Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
4EverNet Sp z o.o.
przez Irena, 2016-03-12 12:41:07
Bardzo dobra firma, ludzie zarówno młodzi jak i z dużym doświadczeniem, wsparcie i bardzo dobra atmosfera, na każdego można liczyć ze pomoże

Security Sp. z o.o.
przez M, 2014-09-26 12:27:26
Pracuję od dwóch miesięcy w Security Group w Sosnowcu i jestem bardzo zadowolony. Wypłata terminowo wpłynęła mi na konto 10-tego, szef bardzo w porządku, nie mam co narzekać, więc dziwią mnie te negatywne opinie...
Pozdrawiam.

Security Sp. z o.o.
przez Roko, 2014-10-06 16:20:38
Firma spoko loko leka fajna praca tylko zarobki kiepskie!!!!! Pozdro dla Pana Koordynatora z Suchej B.

Wpisy z naszego BLOGA:

Poziom bezrobocia rejestrowanego w Sosnowcu na Śląsku w styczniu 2017 roku wynosił 10,1 proc. W porównaniu ze średnią dla całego kraju (8,6 proc. w tym samym okresie) wyraźnie widać, że w tym śląskim mieście problem bezrobocia jest poważny i należy podjąć zdecydowane działania. Dlatego w PUP w Sosnowcu uruchomiono projekty, w ramach których benefic...
Czytaj więcej >>
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu realizuje program pod hasłem „Zdobądź kwalifikacje – bądź cenny na rynku pracy”. Jest to szansa dla wszystkich osób bezrobotnych dla uzyskania kwalifikacji potrzebnych do podjęcia w przyszłości pracy na pożądanym stanowisku. Kto weźmie udział w programie i jakie korzyści są w nim przewidziane? Oferta w ramach ...
Czytaj więcej >>
Nowa inwestycja w Sosnowcu ma przynieść w kolejnych latach wiele miejsc pracy dla mieszkańców całego powiatu. Chodzi nowo otwierane przez globalną firmę Amazon centrum logistyki e-commerce. Na kiedy zaplanowano przeprowadzenie inwestycji i kto docelowo będzie mógł liczyć tu na zatrudnienie? Inwestycja firmy Amazon Z oficjalnych informacji opublikow...
Czytaj więcej >>
Jak informuje Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, rejestrowane bezrobocie w mieście na poziomie 10 proc. wyraźnie odstaje od średniej wojewódzkiej – 6,6 proc. oraz krajowej – 8,3 proc. W celu zmniejszenia liczby osób pozostających bez zatrudnienia podejmowane są różne działania, a jednym z nich jest współpraca z Zieloną Linią. Zielona Linia – co to j...
Czytaj więcej >>
Sosnowiec to ważny ośrodek przemysłowo-handlowy w województwie śląskim. Pomimo wydawać by się mogło dość sprzyjającej koniunktury miasto boryka się z rejestrowanym bezrobociem na poziomie ok. 10 proc., przy czym należy przypuszczać, iż w rzeczywistości jest ono jeszcze wyższe. Przyczynia się do tego szara strefa oraz to, iż nie każdy bezrobotny mie...
Czytaj więcej >>
Sosnowiec to liczące przeszło 200 tys. mieszkańców miasto w województwie śląskim należące do Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Swój dynamiczny rozwój zawdzięcza głównie atrakcyjnej lokalizacji – z miejscowości o z górniczo-hutniczym charakterze przekształcił się w ośrodek przemysłowo-handlowy. Wydawać by się zatem mogło, że ze znalezień zatrudni...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Robert Radoszewski - EcoCar S.A."
"Wywiad z Ryszard Zając - EcoCar S.A."
EcoCar S.A. to najbardziej nowoczesna firma taksówkowa w Polsce. Jak prezentuje się Wasza historia? Robert Radoszewski: Firma powstała w 2013 roku, jednak przełom w jej rozwoju nastąpił rok później, kiedy wsparcia finansowego udzielił jej fundusz inwestycyjny WinVentures, kupując akcje EcoCar. Właścicieli funduszu przekonał unikatowy, na skalę europejską, model biznesowy spółki oraz spójna strategia rozwoju oparta na nowoczesnej flocie pojazdów, technologiach mobilnych, za pośrednictwem których można zamawiać i płacić za kurs oraz pro klienckie podejście. Zaczynaliśmy z flotą kilkudziesięciu taksówek w Warszawie. W ciągu trzech lat flota powiększyła się niemal 6-krotnie, a z biało-zielonych taksówek można również korzystać we Wrocławiu i Trójmieście.
