecydowane i uważam,że szuka sobie fajerki do wszystkiego i to za płacę godną stanowiska sprzątaczki lub ochroniarza. Niech szuka dalej. Ambitnym osobom odradzam pracę w ty miejscu.

GANZ POLSKA Sp.z o.o.
przez Kasia, 2014-08-21 13:13:22
Pracowałam w tej firmie 5 lat i z całego serca polecam. Wszystko tak jak powinno wyglądać, wypłata na czas oczywiście zgodna z wcześniejszymi uzgodnieniami, atmosfera RODZINNA :). Nauczyłam się bardzo dużo, zawsze można było liczyć na pomoc w potrzebie, szefostwo suuuuper ludzie. Ogólnie najlepiej spędzone 5 lat !!!

Wpisy z naszego BLOGA:

Warszawa jest jednym z Polskich miast o najniższym wskaźniku bezrobocia. Według stołecznego Urzędu Statystycznego w grudniu 2016 roku stopa bezrobocia w tym mieście wynosiła jedynie 2,8%. Pomimo dobrych w skali krajowej wyników nie oznacza to, że problem bezrobotnych nie istnieje. Statystyki pokazują, że ponad połowa wszystkich osób zarejestrowanyc...
Czytaj więcej >>
Osoby niepełnosprawne mogą szukać pracy zarówno na rynku otwartym, jak i w zakładach pracy chronionej. Warszawa jest jednym z miast, gdzie pracy dla takich osób jest najwięcej. Praktyka pokazuje jednak, że odsetek pracowników z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności w tradycyjnych przedsiębiorstwach jest nikły. Przyczyn tego stanu rzec...
Czytaj więcej >>
Według Barometru zawodów na rok 2017 w Warszawie zawód fryzjera jest jedną z deficytowych profesji. Sytuacja wygląda więc podobnie jak w latach ubiegłych. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele. Z całą pewnością jednym z powodów jest duże zapotrzebowanie na usługi fryzjerskie, z których duża część społeczeństwa korzysta regularnie. Według danych sta...
Czytaj więcej >>
Warszawa to dobre miejsce dla osób poszukujących zatrudnienia na dobrych warunkach finansowych. Wskaźnik rejestrowanego bezrobocia w stolicy wynosi 2,8 proc., zaś średnie wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw wynosiło tu w grudniu 2016 r. 5433,51 zł. Jak więc zatem widać, gra jest warta świeczki. W których branżach zarabia się najlepiej? ...
Czytaj więcej >>
Warszawski rynek pracy przeszedł na przestrzeni paru ostatnich lat sporą metamorfozę, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w wynikach badania Barometr zawodów określającego zapotrzebowanie na konkretne zawody w kolejnych latach. To, co dzieje się w stolicy w poszczególnych branżach, traktowane jest jako wyznacznik ogólnopolskich trendów. Jakie zatem ...
Czytaj więcej >>
Duży napływ osób poszukujących w Warszawie atrakcyjnych warunków zatrudnienia jest spowodowany sporymi możliwościami tutejszego rynku pracy. Nie jest też żadną tajemnicą, że zarobki w województwie mazowieckim należą do najwyższych w kraju. Niemniej warto mieć na uwadze pewne trendy wyznaczające kierunki dalszego rozwoju oraz pozwalające określić za...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marta Jarosz - TU EUROPA S.A."
Stawiacie na innowacyjność. Na czym polega to nowatorstwo? Wiele lat temu rozpoczęliśmy w Polsce bancassurance, czyli sprzedaż ubezpieczeń w powiązaniu z ofertą bankową z korzyścią dla klienta. Jako pierwsi wprowadzamy unikalne ubezpieczenia, np. dla małych i średnich przedsiębiorstw. Szybko dostosowujemy się do zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb klientów. Nasze najmłodsze „dziecko” to ubezpieczenie ochrony tożsamości zabezpieczające interesy prawne osób, których dane osobowe mogą zostać wykorzystane w nielegalny sposób. Natomiast obserwując rosnące zainteresowanie bieganiem przygotowaliśmy specjalną polisę dla sportowców i zaczęliśmy ubezpieczać uczestników imprez masowych, m.in. najbardziej prestiżowych zawodów triathlonowych w Polsce Herbalife Ironman 70.3 Gdynia. To ubezpieczenie stworzyli nasi pracownicy, którzy sami biegają i znają bolączki treningów oraz startów. Nawet kuchnie firmowe są przykładem naszej pomysłowości – nie projektował ich architekt, lecz nasi pracownicy.
