Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Z.M.P Kryzbyt
przez Zenon Laskowik, 2017-08-30 19:33:12
Praca godna polecenia.Pracuje,już tam 18 lat.Bardzo wysoki socjal.Karta Multi sport i prywatne leczenie.Wczasy pod gruszą i dzieciaki otrzymują tzw."ołówkowe" i paczki na Święta.
Częste wyjazdy integracyjne dla całych rodzin.Głównie :Toszek i Rybnik (zbieranie grzybów i zawody wędkarskie) Wynagrodzenie jak na te warunki bardzo dobre około 2200 zł./na rękę.Pracuje obecnie 137 osób w systemie jednozmianowym.Dodatkowo firma opłaca autokary firmowe,które przywiozą i odwiozą cię na miejsce.Gorąco polecam.Pracuje się w miłej i rodzinnej atmosferze

Marat
przez dicky, 2017-03-02 14:33:52
ja pracuję w tej firmie od jakiegoś czasu i nie narzekam, jest ok

Marat
przez Obecny pracownik, 2017-09-14 19:46:13
Firma w porządku, polecam pracę w tej firmie. Zarobki też są ok, można się dużo nauczyć i rozwijać jeżeli tylko się chce.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Od kilku lat Polska zyskuje miano kraju, w którym panują dobre warunki dla podejmowania pracy przez obcokrajowców. Ukraińcy i Białorusini chętnie przyjeżdżają do nas w poszukiwaniu zatrudnienia. Tymczasem Polacy uciekają na Zachód w tym samym celu. Zastępstwo dla polskich pracowników Od chwili przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i tym samym o...
Czytaj więcej >>
Praca z EURESem Twoim sukcesem
18 sierpień 2017
Na stronach Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku pojawiło się już w połowie kwietnia 2017 roku ogłoszenie dotyczące możliwości uczestnictwa przez osoby bezrobotne w programie realizowanym pod hasłem „Praca z EURESem Twoim sukcesem”. O programie Projekt „Praca z EURESem Twoim sukcesem” jest organizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w rama...
Czytaj więcej >>
XVIII Targi Pracy w Rybniku
18 sierpień 2017
W kwietniu w 2017 roku stopa bezrobocia w skali całego kraju wyniosła 7,7 proc., a w województwie śląskim 6,2 proc. Jeszcze lepsza sytuacja na rynku pracy notowana była w samym Rybniku, gdzie bez pracy pozostawało 5,3 proc. dorosłych mieszkańców. Szansą na zdobycie zatrudnienia przez osoby pozostające bez pracy były majowe XVIII Targi Pracy, które ...
Czytaj więcej >>
Praca dla statystów w Rybniku
18 sierpień 2017
Statystowanie w filmach być może nie jest marzeniem osób aspirujących do zawodu aktora, ale nie ulega wątpliwości, że może wspaniałą przygodą i sposobem na w miarę łatwy zarobek. W Rybniku w czerwcu 2017 roku kręcony będzie serial medyczny „Diagnoza”, a telewizja TVN, jego producent, szuka do niego statystów. Casting w Rybniku Niewykluczone, że mie...
Czytaj więcej >>
Ilu jest bezrobotnych w Rybniku i z jakich form aktywizacji zawodowej mogą oni skorzystać w Powiatowym Urzędzie Pracy? Czy w Rybniku mamy do czynienia  z rynkiem pracodawcy czy pracownika? Bezrobocie w Rybniku i okolicach W całym województwie śląskim w lutym 2017 roku stopa bezrobocia wynosiła 6,8 proc. W powiecie rybnickim była ona jednak wyższa &...
Czytaj więcej >>
Urząd Pracy w Rybniku 10 kwietnia 2017 roku publikował informację o nowym programie aktywizacji zawodowej. Tym razem jednak oferty pracy w Rybniku i na rynku lokalnym nie były kierowane ogólnie do osób bezrobotnych, ale do osadzonych w zakładzie karnym. Mowa tu o programie „Praca dla więźniów”. Na czym on polega? Program dla osadzonych Niedaleko Ry...
Czytaj więcej >>
Targi w Rybniku
07 lipiec 2017
Targi pracy są imprezą, na której pracownicy i pracodawcy mają szansę na osobiste spotkanie i nawiązanie kontaktu. Osoby poszukujące pracy mogą zapoznać się z najnowszymi ofertami zatrudnienia, bezpośrednio od pracodawców, z urzędów pracy i od różnorodnych organizacji. Targi Pracy w Rybniku mają dokładnie ten sam charakter. O rybnickich targach 15 ...
