Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
The Unlimited Poland Sp. z o.o.
przez Qwerty, 2017-09-09 15:16:27
Mega atmosfera, fajna i przyjemna praca, szybki i pewny rozwój. Polecam wszystkim którzy chcą pracować w sprzedaży!

Schur Flexibles Poland Sp. z o.o.
przez Mateo, 2017-09-19 14:31:03
Fajna firma, z perspektywami. Polecam

E-MCC Sp. z o.o.
przez Ktoś, 2017-09-11 10:19:46
Duże możliwości rozwoju. Kadra pomocna. Atmosfera w pracy zawsze rodzinna i przyjemna, aż się wychodzić nie chce :)

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach wraz z Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej zaprasza m.in. osoby z Bielska-Białej na szkolenie dla pracodawców. Realizowane jest ono 6 lipca 2017 roku pod hasłem „Rekrutacja i selekcja pracowników”. W dzisiejszych czasach, kiedy bezrobocie diametralnie zmalało, to pracodawcy muszą nauczyć się, jak sz...
Czytaj więcej >>
Od wielu miesięcy obserwowany jest spadek bezrobocia rejestrowanego w całej Polsce, nawet w tych regionach, w których mieszkańcy przez lata żyli z zasiłków dla bezrobotnych. Jaka sytuacja na rynku pracy panuje w Bielsku-Białej? Według statystyk Głównego Urzędu Statystycznego w mieście bezrobocie wynosi zaledwie 3 proc. Rynek pracownika Z uwagi na r...
Czytaj więcej >>
W połowie maja w Bielsku-Białej miały miejsce Dni Otwarte Funduszy Europejskich, które tym razem odbywały się pod hasłem „Praca w krajach Unii Europejskiej”. Miejscem organizacji takiej akcji było Młodzieżowe Biuro Pracy Bielsko w Bielsku-Białej przy ulicy Kosynierów 20. O akcji Od czasu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej w 2004 roku w wielu...
Czytaj więcej >>
Niepełnosprawni to jedna z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy. Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej prowadzi szereg działań mających na celu udzielenie im pomocy w znalezieniu zatrudnienia. Aktywizacja w tym właśnie obszarze ma bardzo duże znaczenie, ponieważ w przeciwnym wypadku wiele osób zdolnych do podjęcia pracy pozo...
Czytaj więcej >>
Podejmowanie działań ukierunkowanych na walkę z bezrobociem to najważniejszy czynnik decydujący o sytuacji na rynku pracy. Przybierają one rozmaite formy – jedną z nich jest tworzenie miejsc pracy w przedsiębiorstwach społecznych. W Bielsku-Białej przedsięwzięcia w tym obszarze są w cenie – istnieje bowiem możliwość uzyskania dofinansowania. Czym s...
Czytaj więcej >>
Jednym z najważniejszych czynników decydujących o atrakcyjności danej posady są zarobki. Ich ostateczna wysokość jest zdeterminowana wieloma przesłankami – stażem pracy i doświadczeniem pracownika oraz piastowanym przez niego stanowiskiem, nie bez znaczenia są tu także region kraju i sytuacja finansowa pracodawcy. Jak pod tym względem przedstawia s...
Czytaj więcej >>
Wskaźnik rejestrowanego bezrobocia wynoszący 3,1 proc. to wynik, jaki Bielsko-Biała odnotowała na koniec 2016 r. Rezultatami poniżej 5 proc. może się poszczycić niewiele miast w Polsce, jednakże to wcale nie oznacza, iż wszystkie osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia w Bielsku-Białej znajdują posadę. Cel badania Barometr zawodów Dobra koniunk...
Czytaj więcej >>
Bielsko-Biała to miasto na prawach powiatu w województwie śląskim. Liczy niespełna 173 tys. mieszkańców i należy do grona najlepiej rozwiniętych pod względem gospodarczym miast Polski. Uważane jest za jedno z najatrakcyjniejszych miejsc w kraju do prowadzenia biznesu. Znajduje to odzwierciedlenie m.in. w poziomie bezrobocia, które jest tutaj wyjątk...
Czytaj więcej >>
W grudniu 2016 r. stopa rejestrowanego bezrobocia w Bielsku-Białej ukształtowała się na poziomie 3,1 proc., co zarówno na tle województwa śląskiego, jak i całego kraju jest znakomitym wynikiem. Niewiele jest w Polsce miast, gdzie wskaźnik bezrobocia wynosi poniżej 5 proc. O takim stanie rzeczy zadecydowało wiele czynników – w tym m.in. działania po...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Wojda - Cityboard Media"
Jakie były początki firmy Cityboard Media i skąd pomysły na biznes w tej branży? Początki sięgają 1996 roku, kiedy Pan Michał Stan, czerpiąc z doświadczeń kanadyjskiego rynku reklamy zewnętrznej postanowił założyć w Polsce firmę. Był to czas, kiedy w Polsce pojawiły się koncerny zachodnie, w sklepach nowe marki i produkty, a Polacy wchodzili w epokę konsumpcji. Celem firmy było, stworzenie wysokiej jakości medium, tak, aby promować te dobra i przekonywać klientów do zakupów. Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy cityboardy, czyli wielkoformatowe konstrukcje o wymiarach 6x3 m. Ten format stał się standardem na polskim rynku outdooru.
