Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Berger Bau Polska
przez Roger, 2015-02-09 13:43:49
pracuję ponad 3 lata jako operator w ich kopalni koło Strzegomia. Zarobki fajne, zawsze na czas. Ludzie w porządku, również kierownictwo. Sprzęt nowy, warunki pracy dobre. Osobiście polecam jako pracodawca

Foton Technik Sp. z o.o.
przez Piotr, 2017-03-24 13:22:27
Odpowiedź na: [Piotr - 2017-03-09 13:04:09]:
Ja po wpłacie czekałam 2 mies i mam instalacje. Sa OK.

Wypożyczalnia KONTENER Zbigniew Wiktorski Sp. Jawna
przez pracownik, 2017-03-21 23:17:27
bardzo dobra firma dla pracowników , dobre wynagrodzenie.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Jasińska - Kadry CNC Sp. z o.o."
Spółka Kadry CNC powstała w ramach projektu „TechnoBIT Venture wiedza i kapitał dla innowacji.” w 2013 roku. Jednak doświadczenie macie dużo większe. Mogłaby Pani przedstawić pokrótce historię powstania firmy? Spółka powstała na bazie firmy, która ma w tej chwili ponad 15 lat doświadczenia w produkcji skomplikowanych i bardzo precyzyjnych detali do maszyn i urządzeń. W przeszłości mieliśmy spory problem ze zbudowaniem zespołu fachowców w tej branży, dlatego postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce i nauczyć zawodu. Większość zatrudnionych przez nas osób nie miała doświadczenia w obróbce skrawaniem, dlatego z dumą możemy powiedzieć, że kadra operatorów, programistów oraz technologów CNC została w całości wyszkolona przez nas. Na bazie tych sukcesów postanowiliśmy prowadzić szkolenia operatorów, programistów oraz technologów CNC i pomagać innym firmom borykającym się z brakiem wykwalifikowanej kadry. Dostrzegliśmy również, że wielu młodych ludzi nie docenia lub nie zna swojego potencjału i podejmuje się prac niezgodnych z ich naturą, pasją. Często są przekonani o tym, że nie będą mieli szansy rozwijać się w zawodzie, który ich interesuje, bo na przykład nie mają ukończonej odpowiedniej szkoły lub dyskwalifikuje ich całkowity brak doświadczenia w danej branży. Albo też mają doświadczenie, ale chcą się dalej rozwijać, a obecny pracodawca nie ma możliwości zapewnić im tego rozwoju. Powoduje to, że szybko wypalają się zawodowo, często zmieniają pracodawców, budzi się w nich frustracja i roszczeniowość, popadają w stagnację życiową, a ich aspiracje zawodowe gasną. Połączenie oczekiwań, jakie stawiają pracodawcy z branży obróbki skrawaniem z potencjałem technicznym i determinacją kandydatów do pracy, pozwoliło nam na stworzenie idealnych warunków umożliwiających usatysfakcjonowanie obu stron. Z jednej strony pracodawcy, którzy będą mogli zatrudnić fachowców na poziomie operatora, programisty, technologa CNC, a z drugiej strony kursanci, którzy dostaną szansę na dalszy rozwój w branży. ...
"Wywiad z Igor Krajnow - ZTM"
Jakim taborem dysponuje ZTM? Zarząd Transportu Miejskiego nie jest operatorem lecz organizatorem komunikacji miejskiej. To oznacza, że nie mamy własnego taboru. Zlecamy usługi przewozowe różnym firmom, którym potem płacimy. Przewozy tramwajowe, metrem oraz SKM świadczą wyłącznie firmy komunalne. W przypadku autobusów mamy zarówno operatora komunalnego jak i przewoźników prywatnych. ZTM jednak jako organizator określa warunki jakie powinien spełniać tabor, którym wożeni są nasi pasażerowie. I tak w przypadku autobusów wymagamy żeby były niskopodłogowe, wyposażone w klimatyzację, monitoring, biletomaty, systemy do liczenia pasażerów, nowoczesną informację pasażerską, oraz systemy lokalizacyjne pozwalające lepiej zarządzać ruchem. Wymagamy oczywiście by były również przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, czyli żeby miały specjalne platformy umożliwiające wjazd wózkom, przyciski oznaczone alfabetem Braille’a oraz systemy głosowego zapowiadania przystanków. W ostatnich dwóch umowach, które zawarliśmy z przewoźnikami autobusowymi wprowadziliśmy zapisy mówiące o tym, że każdy autobus dopuszczony do wykonywania usług na nasze zlecenie musi uzyskać nasz certyfikat. Warto dodać, że wszystkie autobusy kursujące dziś po warszawskich ulicach są niskopodłogowe. Niską podłogę mają również wszystkie pociągi SKM i metra. W przypadku tramwajów udział pojazdów niskopodłogowych przekroczył już 40 proc. ...
"Wywiad z Aleksander Sobieszek - Arriva RP sp. z o.o."
Co kryje się pod marką Arriva? Arriva jest wiodącym ogólnoeuropejskim operatorem na rynku usług transportowych, zatrudniającym ponad 60 000 pracowników i prowadzącym działalność w 14 krajach Europy.
Jakie spółki tworzą grupę Arriva w Polsce i jakie usługi świadczą państwo w naszym kraju? W Polsce grupę Arriva tworzą spółki Arriva Bus Transport Polska, Arriva RP, Arriva Polska. Arriva świadczy usługi kolejowe i autobusowe na liniach miejskich, regionalnych i dalekobieżnych, eksploatując blisko 700 autobusów, 31 pojazdów szynowych oraz zatrudniając 1500 osób. Arriva uzyskuje jedne z najwyższych wskaźników jakościowych. We współpracy z lokalnymi społecznościami realizuje liczne akcje mające na celu promowanie regionów oraz transportu publicznego.
W których częściach Polski prowadzą państwo działalność? Prowadzimy działalność w siedmiu województwach w Polsce: zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko – mazurskim, kujawsko –pomorskim, podlaskim, opolskim i podkarpackim. Centrala operacyjna spółek znajduje się w Toruniu, biuro Zarządu mieści się w Warszawie. Siedziby eksploatacyjne  w zakresie obsługi autobusowych linii regionalnych znajdują się w Kołobrzegu, Kętrzynie, Węgorzewie, Bielsku Podlaskim, Sanoku, Ustrzykach Dolnych oraz Brzozowie, Sędziszowie Małopolskim, Kędzierzynie – Koźlu, Prudniku oraz Chełmnie, natomiast w obszarze obsługi komunikacji miejskiej w Grudziądzu i Tczewie. Działalność kolejową prowadzimy w województwie kujawsko –pomorskim. ...