ISS Facility Services Sp. z o.o.
przez bobik17, 2014-08-20 10:49:28
Ja pracuję od niedawna (3mce). Nie miałam nigdy problemów z wypłatą pieniędzy ani pensji ani nadgodzin. Szefową mam fajną, nie wtrąca się. Wiadomo jest, że jak ona nie dostaje na nas skarg to się nie czepia a jak są skargi to jedzie równo.
Ale za to jak jest taka potrzeba to nam pomaga, nie boi się wziąć do ręki mopa czy ścierki, nie boi się kibli ani innych przybytków. Ja tam jestem zadowolona z pracy w ISS.
Wszędzie trzeba pracować i nie ma firmy która płaci za nic nie robienie.

Reeko S.A.
przez mix2000, 2014-08-20 16:35:58
Po rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta administracyjno-biurowego okazało się, że moim zadaniem byłoby przyjmowanie pieniędzy za faktury, rozliczanie kasy, księgowanie dokumentów, robienie kawy szefowej itd. oraz co najważniejsze czego nie zamieszczono w ofercie to sprzedaż produktów przez telefon, praca na bazie kontaktów,którą sama sobie dostarczę i to wszystko za 1200zł bez szansy na większe dochody. Zrezygnowałam przede wszystkim dla tego, że zachowanie szefowej było mało konkretne, niezdecydowane i uważam,że szuka sobie fajerki do wszystkiego i to za płacę godną stanowiska sprzątaczki lub ochroniarza. Niech szuka dalej. Ambitnym osobom odradzam pracę w ty miejscu.

GANZ POLSKA Sp.z o.o.
przez Kasia, 2014-08-21 13:13:22
Pracowałam w tej firmie 5 lat i z całego serca polecam. Wszystko tak jak powinno wyglądać, wypłata na czas oczywiście zgodna z wcześniejszymi uzgodnieniami, atmosfera RODZINNA :). Nauczyłam się bardzo dużo, zawsze można było liczyć na pomoc w potrzebie, szefostwo suuuuper ludzie. Ogólnie najlepiej spędzone 5 lat !!!

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Teodor Kula - ESA LOGISTIKA"
Oddział ESA w Polsce powstał w 2009 roku w Gliwicach. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Zaczynaliśmy od małego biura spedycyjnego, które zatrudniało 3 osoby a dziś jesteśmy obecni w całej Polsce. Oprócz siedziby w Gliwicach i oddziałów spedycyjnych, świadczymy także usługi typu in-house w wielu lokalizacjach na ternie Polski. Najważniejsze, że nie tylko z każdym rokiem zwiększamy swój udział w rynku, liczbę pracowników, otwieramy nowe oddziały i oferujemy nowe usługi, ale też kładziemy duży nacisk na to, aby nasza kultura organizacyjna nadążała za tak dynamicznym rozwojem.
Jakie usługi świadczy firma ESA Logistika i do kogo są one skierowane? Oferujemy kompleksowe usługi, łączące w sobie transport, w tym także zaawansowana rozwiązania z zakresu inżynierii i transportu specjalistycznego, magazynowanie, operacje przeładunkowe, VAS, optymalizację procesów, zarządzanie całym łańcuchem dostaw. Obecnie naszymi Klientami są średnie i duże firmy, głównie produkcyjne, zarówno polskie jak i międzynarodowe koncerny, ale nie boimy się wyzwań i naszą ofertę zawsze indywidulanie dopasowujemy do zapytań jakie otrzymujemy. ...
"Wywiad z Bartosz Adamski - NORMAZET Sp. z o.o. Sp. k."
Czym zajmuje się firma Normazet? Jesteśmy firmą z siedzibą we Wrocławiu specjalizującą się w handlu elementami złącznymi. Posiadamy ponad dwadzieścia lat doświadczenia, zdobyliśmy przez ten czas renomę w środowisku, a klienci cenią nasz profesjonalizm i fachowość, gdyż niektórzy nasi pracownicy oraz właściciel są w branży jeszcze dłużej niż istnieje firma i znają tematykę od podszewki, co umożliwia rzetelną i fachową obsługę naszych klientów. O estymie Normazetu świadczy również to, że posiadamy certyfikat ISO, czyli certyfikat jakości i zadowolenia klienta.  
Jakie konkretnie produkty oferujecie klientom? Na naszą ofertę handlową składają się wszelkiego rodzaju wyroby metalowe, że wymienię choćby śruby, nakrętki, wkręty, podkładki, pręty gwintowane, kołki czy gwoździe. Posiadamy też normalia o podwyższonej wytrzymałości oraz mosiężne, miedziane, aluminiowe, nierdzewne, kwasoodporne, powlekane galwanicznie i ogniowo. Praktycznie mamy wszystko, czego potrzeba w dziedzinie metalurgii. Co ważne, jesteśmy w stanie zrealizować prawie każde zamówienie na wyroby nietypowe według rysunków i wzorów oraz różnych form. Prowadzimy dostawę towaru na terenie całej Polski, a nasi klienci cenią u nas szybkość i terminowość realizacji  zamówienia. Istotnym czynnikiem naszej działalności jest również współpraca z największymi i najbardziej uznanymi producentami części złącznych. Dzięki temu mamy dostęp do najlepszych wyrobów wyprodukowanych przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych.   ...
"Wywiad z Iga Mettler - Grupa ArchiDoc S.A."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.  
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem.   ...