Czytaj więcej >>
Pracodawcy w Rybniku mają spory problem ze znalezieniem pracowników o odpowiednio wysokich kwalifikacjach – takie właśnie osoby mają największe szanse na atrakcyjne warunki umów. W bardzo trudnej sytuacji znajdują się zatem młodzi ludzie, dla których propozycji zatrudnienia po prostu brakuje. Dlaczego tak się dzieje? Co jest tego przyczyną? Młodzi ...
Czytaj więcej >>
Z oficjalnych danych na temat bezrobocia w Rybniku wynika, iż bez zatrudnienia pozostaje tu ok. 3500 osób. Jak na miasto liczące przeszło 140 tys. mieszkańców nie jest to dużo, niemniej należy pamiętać o tym, iż nie każdy, kto pozostaje bez zatrudnienia, zgłasza się do urzędu pracy. Niemałym problemem – jak zresztą wszędzie – jest też […]...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bożena Porada - MSD Polska Sp. z o.o."
MSD jest częścią amerykańskiego koncernu Merck & Co. notowanego na giełdzie w Nowym Jorku. Dlaczego w Polsce działacie pod inną nazwą? Pod nazwą MSD działamy na wszystkich rynkach poza USA i Kanadą. W Europie i na pozostałych rynkach pod nazwą Merck funkcjonuje niemiecka spółka notowana na giełdzie we Frankfurcie. Obie firmy mają wspólne historyczne korzenie, ale od 1917 roku nie mają żadnych związków kapitałowych. W Polsce działamy od 1991 roku.  
Jak rozwijał się polski oddział? Polska ma ogromny potencjał naukowo- badawczy, dzięki czemu nasza fima dość szybko zaczęła inwestować w badania kliniczne i obecnie współpracujemy z ok. 300 ośrodkami.
Co go wyróżnia na tle innych krajów tej części Europy? Dostęp do dużej liczby świetnie wykształconych absolwentów pozwolił nam również stworzyć tutaj jedno z trzech Centrów Zarządzania Danymi z Badań Klinicznych. Wspiera ono nie tylko zarządzanie danymi z badań klinicznych prowadzonych na całym świecie, ale także danymi dotyczącymi nadzoru nad bezpieczeństwem terapii z udziałem leków i szczepionek MSD. Pozostałe dwa takie centra działają w Chinach i Kolumbii. Oczywiście nadal nasza podstawowa działalność to promocja kilkudziesięciu leków i szczepionek MSD dostępnych na polskim rynku. Oprócz leków dla ludzi mamy też bardzo prężny dział weterynaryjny, działający pod nazwą MSD Animal Health.        ...
"Wywiad z Béatrice Bouchet - B&B Hotels Polska Sp. z o.o."
Jakie były Wasze początki? Sieć B&B powstała w 1990 roku we francuskim Breście i to właśnie we Francji rozwijała się dynamicznie w pierwszych latach swojej działalności. W 1997 roku na terenie Francji były już 53 obiekty naszej marki. Rok później B&B zagościła w Niemczech, a w 2009 roku powstał pierwszy hotel we Włoszech, w 2011 pierwszy hotel na terenie Polski. Był to B&B Toruń. Kolejne lata to rozwój w Polsce, budowa obiektu w Czechach i w Maroku oraz rozwój w Hiszpanii.
Gdzie znajdują się hotele sieci? Obecnie Grupa B&B zarządza imponującą liczbą 387 hoteli w Europie. Najwięcej z nich znajduje się oczywiście we Francji i w Niemczech. W tym pierwszym kraju mamy 252 obiekty, a w drugim 85. We Włoszech mamy natomiast 24 hotele, w Hiszpanii 19 oraz po jednym w Czechach i w Maroku. W Polsce działa obecnie pięć hoteli B&B. Nasze obiekty znajdują się w Toruniu (93 pokoje), w Warszawie (154 pokoje), we Wrocławiu (140 pokoi), w Katowicach (105 pokoi) oraz w Łodzi (149 pokoi). Łącznie stanowi to ponad 30 000 pokoi hotelowych.
Ilu pracowników zatrudniacie i na jakich stanowiskach? Ekipa B&B to obecnie około 50 osób. Zatrudniamy przede wszystkim pracowników recepcji, pracowników obsługi śniadań jak również managerów zarządzających hotelami. To dyrektorzy oraz zastępcy dyrektorów. Siedziba spółki w Polsce zatrudnia również osoby na stanowiskach administracyjnych.    ...
"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...