Posiadają Państwo szeroką ofertę. Jakie usługi świadczycie? R.R: Spółka świadczy przede wszystkim usługi przewozu osób taksówką. 100% floty stanowią licencjonowane, hybrydowe taksówki. Klienci mogą skorzystać z szeregu usług dodatkowych takich jak przewóz dziecka oraz odprowadzenie dziecka do szkoły, personalny odbiór gościa na lotnisku, dostarczenie zakupów lub przesyłki, a także odprowadzenie samochodu.  Swoją ofertę kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Firmom oferujemy bezgotówkowe korzystanie z naszych usług, które rozliczane są na koniec miesiąca na podstawie faktury. Dla wszystkich klientów, bez konieczności podpisywania umowy, dostępna jest też opcja Prepaid.  Nasze taksówki świetnie sprawdzają się również w obsłudze imprez okolicznościowych, konferencji i różnego rodzaju wydarzeń.  Oprócz usług taxi, oferujemy także wynajem luksusowych nieoznakowanych limuzyn oraz usługę osobistego asystenta, czyli EcoConcierge.  We Wrocławiu wprowadziliśmy również usługę przewozu osób pod nazwą Shuttle Bus. Usługa świetnie się sprawdza podczas obsługi wydarzeń oraz transferów na lotnisko, ponieważ ceny są nawet o 15% niższe, a klient zawsze poznaje cenę z góry. ...
"Wywiad z Joanna Jastrzębska - Veneo Sp. z o.o."
Jak opisaliby Państwo Veneo w trzech zdaniach? Filozofię Veneo oparliśmy o przekonanie, że w długiej perspektywie sprawdza się współpraca, w której każda ze stron wygrywa. Staramy się utrzymywać ten balans zarówno w tworzeniu relacji z klientami, jak i z pracownikami. Dzięki temu zbudowaliśmy obszerne portfolio stałych klientów, którym dostarczamy usługi wysokiej jakości i doskonale zgrany zespół, który jest mocnym filarem firmy.   
Świadczycie szeroki zakres usług internetowych. Co składa się na Waszą ofertę? Jesteśmy agencją 360st specjalizującą się w marketingu internetowym. Opiekujemy się markami naszych klientów na każdym etapie, na którym wsparcie agencyjne jest niezbędne: od tworzenia brandingu, strategii marketingowych i public relations, po wdrażanie wszelkich narzędzi wspierających zarówno sprzedaż, jak i działania wizerunkowe. Naszymi mocnymi elementami w ofercie są m. in. tworzenie dedykowanych serwisów i aplikacji www, szeroko pojęta kreacja graficzna, komunikacja marek w mediach społecznościowych, media relations, kampanie reklamowe, produkcja wideo, a także SEO, SXO i SEM. W tym roku szczególnie mocno koncentrujemy się na rozwoju usług z ostatniego obszaru, co zostało dostrzeżone i docenione przez Google – zostaliśmy zaproszeni jako jedna z 24 agencji w Polsce do programu Google Rising Star, dzięki któremu budujemy zupełnie nową jakość w zakresie realizacji kampanii w sieci Google.    ...
"Wywiad z Jakub Imosa - Grupa Kotrak"
Ponad 25 lat doświadczenia. Zaczynaliście po transformacji ustrojowej w Polsce i działacie od ponad dwóch dekad. Można chyba powiedzieć, że udało się uzyskać niejeden sukces? To prawda. Dziś jesteśmy firmą rodzinną z siedmioma oddziałami, w tym także w Londynie. Wszystko zaczęło się jednak w 1991 roku w Katowicach od sprzedaży drobnej elektroniki i późniejszej koncentracji na urządzeniach fiskalnych. Z czasem jednak zauważyliśmy zmiany na rynku, do których należało się elastycznie dostosowywać i szukać nowych rynków zbytu. Dzięki posiadanemu już doświadczeniu we współpracy z polskim biznesem, zaczęliśmy współpracować z jednym z największych w Polsce producentów systemów ERP, a także tworzyć oprogramowanie dedykowane. W Katowicach działa wyspecjalizowany software house zatrudniający blisko 100 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.  
Państwa firma podzielona jest na pięć dużych zespołów. Jakie są ich zadania? Zespół developerski tworzy indywidualne, innowacyjne rozwiązania dopasowane do modeli biznesowych klientów. Pracuje w metodyce agile/SCRUM i przy użyciu najnowszych technologii. Sprawia to, że osiągamy lepsze rezultaty przy większym zadowoleniu pracowników. Drugi zespół zajmuje się systemami ERP dla dużych firm, które znacznie ułatwiają prowadzenie biznesu. Kolejny zespół dostarcza rozwiązania sektorowi małych i średnich firm. Oferuje kompleksowe skomputeryzowanie i wyposażenie w zależności od branży i potrzeb klienta. Zespół zajmujący się oprogramowaniem medycznym współpracuje na co dzień ze szpitalami, przychodniami i gabinetami lekarskimi. Ostatni z zespołów tworzą pracownicy administracji i marketingu. Wszystkie zespoły otaczają klientów stałą opieką, co pozwala nam dotrzymać kroku ich potrzebom i rozwojowi. Service desk w naszej firmie działa w oparciu o najlepsze praktyki tj. metodykę ITILa. ...