Jak zmieniła się Państwa firma od początku jej istnienia? Funkcjonujemy na rynku już 20 lat, co daje nam świetną perspektywę. Przyznam, że zmiany dostrzegam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy. Kiedyś nieomal wszystko robiliśmy manualnie, a dziś w firmie dominuje elektronika. Na początku istnienia, byliśmy firmą, która jako jedyna instalowała wolnostojące nośniki. Z czasem nasza konkurencja zaczęła nas naśladować. Zmienił się też sposób spojrzenia na problematykę związaną z OOH. Dziś staramy się przewidywać trendy rynkowe. Efektem tego są chociażby ekrany ledowe ecolight. Nasza technologia pozwala, aby z wykorzystaniem telefonu, bez pomocy konsultanta zrealizować kampanię na ekranie ecolight. ...
"Wywiad z Anna Błaszczyk – Tubisz - Planika Sp. z o.o."
"Wywiad z Pracownicy firmy - Planika Sp. z o.o."
Jakie były przełomowe momenty w Państwa historii? Myślę że takim przełomowym momentem w naszej historii był rok 2009, kiedy wyprodukowaliśmy kominek Fire Line wyposażony w elektroniczny system bezpieczeństwa. To był krok milowy, który zapoczątkował szybki rozwój naszej oferty. Niedługo później, bo 2010 roku, opatentowaliśmy Fire Line Automatic – pierwszy w pełni automatyczny produkt, który pozwala na obsługę za pomocą pilota, urządzeń mobilnych oraz może zostać zintegrowany z dowolnym systemem Inteligentnego Domu. W tym samym roku wprowadziliśmy również wykorzystującą wysoce chłonne włókna ceramiczne technologię Commerce. Od tego momentu Planika zaczęła podbijać kolejne rynki i zajmować wiodącą pozycję w branży kominkowej. Fakt ten potwierdza zdobyta niedawno prestiżowa nagroda Lidera Eksportu.   
Coraz częściej znajome nam wszystkim rozwiązania zostają odmienione za pomocą technologii. Co umożliwia integracja Państwa produktów z urządzeniami mobilnymi? Przez WiFi nasze biokominki łączą się z dedykowaną im stroną tzw. managerem. Za jego pomocą można kontrolować wiele kominków jednocześnie nie ruszając się z miejsca. Manager umożliwia nie tylko ich uruchomienie i zgaszenie, ale też regulację wysokości płomienia (w zależności od np. pożądanego nastroju). Dodatkowo użytkownik ma pełną kontrolę nad całkowitym czasem palenia. Z kolei zgodność z systemami Smart Home przejawia się obecnością dedykowanego zestawu złącz, które również dają możliwość włączenia do systemu kilku urządzeń jednocześnie. Co więcej, dzięki centralnemu systemowi Smart Home (na naszym tablecie, komputerze czy smartfonie) użytkownik zyskuje możliwość automatyzacji pracy biokominka. Może zaprogramować go na przykład tak, aby zaraz po przyjściu do domu witała go salwa żywych płomieni. Smart Home to również oszczędność energii - urządzenia aktywowane są tylko wtedy, kiedy potrzebuje tego użytkownik. Podsumowując integracja biokominków Planiki z urządzeniami mobilnymi to przede wszystkim wygoda i bezpieczeństwo użytkowania, automatyzacja pracy, pełna kontrola nad czasem spalania oraz ograniczone zużycie energii czy paliwa. ...
"Wywiad z Katarzyna Dubiel - Vistula Group S.A."
Vistula to uznana marka na polskim rynku. Za Wami stoi przede wszystkim długa tradycja. Zgadza się. Vistula Group S.A. to spółka, która kontynuuje działalność Krakowskich Zakładów Odzieżowych, istniejących od 1948 roku. Wraz z rozwojem i specjalizacją działalności w 1961 roku rozpoczęto produkcję przeznaczoną na sprzedaż eksportową, a w 1966 została podjęta decyzja o zaniechaniu produkcji odzieży damskiej na rzecz ubrań męskich. W 1991 roku Zakłady Przemysłu Odzieżowego „Vistula” zostały przekształcone w jednoosobową spółkę skarbu państwa. Dwa lata później nastąpiła prywatyzacja poprzez sprzedaż akcji w ofercie publicznej. W 1993 roku spółka debiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Po połączeniu w 2006 roku ze spółką Wólczanka S.A. grupa zmieniła nazwę na Vistula&Wólczanka S.A. Następnie w 2008 roku spółka po połączeniu z marką jubilerską W.Kruk zmieniła nazwę na Vistula Group S.A. Obecnie nasza działalność koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi na polskim rynku markami: Vistula, Wólczanka, W.Kruk i Deni Cler. ...