Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Salon Agata
przez artek, 2017-02-26 19:47:14
Fajna praca , fajni ludzie, szefowie w porządku. Nie narzekam , zarobki są ok. Ogólnie dobrze nas tu traktują :)

Rada sp.j.
przez Adam, 2017-02-23 09:21:43
Odpowiedź na: [wilk - 2017-02-22 19:56:01]:
Oczywiście, bardzo dobrze.

Wielkopolski Instytut Rozwoju Przedsiębiorczości i Edukacji
przez Prozek, 2017-02-25 09:25:59
Pracuję w firmie i mam dobrą opinię, zapraszamy do pracy.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bartosz Adamski - NORMAZET Sp. z o.o. Sp. k."
Czym zajmuje się firma Normazet? Jesteśmy firmą z siedzibą we Wrocławiu specjalizującą się w handlu elementami złącznymi. Posiadamy ponad dwadzieścia lat doświadczenia, zdobyliśmy przez ten czas renomę w środowisku, a klienci cenią nasz profesjonalizm i fachowość, gdyż niektórzy nasi pracownicy oraz właściciel są w branży jeszcze dłużej niż istnieje firma i znają tematykę od podszewki, co umożliwia rzetelną i fachową obsługę naszych klientów. O estymie Normazetu świadczy również to, że posiadamy certyfikat ISO, czyli certyfikat jakości i zadowolenia klienta.  
Jakie konkretnie produkty oferujecie klientom? Na naszą ofertę handlową składają się wszelkiego rodzaju wyroby metalowe, że wymienię choćby śruby, nakrętki, wkręty, podkładki, pręty gwintowane, kołki czy gwoździe. Posiadamy też normalia o podwyższonej wytrzymałości oraz mosiężne, miedziane, aluminiowe, nierdzewne, kwasoodporne, powlekane galwanicznie i ogniowo. Praktycznie mamy wszystko, czego potrzeba w dziedzinie metalurgii. Co ważne, jesteśmy w stanie zrealizować prawie każde zamówienie na wyroby nietypowe według rysunków i wzorów oraz różnych form. Prowadzimy dostawę towaru na terenie całej Polski, a nasi klienci cenią u nas szybkość i terminowość realizacji  zamówienia. Istotnym czynnikiem naszej działalności jest również współpraca z największymi i najbardziej uznanymi producentami części złącznych. Dzięki temu mamy dostęp do najlepszych wyrobów wyprodukowanych przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych.   ...
"Wywiad z Krzysztof Jakubowski - InterKadra Sp. z o. o"
Ostatnie lata są dla Państwa pasmem sukcesów i wyróżnień. Spółka została przyjęta do grona Sygnatariuszy Karty Różnorodności w Polsce. Zdobyła statuetki m.in. Diament Forbesa 2014, Perły Polskiej Ekonomii. Jakie znaczenie mają dla Państwa te fakty? Wszystkie nagrody i wyróżnienia są dla nas potwierdzeniem, że działamy na rynku dobrze i nie popełniamy błędów biznesowych. Uzyskujemy coraz większą część rynku, staramy się być coraz bardziej aktywni. Dzięki temu wiemy, że wybraliśmy dobrą drogę.
Podkreślają Państwo, że sukcesy zawdzięczają wysiłkowi całego zespołu. W jaki sposób motywują go Państwo na co dzień? To jest bardzo trudne pytanie, ponieważ naprawdę nie istnieje jeden skuteczny rodzaj motywowania pracownika. Trzeba pamiętać, że każdy pracownik jest innym człowiekiem, więc działają na niego inne bodźce. Dla jednej części osób są to bodźce finansowe, dla drugiej – zdobywanie doświadczeń, kursy, szkolenia, wsparcie ze strony pracodawcy. Jednak dla przeważającej większości naszych pracowników liczy się dobra atmosfera w firmie. Stawiamy mocno na współpracę koleżeńską. Dzisiaj rzadko spotyka się na rynku pracy, szczególnie w korporacjach, taką atmosferę i wewnętrzne wsparcie, jak w InterKadra. ...
"Wywiad z Petr Welsch - Partners Financial Services S.A."
Jak wyglądały początki Partners Financial Services w Polsce? Ekspansja każdej firmy na nowy rynek to proces czasochłonny i skomplikowany. W naszym wypadku nie było inaczej. Firma weszła na rynek Polski w 2012 roku, po przeprowadzeniu wstępnych badań rynku, które wskazały, że tak jak w Czechach czy na Słowacji, tak i w Polsce istnieje duży popyt na jakościowe doradztwo finansowe. Rynek „doradztwa finansowego” niestety został zepsuty w ciągu ostatnich lat, powodując dużą nieufność klientów do doradców oraz usług przez nich świadczonych.
Co wyróżnia Was wśród konkurencji? Po wejściu na rynek Polski w 2012 roku, firma spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony doradców. Charakteryzujemy się bowiem nie tylko silną marką na rynku czeskim i posiadamy wyjątkowe know-how, ale przede wszystkim wyróżnia nas: unikatowa filozofia jakość usług silne wartości  To właśnie dzięki tym 3 cechom firma odniosła ogromny sukces w Czechach już w ciągu pierwszych lat działalności; sukces który chcemy powtórzyć w Polce.  
Polski a Czeski rynek bardzo się od siebie różnią? Przez pierwsze 2,5 roku po wejściu na rynek Polski doświadczyliśmy, czego tak naprawdę potrzebują i chcą tutejsi klienci oraz doradcy. Żadna statystyka ani wcześniej przeprowadzone badania nie są w stanie w 100% przygotować firmy do szybkiej ekspansji, zwłaszcza na rynek kilkukrotnie większy niż ten, na którym operowaliśmy. Warunki w Polsce, nastawienie ludzi są zupełnie inne niż w Czechach czy na Słowacji, dlatego musieliśmy dostosować nasz model biznesowy oraz wsparcie oczekiwane przez doradców i klientów do tutejszych wymagań. ...