Europa aż trzy razy otrzymała tytuł Dobry Pracodawca w ramach programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności. Co znaczą dla Państwa te sukcesy? Zostaliśmy docenieni za aktywne wspieranie inicjatyw pracowników służących lokalnej społeczności, a także za przyjazne warunki i atmosferę pracy. Dziś te warunki to nie tylko nowoczesny laptop, dobrze wyposażone biuro i możliwość realizowania planów zawodowych, ale przede wszystkim system wartości i kultura organizacyjna, z którymi utożsamiają się pracownicy. Nasi pracownicy chcą wspólnie działać i robić dobre rzeczy dla innych. Razem uczestniczymy w sztafetach i piknikach charytatywnych, zbieramy bombki, które potem przeliczamy na wsparcie dla Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci, a w okresie świątecznym organizujemy paczki dla rodzin będących w trudnej sytuacji materialnej. Przy wsparciu firmy pracownicy stworzyli inicjatywę „Nadaktywni” - startują w barwach Europy w biegach, triathlonach i zawodach rowerowych. Firma dofinansowuje ich udział w imprezach sportowych, a za każdy start „Nadaktywnego” pracownika w zawodach wpłaca określoną kwotę na rzecz hospicjum. W tych momentach czujemy, że tworzymy wyjątkowy zespół.   ...
"Wywiad z Bartosz Kaczmarczyk - Polski HR International Sp. z o.o."
Polski HR świadczy usługi rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców już blisko dwie dekady. Jak udało się zbudować silną markę przy tak dużej konkurencji ze strony zagranicznych przedsiębiorstw? Dzisiejsza pozycja holdingu to efekt wieloletnich doświadczeń biznesowych, które doprowadziły do konsolidacji rodzimego rynku Human Resources i Outsourcingu Procesów Biznesowych (BPO) pod marką Polski HR. Sukcesy na polu pośrednictwa zawodowego wywołały kolejne: idąc za ciosem, poszerzaliśmy portfel usług o inne obszary – mniej lub bardziej związane z branżą HR. Z czasem prócz rekrutacji i pracy tymczasowej pojawiły się kolejne usługi: doradztwo personalne, usługi back office etc. Współpracując z polskimi i zagranicznymi pracodawcami, widzieliśmy, jakim wyzwaniom musi sprostać branża HR, aby nadążyć za rozwojem polskiego biznesu. Stworzyliśmy projekt, którego bazą był HR, ale przewagę konkurencyjną zdobył dzięki zrozumieniu potrzeb przedsiębiorców.  
Dziś Polski HR to jeden z większych projektów Loyd S.A. Czy od początku wierzył Pan w powodzenie tej inwestycji? Powstanie spółki Polski HR było oczywistym etapem naszego rozwoju, który prowadził do konsolidacji rynku HR w Polsce. Znając branżę niemal od podszewki, byliśmy przekonani, że ten projekt może konkurować z zagranicznymi korporacjami, które wówczas dominowały na polskim rynku. System holdingowy pozwalał na współpracę kilku, a nawet kilkunastu spółek o komplementarnych specjalizacjach, co z kolei przekładało się na siłę i atrakcyjność oferty względem klientów. Skupiając w swoich strukturach mocno wyspecjalizowane podmioty, mogliśmy z sukcesem odpowiadać na potrzeby pracodawców i nadążać za branżowymi trendami. Dzięki temu koncepcja na Polski HR sprawdziła się 6 lat temu, gdy głównym problemem było bezrobocie na poziomie około 12% i sprawdza się dziś – w walce o specjalistyczne talenty. Zmieniła się jedynie nazwa – kiedyś Polski Holding Rekrutacyjny, dziś Polski HR S.A. ...
"Wywiad z Stanisław Lejman - Concept Stal B"
Firma Concept Stal powstała w 1990 roku. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Początkowo głównym profilem działalności przedsiębiorstwa była sprzedaż gotowych pokryć dachowych. Z czasem zmodyfikowano profil działalności i obok sprzedaży zajęto się ich obróbką i produkcją. Jako że firma nie oferowała wyłącznie gotowych rozwiązań, a produkty dostosowane były do zamówień klientów, jej działalność uzależniona była od jakości prac działu konstrukcyjnego. W strukturach przedsiębiorstwa wyodrębniona została jednostka, której celem było opracowywanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i implementowanie ich do oferowanych produktów. Początkowo były to drobne usprawnienia podzespołów, jednak sukcesy na tym polu motywowały do efektywnego wdrażania coraz istotniejszych innowacji technologicznych, aż do projektowania i produkowania maszyn na własne potrzeby. W ten sposób PPH ” Concept”, jeszcze jako producent pokryć dachowych rozpoczęło prace konstrukcyjne nad wyprodukowaniem własnego pomysłu linii do cięcia i profilowania blach. W wyniku prac konstrukcyjnych w 1995 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność w zakresie produkcji maszyn. Pierwsza maszyna jaką przedsiębiorstwo wyprodukowało powstała na potrzeby własne. ...